خانه > اخبار ایران و جهان > کی روش در جهنم آزادی مچ لیپی را خواباند

کی روش در جهنم آزادی مچ لیپی را خواباند

کارلوس کی روش تخت گاز در مسیر رسیدن به جام جهانی حرکت می کند؛ او مارچلو لیپی بزرگ را نیز کنار زد تا در آستانه صعودی تاریخی قرار بگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، اگر در فوتبال ملی آسیا دو مربی بزرگ حضور داشته باشند، یقینا نامشان کارلوس کی روش و مارچلو لیپی است؛ یکی در تیم ملی ایران و دیگری روی نیمکت تیم ملی چین. مصاف ۸ فروردین آنها جذاب تر از هر چیز دیگری به نظر می رسید و جذابیت برای ما ایرانی وقتی اوج گرفت که کارلوس کی روش مچ لیپی را برای یک برد و ۳ امتیاز دیگر گرفت و خواباند.

کی روش در جهنم آزادی مچ لیپی را گرفت
عملکرد ضعیف چینی ها در دور رفت انتخابی جام جهانی مسولان فدراسیون فوتبال این کشور را مجبور به استخدام مارچلو لیپی کرد تا شاید او معجزه ای برای این تیم کند. لیپی کار خود را با شکست آغاز کرد اما رفته رفته تیم را به شرایط مطلوبی رساند تا در نهایت به پیروزی مقابل کره جنوبی منجر شد که ۳۲ سال از آخرین برد آنها می گذشت. برد چین مقابل دشمن قدیمی، آنها را امیدوار روانه تهران کرد تا شانس خود را برای حضو در جام جهانی پر رنگ تر ببینند اما تیم آماده و منظم ایران مدت هاست در داخل و خارج از خانه به تیمی امتیاز نداده است.
لیپی خوشحال و امیدوار از برد کره به ملاقات تیم کی روش در تهران آمد اما جنگ مربیان نامدار اروپایی به نفع مرد پرتغالی شد. کی روش پس از پیروزی یک بار دیگر خوشحالی معروف خود را انجام داد اما پس از آن فورا نزد لیپی رفت و این دو خوش و بش دوستانه ای با هم داشتند. شوخی هایی هم بین این دو رد و بدل شد که لیپی قصد داشت دست خود را در جیب کی روش کند اما مثل بازی، مرد پرتغالی مچ او را گرفت.
دو مربی در این دیدار دست به تغییراتی در ترکیب خود زده بودند و فقط پیروزی آنها را راضی می کرد اما تغییرات کی روش موثر واقع شد و لیپی چاره ای به جز شکست نداشت. با وجود پیروزی و بازی با کیفیت مقابل قطر، سرمربی تیم ملی ایران ترکیب خود را هماهنگ با دیدار مقابل چین کرد و با اینکه مربی ایتالیایی هم از ۴ مهاجم استفاده می کرد و قصد ارائه بازی هجومی را داشت اما موفق به کسب امتیازی در آزادی نشد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *