خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > اظهارات عجیب احمدی نژاد: موهای من مشکی است و موهای ترامپ بور!

اظهارات عجیب احمدی نژاد: موهای من مشکی است و موهای ترامپ بور!

محمود احمدی نژاد در گفت و گویی با شبکه تلویزیونی فونیکس گفت: تصمیماتی که ما در آن ۸ سال گرفتیم، کاملا بجا و درست بود و برای آن پاسخ مستدل هم داریم.

اظهارات عجیب احمدی نژاد: موهای من مشکی است و موهای ترامپ بور!

اهم اظهارات احمدی نژاد در ادامه می آید:

* در انتخابات پیش رو آقای بقایی رقیبی ندارد و احتمال پیروزی وی بسیار بالا است.

* در اصل کسی نباید دنبال رئیس جمهور شدن باشد، زیرا هدف، رسیدن به آن جایگاه نیست بلکه هدف، خدمت کردن به مردم و اصلاح وضع و پیشرفت کشور است. دو مدل رفتاری وجود دارد. یک رفتار این است که هدف فقط رسیدن به قدرت باشد و یک رفتار هم این است که هدف اصلاح و خدمت باشد. ما دنبال رفتار دوم هستیم. من ۸ سال در خدمت مردم بودم و مردم هم ما را از نزدیک دیده اند و خوب یکدیگر را می شناسیم. حتما در دوره جدید آقای بقایی برنامه های کامل تر و پیشرفته تری را اجرا خواهد کرد و این هم طبیعی است. زیرا انسان هرچه سنش بیشتر می شود، کامل تر و عمیق تر می شود و می تواند کارهای بهتری را انجام دهد.

* (در پاسخ به این سوال که ۸ سال از اتفاقات سال ۸۸ سپری شده است، اگر به گذشته نگاه کنید به نظرتان کدام حرف یا کار شما اشتباه بود و چه چیزی را تغییر می دهید): تصمیمات را باید در شرایط زمانی قضاوت کرد. ممکن است در شرایطی آرزوهای زیادی داشته باشید. اما آن شرایط اجازه تحقق آن آرزو را به شما ندهد. مثل این است که یک انسان ۶۰ ساله آرزو داشته باشد مثل یک جوان ۲۰ ساله فوتبال بازی کند. آرزو وجود دارد، اما امکان تحقق آن وجود ندارد. تصمیماتی که ما در آن ۸ سال گرفتیم، در آن شرایط تصمیمات درستی بود. همه تصمیمات بجا و درست بود و برای آن پاسخ مستدل هم داریم. اما اگر بخواهم به یک مورد اشاره کنم، می توانم بگویم که در دور جدید اگر بخواهیم دولت را اداره کنیم، حتما خیلی از افراد ، دیگر حضور نخواهند داشت.

* ( در پاسخ به این سوال که اصلاح طلبان امیدوارند که آقای روحانی بتواند با تلاش خود آقایان موسوی و کروبی را آزاد کند) : فکر نمی کنم این طور باشد. همین آقایانی که مسئول هستند ، همیشه از در حصر بودن آقایان موسوی و کروبی بهره برداری سیاسی می کنند. ما دوست نداریم هیچ کس در حصر و زندان باشد. در هیچ کجای دنیا دوست نداریم این گونه باشد.

* ( در پاسخ به این سوال که در انتخابات سال ۸۸ گروهی مخالف شما بودند و به خیابان آمدند. فکر می کنید امروز نظر آن ها درباره کاندیداتوری شما و آقای بقایی چیست) : همانطور که توضیح دادم اصل آن است که مردم بپذیرند. هر کسی که مردم انتخاب کردند باید مورد احترام همه باشد. اشکال این بود که سال ۸۸ عده ای به رای مردم احترام نگذاشتند و آن ها هم عده قلیلی بودند. ۴۰ میلیون نفر از مردم رای دادند و مشارکت ۸۵ درصدی اتفاق افتاد. این عدد خیلی بالایی است. این عدد جزو مشارکت های کم نظیر در تاریخ دموکراسی است. اما یک عده مخالفت کردند که اشکالی هم ندارد. همه آزاد هستند. کسانی که مخالفت کردند، سه دسته بودند. یک دسته کسانی بودند که اصلا اطلاع نداشتند و واقعا فکر می کردند اخباری که به آن ها داده می شود، درست است . بدیهی است، اگر من هم فکر می کردم که آن اخبار درست است از آنها حمایت می کردم. خیلی بد است که در یک انتخابات تقلب بشود. در حالی که اصل اخبار خلاف واقع بود. این ها مردم خیلی خوبی هستند. اکثریت مخالفین، این ها بودند که اطلاعات نادرست داشتند. وقتی اطلاعات درست شد، رفتارشان را اصلاح کردند.

* گروه دومی بودند که اصلا از من خوششان نمی آمد. آن ها من را دوست ندارند. خب، این هم آزاد است. اشکالی ندارد که عده ای من را دوست نداشته باشند و یک نفر دیگر را دوست داشته باشند. این عیب نیست. ولی من آنها را دوست دارم. نمی توانم دوست نداشته باشم. من آنها را دوست دارم. این ها دلشان نمی خواهد من رییس جمهور باشم. اعتراض می کنند. بسیار خوب، ما به آنها توصیه می کنیم رای مردم را بپذیرند. بالاخره ما برای اداره کشور یک معیار باید داشته باشیم. نمی شود که هرکس مخالف بود یا هرکس رای نیاورد، بخواهد همه چیز را به هم بریزد. کسی ممکن است از یک نفر دیگر خوشش نیاید، اما نمی تواند به هم بریزد. باید حقیقت را بپذیرد. همه باید قاعده و رای ملت را بپذیریم و در برابر آن خاضع باشیم.

* گروه سومی هم هستند که خیلی کم اند، اصلا کاری به انتخابات ندارند. آنها با اصل جمهوری اسلامی مخالفند. یا با کسانی دیگری مخالف اند اما در ظاهر می گویند با احمدی نژاد یا با کل سیستم مخالف اند. این هم بد است. شما با سیستم مخالفید اما انتخابات را بهانه می کنید. انتخابات درستی برگزار شده و همه هم آن را تایید کردند. اصلا امکان نداشت در آن روش برگزاری انتخابات ، کسی بتواند آراء را جا به جا کند، اصلا شدنی نیست. چون همه ملت، خودشان هستند. اما ما این دسته آخر را هم دوست داریم. من همه شان را دوست دارم. اصلا نمی توانم دوست نداشته باشم. چون ما انسانیم. آیا انسان می تواند انسان دیگری را دوست نداشته باشد؟ نه حتما دوست دارد . اما من با این کارشان مخالفم و می گویم این کارتان غلط است. نباید به مردم زور بگوییم. نباید خودمان را به زور تحمیل کنیم. اگر مردم نظر من را قبول نکردند، آیا من باید به ساختمان ها آسیب برسانم، شیشه بشکنم و اماکن عمومی را آتش بزنم تا مردم تسلیم رای من بشوند؟ این روش غلطی است. انتخابات برگزار می شود تا از این کارها نشود.

* موهای من سیاه است و موهای آقای ترامپ بور، چشمهایش هم آبی است، قدش بلند است و قد من کوتاه، شباهتی به هم نداریم.

* رفتار  بنده و ترامپ به هیچوجه شبیه به هم نیست. من معتقدم در روابط بین الملل باید احترام و عدالت حاکم باشد. اما آقای ترامپ مانند خانم کلینتون و اقای اوباماست و هیچ فرقی با هم ندارند. این ها به دنبال سیطره و تسلط بر دنیا هستند. این ها خودشان را برتر از دیگران می دانند. وقتی صحبت می کنند مانند انسانهای مغرور و مستکبر حرف می زنند. ما این گونه نیستیم. ما خودمان را خادم ملت می دانیم. ما در خدمت مردمیم.

منبع: دولت بهار

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم! خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *