خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار انتخابات > حضور شخصیت های مهم سیاسی در چهارمین روز ثبت نام انتخابات

حضور شخصیت های مهم سیاسی در چهارمین روز ثبت نام انتخابات

به گزارش حیاط خلوت در روزهای پایانی مهلت ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات وزارت کشور، میزبان داوطلبان جنجالی از طیف های سیاسی مختلف بود.

حضور شخصیت های مهم سیاسی در چهارمین روز ثبت نام انتخابات

مهدی کلهر مشاور رسانه‌ای دولت دهم از اولین داوطلبان شناخته شده‌ای بود که برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور آمد.

حسن نوروزی سخنگوی کمیسون قضایی مجلس دهم  نیز با حضور در ستاد انتخابات شکور برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو اعلام آمادگی و ثبت نام کرد.

هم‌چنین حجت الاسلام  محسن غرویان مدرس حوزه علمیه قم جهت ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور رفت.

مصطفی کواکبیان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل حزب مردم‌سالاری با حضور در ستاد انتخابات شکور برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو اعلام آمادگی کرد.

علیرضا زاکانی یکی از کاندیداهای پنج نفره جمنا بعد از ظهر روز جمعه برای اعلام داوطلبی کاندیداتوری ریاست جمهوری دوازدهم وارد ستاد انتخابات کشور شد.

*******

دکتر روحانی با حضور در وزارت کشور در انتخابات ثبت نام کرد

رئیس جمهور کشورمان که پیش از این در نشست مطبوعاتی خود هیچ خبر قطعی از حضور یا عدم حضور خود در انتخابات اعلام نکرده بود، روز گذشته وارد ستاد انتخابات شد و ثبت نام کرد.

حضور شخصیت های مهم سیاسی در چهارمین روز ثبت نام انتخابات

تقریبا تمام دولت های پس از انقلاب دوران ریاست جمهوری ۸ساله داشته اند که گمانه زنی ها را برای ۸ساله شدن دولتتدبیر و امید نیز تقویت میکند اما سرانجام نتیجه نهایی را صندوق های رای نشان خواهد داد.

حسن روحانی پس از ثبت نام در دوازهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران به سخنرانی پرداخت و گفت: از امروز به بعد حفظ برجام یکی از مهمترین مسایل سیاسی داخلی و اقتصادی ملت ایران خواهد بود. هووهایی که بارها به قصد کشتن این فرزند و نوزاد یعنی برجام تصمیم گرفته بودند، نمی توانند سرپرست خوبی برای این فرزند باشند.

وی ادامه داد: همان هایی که تمام تلاش شبانه روزی خود را برای این توافق نهادند باید مسیر این توافق را تا آخرین قدم ها بردارند .

وی ادامه داد: خوشبختانه آنچه در سال ۹۲ به مردم وعده داده بودم که سانتریفیوژ بچرخد تا چرخ اقتصاد بچرخد ، چرخ اقتصاد ما از سالها پیش بهتر در حرکت است و دلیل آن رشد اقتصادی است که در سال گذشته داشتیم.

رئیس دولت یازدهم ادامه داد: خداوند بزرگ را سپاسگزارم که دوباره به این بنده حقیر توفیق داد که خودم را در معرض اعتماد ملت ایران قرار بدهم و اعلام آمادگی کنم که بار مسوولیت سنگین اجرایی کشور را در صورت قبول ملت ایران به عهده بگیرم.

روحانی تاکید کرد: در سال ۹۲ به مردم عزیز اعلام کردم که نجات اقتصاد ایران، احیای اخلاق و تعامل سازنده با جهان مهم است و امروز بسیار خوشحالم که در هر سه زمینه با حمایت و کمک مردم قدم های قابل توجهی برداشته شده است.

وی تصریح کرد: در زمینه نجات اقتصاد ما از رکود تورمی فاصله گرفتیم. از رشد منهای ۷ درسال گذشته به رشد بالای ۷ رسیدیم و از تورم ۴۰ درصد به تورم ۷ درصد در اسفند سال گذشته رسیدیم.

رئیس دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: اشتغال خالصی که کمتر از ۱۰ هزارنفر قبل از دولت یازدهم بود، به اشتغال خالص ۶۲۰ هزار نفر رسیدیم، یک رکوردی برای ۲۵ سال اقتصاد ایران بوده است. در زمینه اقتصادی پیشرفت های قابل توجهی داشتیم که در هفته آینده افتتاح بزرگترین سرمایه گذاری اقتصادی ایران را شاهد خواهیم بود.

رئیس دولت یازدهم اظهار کرد: در هفته آینده در عسلویه طرح ۲۰ میلیارد دلاری افتتاح می کنیم که در تاریخ ایران بی سابقه است. در زمینه تعامل سازنده با جهان هم توانستیم امروز در پیچیده ترین پرونده تاریخی با قدرت های جهان به توافق برسیم و همین جا به ملت ایران اعلام می کنم از امروز به بعد حفظ برجام یکی از مهمترین مسایل سیاسی، داخلی و اقتصادی ملت ایران خواهد بود.

روحانی ادامه داد: هووهایی که بارها به قصد کشتن این فرزند و نوزاد یعنی برجام تصمیم گرفته بودند، نمی توانند سرپرست خوبی برای این فرزند باشند. همان هایی که تمام تلاش شبانه روزی خود را برای این توافق نهادند باید مسیر این توافق را تا آخرین قدم ها بردارند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه آنچه در سال ۹۲ به مردم وعده داده بودیم که چرخ سانتریفیوژ بچرخد، امروز مدرنترین سانتریفیوژ ما یعنی IR8 می چرخد. امروز چرخ اقتصاد ما از سال های پیش بهتر در حرکت است و دلیل آن رشد اقتصادی است که در سال گذشته داشتیم.

 

رئیس دولت یازدهم اضافه کرد: یکی از بخش های دیگر رشد ۸ درصدی است که برای نخستین بار در تاریخ کشور بعد از ابلاغ چشم انداز از سال ۸۴ تحقق یافته و همین مسیر ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام رئیسی هم ثبت نام کرد

حجت‌الاسلام سید ابراهیم داوطلب انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (جمعه ۲۵ فروردین) پس از ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ابتدا لازم می‌دانم این ایام رو به ویژه نیمه رجب را به همه شما تبریک عرض کنم.

حضور شخصیت های مهم سیاسی در چهارمین روز ثبت نام انتخاباتوی با بیان اینکه  از افتخارات نظام اسلامی ما آن است که تمامی اجزا در این نظام با رای مردم رقم انتخاب می‌شوند، ادامه داد: مراجعه به آرای عمومی اساس تشکلات نظام را شکل می‌دهد و این از افتخارات نظام ماست که رای مردم در آن تشریفاتی نیست و رای مردم حقیقاً سرنوشت کشور و بخش‌های مختلفی از کشور را رقم می زند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

درمان افسردگی با خوردن ماهی

نتایج تحقیقات گوناگون عنوان می کند که مصرف مواد غذایی از جمله ماهی می‌تواند در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *