خانه > ورزشی > ورزش عمومی > ورزش مچ دست برای کسانی که زیاد با کامپیوتر کار می کنند

ورزش مچ دست برای کسانی که زیاد با کامپیوتر کار می کنند

 با این تمرین ها میتوانید درد مچ دست را از بین ببرید

با وجود انجام دادن همه تمرینهایی در شماره های گذشته به شما معرفی کردیم، هنوز به مچ درد دچارید؟ شاید تمرینهای مچ دست به تنهایی نمی توانند از پس آرام کردن مچتان بربیایند و برای حل این مشکل، نیاز به کمک گرفتن از یک توپ کوچک دارید. توپی که میتوانید روی میز کارتان بگذاریدش و در طول روز بارها حرکات زیر را به کمکش انجام دهید.

ورزش مچ دست

توپ را در مشتتان بگیرید

توپ را کف دستتان بگذارید و در حالتی که نه به انگشتان و نه کف دستتان فشار بیاید، آن را در دستتان مهار کنید. چهار انگشتتان را روی توپ بگذارید و سعی کنید شصتتان آرام بماند. دستتان را در حین انجام این حرکت بالا نگه دارید.

مچ را پایین بیندازید

این حرکت هم تقریبا شبیه به حرکت قبل است. یعنی در حالتی که به دستتان فشار نیاید، باید توپ را در مشتتان مهار کنید. اما تفاوتش با حرکت قبل، پایین بودن دست شماست.

توپ را نیشگون بگیرید

مثل این تصویر، توپ را با انگشتانتان بگیرید و چهار انگشتتان را بالای توپ و شصتتان را زیر آن بگذارید. این حرکت شبیه نیشگون گرفتن توپ است اما حواستان باشد که در زمان انجام دادنش فشاری به هیچ نقطه ای از دستتان وارد نکنید.

توپ را حرکت

درست شبیه حرکت قبل، توپ را نیشگون بگیرید و بین انگشتانتان نگهش دارید. اما تفاوت این حرکت با قبلی، در تلاش شما برای چرخاندن توپ در دستتان است. باید با جلو و عقب کردن شصتتان به آرامی توپ را بچرخانید.

توپ را بغلتانید

توپ را روی یک سطح صاف بگذارید و سعی کنید با کمک نوک انگشتها به جلو و عقب هدایتش کنید. انگار دست شما یک وردنه است که به آرامی و بدون احساس کردن هیچ فشاری جلو و عقب میشود.

با انگشتها نگهش دارید

توپ را مثل تصویر بین دو انگشت نگه دارید و سعی کنید از دو طرف کمی فشار به آن وارد کنید و بعد از چند ثانیه فشار را از بین ببرید. نیازی نیست دستتان را خسته کنید. کافی است چند ثانیه سعی کنید که با وجود توپ، انگشتهایتان را به هم نزدیک کنید و بعد از گذشت چند ثانیه دست از تلاش بردارید.

توپ را فشار دهید

توپ را در مشتتان بگیرید و سعی کنید برای چند ثانیه آن را در دستتان فشار دهید و دوباره در وضعیت آرامش قرار بگیرید. این تمرین را میتوانید بارها در طول روز انجام دهید و خستگی دست و تاندونهایتان را با کمک آن از بین ببرید.

منبع:sefidak.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

بهترین حرکات برای تقویت عضلات شانه + عکس

تقویت عضلات شانه با دمبل   بهترین حرکات برای تقویت عضلات شانه عضله سازی یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *