خانه > اخبار ایران و جهان > گوشی تاشو سامسونگ ۲۰۱۷ وارد بازار می‌شود

گوشی تاشو سامسونگ ۲۰۱۷ وارد بازار می‌شود

گوشی تاشو سامسونگ ۲۰۱۷

احتمالا پیش از این در اخبار شنیده‌اید که سامسونگ از سال گذشته روی پروژه‌ی طراحی و ساخت یک گوشی هوشمند تاشو با نام رمز Valley مشغول به کار است.

هم‌چنین چندتایی طرح مفهومی از این گوشی تاشو به بیرون درز کرده بود که هیچ‌کدام آن‌طور که باید قابلیت‌های‌اش را به نمایش نمی‌گذاشتند. در شهریور ماه سال گذشته شایعاتی منتشر شده بود که از عرضه‌ی این کوشی تاشو تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی خبر می‌داد. اما این اتفاق نیافتاد. البته این‌طور که از اخبار برمی‌آید انگار این گوشی کلا امسال هم از راه نخواهد رسید.
گزارش‌های جدیدی که از کره‌ی جنوبی، کشور سازنده‌ی محصولات سامسونگ به بیرون درز کرده، خبر می‌دهند که این شرکت تولید انبوه نمایشگر تاشو را تا آخر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد؛ این درحالی است که بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی‌های تاشو سامسونگ سال آینده‌ی میلادی وارد بازار خواهند شد.

 

این گزارش خاطر نشان می‌کند که گوشی تاشوی سامسونگ یک گوشی هوشمند ۵ اینچی به شکل تاشو خواهد بود و در حالت باز تبدیل به یک تبلت ۷ اینچی می‌شود. پیش از این شایعاتی هم منتشر بود که تایید می‌کردند سامسونگ در ساخت گوشی تاشوی جدیدش از تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و ۶۲۰ استفاده می‌کند.‌هم‌چنین برای این گوشی جدید ۳ گیگابایت RAM درنظر گرفته شده است.

از آن‌جا که تعداد شایعات درخصوص گوشی تاشوی سامسونگ روز به روز بیش‌تر می‌شود، می‌توان انتظار داشت که مسوولان این شرکت کره‌ای، امسال از این گوشی جدید رونمایی کنند. باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ در کنار سایر گوشی‌های‌اش برنامه‌ای هم برای معرفی پروژه‌ی Valley در سال ۲۰۱۶ دارد، یا خیر.

 

اخبار تکنولوژِی – دیجی کالا

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *