خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار انتخابات > ادعای بی‌طرفی صداوسیما در انتخابات

ادعای بی‌طرفی صداوسیما در انتخابات

ادعای بی‌طرفی صداوسیما در انتخابات
 رضا سلیمانی در شرق نوشت:در ایام تبلیغات انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری در سال ١٣٩٢ و مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال ١٣٩۴ تبلیغات یک‌جانبه و غیربی‌طرفانه سازمان صداوسیما و رسانه‌های همسو به نفع کاندیداهای یک جریان خاص سیاسی و علیه دیگر کاندیداها از جمله دکتر حسن روحانی کاملا مشهود بود، ولی مردم مانند همیشه، بدون توجه به برنامه‌ها و تبلیغات صداوسیما، راه خود را انتخاب کردند و پس از رد صلاحیت مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، دکتر روحانی را به عنوان شخصیتی با روش و منش عقلانیت و اعتدال با شعار «دولت تدبیر و امید» برگزیدند و همه‌ رشته‌های دستگاه‌های تبلیغاتی پرهزینه مخالف ایشان از جمله صداوسیما را پنبه کردند.
پس از روی‌کارآمدن دولت یازدهم، کاملا پیش‌بینی‌پذیر بود که صداوسیما و سایر رسانه‌های همسو، با این دولت، همراه نبوده و نخواهند بود تا جایی که این دولت برای توفیق در دور دوم شانسی نداشته باشد. ولی آنچه موجب نگارش این یادداشت شد، تأکید اخیر رئیس محترم سازمان صداوسیما در بی‌طرفی کامل در انجام برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری دوازدهم است که متأسفانه با نحوه انعکاس اخبار نام‌نویسی اشخاص به‌ویژه در روز چهارم ثبت‌نام کاندیداها، کاملا در تناقض و تضاد است و از آغاز کار نشان داد که این سازمان با وجود تأکیدات رئیسش، نمی‌تواند بی‌طرفی خود را حتی در ظاهر هم که شده، حفظ کند.علاوه بر پخش مستقیم ثبت‌نام حجت‌الاسلام رئیسی از سیما و پخش شعارهای همراهان که درباره دکتر روحانی این اتفاق نیفتاد، در اخبار شبانگاهی جمعه رادیو که گزارش نام‌نویسی کاندیداهای این روز را اعلام می‌کرد، گوینده خبر پس از اعلام ثبت‌نام آقایان دکتر روحانی، دکتر کواکبیان و… در اقدامی لابد کاملا بی‌طرفانه!! اعلام کرد بالاخره مردی که همگان!! منتظر آمدنش بودند!!
آیت‌الله رئیسی هم امروز ثبت‌نام کرد!! با احترام کامل به جناب آقای رئیسی و همه کاندیداهای این دوره، حال این سؤال اساسی از دست‌اندرکاران معاونت سیاسی سازمان صداوسیما قابل طرح است که براساس کدام نظرسنجی، منبع و کدام ادله و سندی به شما ثابت شده است که همگان! منتظر آمدن یک کاندیدای خاص هستند و از کجا به چنین استدلال و قضاوتی رسیده‌اید؟ جز این است که از ابتدای انجام برنامه‌های تبلیغاتی انتخابات، نمی‌توانید یا نمی‌خواهید بی‌طرفی خود را حفظ کنید و به مخاطبان‌تان مستقیم یا غیرمستقیم جانبداری خود از یک کاندیدای خاص را القا نکنید؟
هرچند باید به شما ثابت شده باشد که مردم به تبلیغات یک‌جانبه شما کاملا واقف هستند و به آن بی‌توجه‌اند که اگر این‌چنین نبود، در انتخابات سال ٩٢ ریاست‌جمهوری و ٩۴ مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مردم برخلاف تبلیغات شما درباره فهرست مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، به طور کامل به این فهرست یا فرد مورد حمایت ایشان رأی نمی‌دادند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

درمان افسردگی با خوردن ماهی

نتایج تحقیقات گوناگون عنوان می کند که مصرف مواد غذایی از جمله ماهی می‌تواند در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *