خانه > اخبار ایران و جهان > آدم ربایی در پارک جمشیدیه تهران

آدم ربایی در پارک جمشیدیه تهران

آدم ربایی در پارک جمشیدیه تهران

آدم ربایی در پارک جمشیدیه تهران

به گزارش رکنا، این پسر جوان به ماموران گفت: سوار خودرو پدرم بودم و از دانشگاه برمی گشتم که ناگهان جلوی در خانه زمانی که می خواستم وارد پارکینگ بشوم ۴ مرد راهم را بستند و با زور و تهدید سوار خودرو شدند.

 

حامد افزود: یکی از مردان در صندلی جلو نشست و ۳ مرد دیگر در صندلی عقب بودند که دستور دادند به سمت پارک جمشیدیه حرکت کنم.

 

ترسیده بودم و نمی دانستم چه سرنوشتی درانتظارم است تا اینکه در خیابان های خلوت منطقه جمشیدیه از من خواستند تا توقف کنم.

 

وقتی خودرو توقف کرد یکی از آنها با گوشی موبایلش به فردی زنگ زد و گفت سوژه در اختیار ما است و زمانیکه مشخصات ظاهری مرا داد مشخص شد که آنها مرا به اشتباهی سوار کرده اند و آنجا بود که فهمیدم سوژه مردان آدم ربا پدرم است.

 

بعد از مردان غریبه مرا رها کردند و به سرعت ناپدید شدند و زمانیکه به خانه بازگشتم ماجرا را برای پدرم تعریف کردم.

 

با این ادعاها تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای دستگیری مردان اجیر شده وارد عمل شدند.

 

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که پدر حامد یک چک ۲ میلیاردی را تحویل یکی از مشتریانش داده اما این چک نقد نشده و فرضیه انتقام گیری از سوی مرد طلبکار در دستور ماموران قرار گرفت.

 

در این مرحله تجسس های فنی ادامه داشت و هنوز یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که پسر جوان برای پیگیری پرونده اش به کلانتری ۱۰۱ تجریش رفت و زمانیکه وارد کلانتری شد با صحنه عجیبی روبرو شد.

 

۴ مرد آدم ربا در کلانتری حضور داشتند و در حال نوشتن شکایت برای پدر حامد بودند که پسر جوان با دیدن این صحنه ماموران را با خبر کرد و خیلی زود این ۴ مرد جوان در کلانتری دستگیر شدند.

 

۴ مرد ابتدا خود را در ماجرای آدم ربایی بی گناه می دانستند و سعی داشتند با چرب زبانی ماموران را گمراه کنند اما پسر جوان که اصرار داشت این مردان همان کسانی هستند که سوار بر خودرویش شده اند تا اینکه متهمان پرونده مجبور به افشاگری شدند.

 

یکی از متهمان گفت: ما قصد آدم ربایی نداشتیم و حتی به خاطر چک ۲ میلیاردی که نقد نشده بود شکایت کرده بودیم و حکم جلب داشتیم اما نمی خواستیم این ماجرا با دستگیری و بی آبرویی برای پدر حامد پایان بگیرد.

 

آنها ادعا کردند که ما قصد داشتیم با حرف و صحبت این مشکل را حل کنیم و همه ما از سوی مردی که چک در دستش است دستور می گرفتیم و تنها اطلاعاتی که از صاحب چک داشتیم این بود که وی خودروی پرشیا سفید رنگ دارد و آدرس خانه اش را داشتیم و زمانیکه جلوی در به انتظار صاحب چک بودیم فکر کردیم وی سوار خودرویش است اما وقتی او را با خودمان بردیم و به رییس مان زنگ زدیم فهمیدیم که صاحب چک مردی میانسال است.

 

بنا به این گزارش، ۴ متهم به دستور بازپرس مرشدلو برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارند و ردیابی ها برای عامل اصلی این پرونده ادامه دارد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال پنجشنبه گذشته، خبری مبنی بر ابلاغ حکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *