خانه > گردشگری > پارک آبی اوشن کیش،مکان های تفریحی کیش

پارک آبی اوشن کیش،مکان های تفریحی کیش

کیش منطقه ای هیجان انگیز و یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس هست که از نقاط دیدنی استان هرمزگان هم محسوب میشه. این منطقه از جنوب کشور تفریحات فوق العاده سرگرم کننده و جالبی داره که اگر به اینجا پا بگذارین مطمئنا حوصلتون سر نمیره و میتونین لحظات به یاد موندنی ای رو در خاطراتتون ثبت کنین. یکی از جدیدترین و شادی بخش ترین قسمت تفریحات تو کیش افتتاح پارک آبی اوشن کیش هست که تم این پارک آبی جز منحصر به فردترین پارک های روباز آبی در ایرانه که همزمان با دهه فجر تو جزیره کیش اقتتاح شد. بازی های این پارک آبی از پیشرفته ترین و بروز ترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا هستن که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی آبی دنیا، شرکت کانادایی White Water West تأمین شده و بخشی هم از کشور بلژیک خریداری شده. ظرفیت روزانه این پارک حدود ۳ هزار و ۳۰۰نفر هست که مهمترین ویژگی اون هم اینه که پارک در منطقه پرواز ممنوع قرار گرفته و هیچگونه سازه بلند مرتبه ی دیگه ای در مجاورت با این مکان قرار نداره و بانوان هم میتونن به راحتی از تمام قسمتهای مختلف این مکان استفاده کنن. در ادامه با ما همراه باشین تا قسمت های مختلف اینپارک آبی اوشن کیش رو باهم بشناسیم…

پارک آبی اوشن کیش،مکان های تفریحی کیش

افسانه راز قلعه خورشید …

داستان تم پارک آبی اوشن براساس گروهی از دزدن دریایی هست که به این جزیره حمله میکنن. دزدان دریایی با رهبری کاپیتان سایان، برای دست یافتن به قرص خورشید و حکمرانی بر دریا حمله میکنن و اون رو تصرف میکنن. سه برادر به نام های پولاد، ماهان و باشو که از ساکنان قلعه خورشید هستن تصمیم میگیرن با دزدان دریایی مبارزه کنن و قلعه خورشید رو مجدد پس بگیرن.

پارک آبی اوشن کیش،مکان های تفریحی کیش

راید های داخلی آرام و سرگرم کننده …

مجموعه پارک آبی اوشن کیش دارای ۱۷ راید پارک (راه آبی) هستن که دارای سه دسته راید های آرام و تند و هولناک هستن. این مجموعه راید ها و استخرها برای ایجاد محیطی آرام و سرگرم کننده، در کنار راه های آبی پرهیجان طراحی شدن که نمونه های اونها : استخر موج، راشین ریور(رودخانه ای ۵۵۰ متری حول مجموعه)، استخر دینگو (جکوزی پلکانی)، سرسره برکو(مخصوص کودکان)، چالاب (راید محبوب کودکان)، استخر آبان، جکوزی رابو و استخر آبتین نوجوانان هستن.

پارک آبی اوشن کیش،مکان های تفریحی کیش

پارک آبی اوشن کیش،مکان های تفریحی کیش

پارک آبی اوشن کیش،مکان های تفریحی کیش

راید های تند ، ترکیبی از شیب و سرعت…

این مکان که یکی از مهیج ترین پارک های کیش و جزو اماکن تفریحی کیش هم هست، پارکی پر از رایدهای پرهیجان هست که نمونه های دیگر این رایدهای تند ، موجاب، رالی راید، آناکوندا، دینگل، گرداب، دریاچه سونامی و مارپیچ هستن این مکان یکی از شادی بخش ترین پارک های کیش هست.

پارک آبی اوشن کیش،مکان های تفریحی کیش

پارک آبی اوشن کیش،مکان های تفریحی کیش

پارک آبی اوشن کیش،مکان های تفریحی کیش

خدمات و جاذبه های دیگر پارک آبی اوشن

تو محوطه این پارک آبی که جزو اماکن تفریحی کیش هم هست ،چند رستوران و نوشیدنی فروشی، مرکز خرید و اسپا وجود داره که در رستوران های ین پارک هم انواع فست فود و نوشیدنی، سوغاتی و لوازم شنا ارئه میشه.رختکن و سرویس بهداشتی هم تو این پارک قرار گرفته. ساعات کاری این پارک هم هرروز به جز یکشنبه ها و دوشنبه ها از ۱۰ صبح تا ۴ بعد ازظهر هست و بصورت یک روز در میون هم به خانم ها و آقایان سرویس میده و این پارک رو جزو برجسته ترین پارک های کیش کرده.

پارک آبی اوشن کیش،مکان های تفریحی کیش

منبع:hamgardi.com

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

زیبایی های شهر بوشهر و جاذبه های دیدنی آن

مجله مهرگان نو : چه دلیلی بهتر از دریا برای رفتن به سرزمین بوشهر. شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *