خانه > زیبایی و آرایشی > ۵ راه حل ساده برای از بین بردن پف چشم

۵ راه حل ساده برای از بین بردن پف چشم

پف چشم واقعا چیست؟ این مشکل می تواند به دلیل التهاب و خستگی لنفاوی و یا بالا رفتن بیش از حد وزن آب بدن اتفاق بیفتد. چکار کنیم که این کیسه ها برای مدت زمان طولانی از زیر چشمانمان محو شوند؟ باید مقدار زیادی آب بنوشید تا سموم بدنتان دفع شود، میزان مصرف نمک را محدود کنید و مقدار زیادی غذاهای ادرار آور میل کنید تا آب اضافی از بدنتان خارج شود و البته کمی هم بخوابید!

می خواهید در کمترین زمان ممکن پف چشم ها را بخوابانید؟ با استفاده از این ترفندها که همگی آرامش بخش و خنک کننده هستند با کمترین تلاش از تورم چشم خود جلوگیری کنید.

از بین بردن پف چشم
۱- آلوئه ورا

آلوئه ورا سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان است و به عنوان یک آرامش دهنده به پوست و افزایش دهنده ترمیم سلول ها شناخته می شود. خواص ضد التهابی آلوئه ورا به کاهش پف زیر چشم ها کمک می کند. با مالیدن ژل برگ های تازه آلوئه ورا به استخوان دور چشم خواهید دید که بلافاصله پلک ها و مژه ها احساس تازگی می کنند.
۲- چای بابونه کیسه ای

به مدت پنج دقیقه از چای بابونه کیسه ای سرد شده به عنوان ماسک چشم استفاده کنید. محتوای حاوی کافئین و آنتی اکسیدان به جمع شدن و حجم گرفتن پوست اطراف چشم کمک می کند و جریان خون را افزایش می دهد بنابراین پف این منطقه کامل گرفته می شود.
۳- قاشق سرد

یک روش قدیمی اما موثر. اگر زمان دارید دو قاشق غذا خوری فلزی را داخل فریزر یخچال قرار دهید تا خنک شوند اما اگر زمان ندارید هر دو را زیر آب سرد بگیرید. سپس دراز بکشید و قسمت انحنا دار قاشق ها را به مدت یک دقیقه روی چشم های بسته خود قرار دهید. سرما رگ های خونی را منقبض می کند بنابراین تورم کاهش پیدا خواهد کرد.
۴- کرم چشم سرد شده

اگر مرتب با مشکل پف کردگی چشم ها درگیر هستید، کرم چشمتان را در یخچال نگهداری کنید. با این کار وقتی کرم می مالید، مواد اکتیو آن سخت تر کار می کنند. توصیه می کنم از کرم چشمی استفاده کنید که حاوی ترکیبات منقبض کننده باشد.
۵- ماساژ ضد پف

ماساژ دادن با دست یکی از بهترین روش ها برای بهبود جریان خون در اطراف چشم و در نتیجه افزایش تخلیه مایعات اضافی از آن ناحیه است. با این حال چون بافت اطراف چشم بسیار حساس است مواظب باشید که چقدر فشار می آورید. برای انجام این کار وقتی کرم چشم می زنید ابتدا با انگشتان دست خود به آرامی روی قسمت پایی چشم بزنید، سپس انگشت را روی منطقه نگه دارید و به آرامی جهت کمک به خالی شدن پف، انگشتتان را روی منطقه بکشید. سپس ابتدا با زدن چند ضربه با انگشت روی استخوان ابرو پوست پلک بالایی را به آرامی بالا بکشید.
مقاله ای که مطالعه کردید نوشته کایلا جاکوب متخصص زیبایی و شاغل در مجله هایی مانند Vogue, Tatler, Glamour, Refinery29, Conde Nast Traveller, The New York Times, VF Agenda است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو موهای افراد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *