خانه > گردشگری > با معروف ترین مراکز خرید کیش آشنا شوید+عکس

با معروف ترین مراکز خرید کیش آشنا شوید+عکس

همگردی:کیش یکی از آن مناطقی است که می‌توانید در کنار لذت بردن از مناظر و تفریحات، خریدی دلچسب و رضایت بخش از بهترین مراکز خرید کیش رو در آن تجربه کنید. انواع و اقسام مراکز خرید کوچک و بزرگ را می‌توانید در این شهر مشاهده کنید. از این گذشته حجم قابل توجهی از بوتیک‌های فوق العاده این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند که به بهترین و معروف ترین برندهای بین المللی دسترسی داشته باشید.

با معروف ترین مراکز خرید کیش آشنا شوید+عکس

اگر به دنبال خریدی رضایت بخش‌تر در طول تورکیش خود هستید بهتر است که اوایل پاییز و زمستان به این جزیره سفر کنید. چراکه تخفیف‌های فوق‌العاده امکان خرید با هزینه‌ای به مراتب پائین تر را برای شما فراهم می‌آورد.

۱) بازار پارس خلیج

این مرکز خرید بهترین انتخاب برای آن دسته گردشگرانی است که به دنبال خرید پوشاک هستند. اگرچه می‌توانید به لیست بلند بالایی از فروشگاه‌ها و بوتیک‌هایی که اجناسی چون تلفن همراه و یا مواد غذایی را عرضه می کنند هم دسترسی داشته باشید.
با معروف ترین مراکز خرید کیش آشنا شوید+عکس

۲)  مرکز خرید ونوس

این مجتمع مجموعه‌ای کامل است از هرآنچه که به آن نیاز دارید. می‌توانید در طول تورمسافرتی خود بارها به این مجموعه مراجعه کنید. چراکه حجم بالای بوتیک‌های این مرکز خرید را یک بار مراجعه به آن نمی توانید مشاهده کنید. از جهت دیگر کافی شاپ فوق العاده‌ی این مجتمع خرید به شما این امکان را می دهد که در طول توریک روزه‌ی خود به آن بتوانید در  محیطی آرام خستگی از تن به در کنید و لحظاتی عالی را سپری کنید. این مجتمع با ۳۱۰ بوتیک یکی از جذاب ترین مرکز خریدهای کیش محسوب می شود.
با معروف ترین مراکز خرید کیش آشنا شوید+عکس

۳) بازار صفین

بازارهای محلی و سنتی یکی از رایج ترین محوطه‌های خرید در ایران هستند و می توان در هر شهری نمونه‌ای جالب از آنها را مشاهده کرد. بازار صفین به عنوان قدیمی‌ترین بازار جزیره‌ی کیش تلفیقی است جالب از فروشگاه های پوشاک، لوازم آرایش و همچنین وسائل برقی و خانگی، می‌توانید با ورود به این بازار فروشنده‌های محلی را مشاهده کنید و توریک روزه ی جالبی را در طول تورکیش خود بگذرانید.

با معروف ترین مراکز خرید کیش آشنا شوید+عکس

 

۴) مرکز خرید زیتون

این مجتمع که به عنوان معروف ترین مرکز خرید کیش به حساب می‌آید با فضایی خاص و معماری جالب، همواره مورد توجه گردشگران تورکیش بوده است. مرکز خرید زیتون که از ۲ طبقه تشکیل شده، تلفیقی است عالی از رستوران، کافی شاپ و بوتیک‌های فوق العاده.
با معروف ترین مراکز خرید کیش آشنا شوید+عکس

۵) مرکز خرید پانیذ

اگر به دنبال اجناسی عالی از بهترین برندهای بین المللی هستید این مرکز خرید می‌تواند بهترین انتخاب برای شما محسوب شود. مرکز خرید پانیذ دارای ۱۸۳ فروشگاه است و بهترین مدل های کیف و کفش، ساعت، لوازم خانگی و … را می توانید در آن خریداری کنید. به طور حتم در این مرکز خرید به هرآنچه که نیاز دارید دسترسی خواهید داشت و لحظاتی فوق العاده را در طول تورکیش خود تجربه خواهید کرد.

با معروف ترین مراکز خرید کیش آشنا شوید+عکس

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

زیبایی های شهر بوشهر و جاذبه های دیدنی آن

مجله مهرگان نو : چه دلیلی بهتر از دریا برای رفتن به سرزمین بوشهر. شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *