خانه > زیبایی و آرایشی > آرایش صورت و مو > آموزش آرایش چشم بر اساس فرم چشم ها

آموزش آرایش چشم بر اساس فرم چشم ها

آرایش چشم اسموکی

در دنیای آرایش اسموکی فرم چشم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وقتی این امکان وجود دارد که می توانید ویژگی های زیبای خود را زیباتر کنید نمی توانید همینطور دل به خواهی و بدون در نظر مدل چشم ها آن ها را آرایش کنید. با استفاده از راهنمای زیر چشم ها را به راحتی و بر اساس فرم چشم ها آرایش کنید و چشم ها را زیباتر و درشت تر جلوه دهید.

چشم های نزدیک به هم

آموزش آرایش چشم بر اساس فرم چشم ها

برای این فرم چشم ها هدف از آرایش با فاصله نشان دادن چشم هاست. پس باید برای قسمت های داخلی پلک ها از سایه های رنگ روشن استفاده کنید و در قسمت های خارجی پلک از سایه های تیره تر. پلک را به سه بخش تقسیم کنید. ابتدا سایه پایه را روی تمام پلک بزنید و بیشتر روی قسمت داخلی پلک تمرکز کنید. سپس در قسمت میانی پلک سایه رنگ متوسط بزنید و در قسمت خارجی پلک سایه تیره تر استفاده کنید. سپس سایه را کمی به قسمت بیرون پخش کنید تا حالت نزدیک بودن پلک ها کمتر نشان داده شود.

چشم های با فاصله

آموزش آرایش چشم بر اساس فرم چشم ها

برای این فرم چشم ها دقیقه بر عکس مورد قبلی هدف از آرایش کم کردن فاصله چشم هاست. برای این کار باید سایه چشم را به سمت گوشه داخلی چشم ترکیب کنید. روشن ترین رنگ سایه را به عنوان هایلایتر روی پلک و استخوان ابرو بزنید. سپس از گوشه خارجی چین پلک تا گوشه داخلی سایه رنگ متوسط بزنید. در آخر در بالای خط مژه ها سایه تیره تر بزنید و آن را به سمت بالا پخش کنید. پایین چشم ها و تا نزدیک گوشه داخلی چشم ها سایه مشکی بزنید.

چشم های monolid

آموزش آرایش چشم بر اساس فرم چشم ها

چشم های monolid یا تک پلکی چشم هایی هستند که فاصله بین چشم تا ابرو سطح صافی است. اما این مانع از آرایش اسموکی نمی شود. در این فرم چشم ها استخوان ابرو نیز زیاد مشخص نیست. باید بتوانید با استفاده از سایه های مختلف چشم ها را درشت تر و بازتر نشان دهید. تیره ترین رنگ (سیاه یا قهوه ای تیره) سایه را به قسمت خط مژه بزنید. رنگ متوسط را روی پلک بزنید و به سمت بالا پخش کنید. در آخر روشن ترین رنگ را بالای پلک بزنید. خط مژه پایین چشم را مداد سیاه یا سایه کمی روشن تر بزنید تا چشم ها درشت تر نشان داده شود.

چشم های پفی

آموزش آرایش چشم

در چشم های پفی روی چین پلک پوشانیده شده و چشم ها بسته تر نشان داده می شوند. کاری که در این فرم چشم ها نباید استفاده از سایه تیره روی پلک هاست زیرا پلک ها را سنگین تر نشان می دهد. در عوض باید از سایه رنگ متوسط مثل قهوه ای روشن استفاده کنید. از گوشه خارجی پلک شروع به کشیدن سایه کنید و تا بالا و قسمت پف پلک بکشید. سپس همان رنگ سایه را در قسمت خط مژه پایین چشم بکشید. در مرحله بعد بالای سایه رنگ متوسط را سایه کانتور بزنید تا عمق آرایش اسموکی بیشتر شود. در نهایت گوشه داخلی خط مژه پایین و استخوان گونه را هایلایتر بزنید تا بین چشم ها و ابروها فاصله ایجاد شود و چشم ها بازتر نشان داده شود.

چشم های برجسته

آموزش آرایش چشم

آرایش اسموکی روی این فرم چشم ها به دلیل فضای زیادی که روی پلک ها وجود دارد عالی می شود. روی تمام سطح پلک سایه تیره بزنید و خط چشم پهن بکشید. روی استخوان گونه هایلایتر بزنید. روی تمام پلک یک سایه طبیعی تر بزنید. گوشه خارجی چشم ها سایه متوسط بزنید و در قسمت خط مژه بالا و پایین سایه تیره بزنید. در آخر در قسمت وسط پلک سایه تیره بزنید و پخش کنید.

چشم ها با گوشه به سمت پایین

آموزش آرایش چشم

این مدل چشم ها را باید طوری آرایش کرد که گوشه خارجی چشم ها بالاتر نشان داده شود. بنابراین بهترین آرایش، آرایش چشم گربه ای است. روی تمام پلک ها، گوشه داخلی و استخوان گونه هایلایتر روشن بزنید. سپس از وسط پلک تا گوشه خارجی پلک سایه متوسط بزنید. سپس یک رنگ عمیق تر در خارجی ترین گوشه پلک بزنید و به سمت بالا و بیرون ترکیب کنید.

چشم ها با گوشه به سمت بالا

آموزش آرایش چشم

این چشم ها که به چشم های بادامی نیز معروف هستند بر عکس مورد قبل به طور طبیعی گوشه به سمت بالا دارند و ایده آل ترین فرم چشم برای آرایش اسموکی هستند. هدف اصلی بالاتر نشان دادن گوشه چشم است. پلک را به دو قسمت تقسیم کنید. در قسمت نیمه داخلی سایه روشن و در قسمت نیمه خارجی سایه متوسط بزنید. سپس رنگ ها را خوب ترکیب کنید. در نهایت گوشه خارجی بالا و پایین چشم را خط چشم بزنید تا حالت بادامی و بالا رفته چشم ها بیشتر نشان داده شود.

منبع:bedunim.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *