خانه > زیبایی و آرایشی > برای پرپشت کردن ابروها از این روغن های مفید استفاده کنید

برای پرپشت کردن ابروها از این روغن های مفید استفاده کنید

اگر قصد دارید تا ابروهای خود را پرپشت کنید می‌توانید از روغن های مخصوص اینکار بهره گیری نمایید که در زیر معرفی شده هست.

برای پرپشت کردن ابروها از این روغن های مفید استفاده کنید

ابرو های تان را با این روغن ها پرپشت کنید

ریزش ابرو در خانم ها مشکلی شایع هست که منجر به کم پشت شدن ابروها میشود. هم چنین ممکن هست فرد مشکل ریزش ابرو نداشته باشد اما به علت ضخیم شدن تارهای ابرو ،این موها در برابر رشد مجدد مقاومت نمایند. اما چگونه میتوانیم این مشکل راحل کنیم و ابروهای پرپشتی داشته باشیم؟

 

ما در این مقاله قصد داریم شما را با ۴ ماده گیاهی آشنا نماییم که به شما در داشتن ابروهایی جذاب و پرپشت کمک می‌کند.بعضی مواد طبیعی رشد مجدد موها را در مدتی کوتاه امکان پذیر می کنند.مهمترین ترکیبات احیاکننده ساختار مو به شرح زیر هست.

 

پرپشت کردن ابرو با روغن کرچک

روغن کرچک برای از بین بردن شوره سر بسیار موثر بوده و بر رشد مو و حتی ابرو تاثیر شگرفی می گذارد. این روغن خواص درمانی متعدد برای درمان شوره و افزایش رشد ابرو دارد.روش بهره گیری از روغن کرچک برای تقویت ابرو بدین صورت هست که هر شب ابروهای خود را با آب گرم شسته و سپس یک پد پنبه ای را در روغن کرچک فرو برده و آن رابر روی ابرو خود بمالید.

 

سپس این روغن را به مدت سه دقیقه به آرامی با نوک انگشتان خود ماساژ دهید. این روش را به مدت پنج تا شش شب ادامه دهید تا شاهد نتایج سریع آن باشید.

 

پرپشت کردن ابرو با روغن نارگیل

روغن نارگیل می‌تواند به رشد مجدد مو های شما کمک کند. مطالعات متعددی اثرات این راروغن را در افزایش سرعت رشد مو تایید کرده اند. کافی هست مثل روش بالا عمل کرده ونتایج باور نکردنی آن را دیدن کنید.

 

پرپشت کردن ابرو با روغن بادام

به گزارش پارس ناز روغن بادام حاوی ویتامین E و آنتی‌اکسیدان بوده و فواید بسیاری برایرشد موی سر و ابرو دارد. از این قبل روغن بادام با نرم کردن پوست به رشد ابرو کمک شایانی کرده و به تارهای موی سر حالت ابریشمی زیبایی می‌بخشد.

 

پرپشت کردن ابرو با آلوئه‌ورا

آلوئه ورا یک ماده بسیار خوب و دارای خواص شگفت انگیزی برای پوست و مو هست. کافی هست صورت خود را با آب گرم به خوبی شسته و ماده ژله‌ای آلوئه ورا را روی ابروخود ماساژ دهید و به مدت نیم ساعت صبر کنید تا این ماده روی ابروهایتان قرار گیرد و سپس آن را با آب شست‌وشو دهید.این روش را هر روز به مدت چهار تا شش هفته ادامه دهید تا نتایج حیرت‌انگیز آن را نظاره‌گر باشید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو موهای افراد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *