خانه > اخبار ایران و جهان > ایرانی ها می توانند بدون ویزا به روسیه بروند

ایرانی ها می توانند بدون ویزا به روسیه بروند

ایرانی ها می توانند بدون ویزا به روسیه بروند
پایگاه خبری شبکه العالم: مسکو امروز ( دوشنبه ) فهرستی از هفده کشور آسیایی و یک کشور آمریکایی را اعلام کرد که اتباع آن بدون روادید می توانند وارد روسیه شوند.

اتباع ایران هم جزو این کشورها هستند که از این پس می توانند بدون دریافت روادید قادر خواهند بود هشت روز از روسیه دیدن کنند.

ایران، الجزایر، بحرین، برونئی، هند، قطر، چین، کره شمالی، کویت، مغرب، امارات، عمان، عربستان، سنگاپور، تونس، ترکیه و ژاپن و مکزیک در آمریکای جنوبی مشمول تصمیم جدیدی مقام های روسیه هستند.

ویزا , ویزا روسیه

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نخست وزیر روسیه امروز امکان سفر کردن شهروندان ۱۸ کشور بدون ویزا به شرق دور روسیه را مورد تاکید قرارداد.

دیمیتری مدودیوف گفت: چند روز گذشته فهرست کشورهایی که شهروندانشان می توانند از سیستم ویزایی جدید استفاده کنند را اعلام کردم: توریست ها و کارآفرینان این کشورها نیاز به گذراندن مراحل معمول دریافت ویزا را ندارند.

او تصریح کرد که متقاضیان تنها با ثبت اطلاعلت شخصی خود در سایت درنظر گرفته شده می توانند به شرق دور روسیه سفر کنند.

مدودیوف با اشاره به این نکته که با سیستم جدید روادید توریست بیشتری به این منطقه خواهد رفت و این به معنای پیدایش بیشتر پول در منطقه است با اطمینان از افزایش سرمایه گذاری و بهبود توریسم در پی حذف سیستم روادید برای توریست ها و کارآفرینان افزود: ما به طور جدی زیرساخت های موجد در منطقه را مدرن می کنیم و در ماه مارس قانون بازدید از بندر آزاد ولادی واستوک به تایید رسید.

نخست وزیر افزود که ۱۸ کشور معرفی شده بر اساس روابط و دیپلماسی متقابل انتخاب شده اند و به دلیلی نزدیکی و یا دوری این دولت ها به روسیه نیست. هر دولتی که این چنین برخوردی با شهروندان ما داشته باشد، باعث انجام توافق نامه های بیشتر با دولت ما خواهد شد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

تصمیم شبانه و شوک‌برانگیز وزارت نفت درباره بنزین

تصمیم شبانه و شوک‌برانگیز وزارت نفت درباره بنزین وزارت نفت بدون اعلام رسمی و صدور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *