خانه > گردشگری > بهترین کافه ها برای صبحانه خوردن در تهران

بهترین کافه ها برای صبحانه خوردن در تهران

کافه فقط یک مکان برای خوردن یک میان وعده و نوشیدن یک دمنوش یا قهوه نیست، بلکه بهونه ای است  برای یک استراحت کوتاه و گرفتن آرامش از جمع دوستان و خانواده مون.  بهترین مکان برای خلوت های یک نفره و رفع دلتنگی های زندگیه، جالبه که حتی روان شناس ها هم میگن بعضی وقت ها تنهایی به کافه برید. هیچ جایی بهتر و مناسب تر از کافه برای یک جمع دو نفره و خاطره انگیز با عزیزترین کسان نیست. یک جای خوب که با تحریک حس ذاتیِ شکم دوستیِ انسان، به یکی از محبوب ترین انتخاب های جوونا تبدیل شده. بین همه ی وعده های کافه تنوع در صبحانه خوری هم لازمه. روزهای تعطیل میتونیم بهترین صبحانه در تهران رو نوش جون کنیم،  اونم در یک مکان متفاوت  که تا حالا تجربه نکردیم. نمیدونی کجا بری؟ با ما همراه باشید تا بهترین کافه هایی که صبحانه سرو میکنن در تهران رو بهتون معرفی کنیم. این شما و این هم بهترین صبحانه در تهران.
بهترین کافه های تهران

۱- کافه ویسپو

این کافه فضایی کاملا دوستانه پر از بازی های مختلف داره که میتونید وقتی منتظر صبحونه تون هستید با دوستاتون و خانواده تون خودتون رو حسابی مشغول کنید. فصل هایی که هوا خوب باشه شما میتونید توی محیط باز کافه بشینید و از هوای خوب لذت ببرید. یکی از خوبی هایی که کافه ویسپو داره اینه که دو محیط مجزا برای افراد سیگاری و غیر سیگاری داره. بشقاب صبحانه ی این کافه به حدی مفصل هستش که مطمئن باشید برای وعده ی ناهار حسابی سیر هستید. برخورد پرسنل و گارسون های کافه دوستانه و خوبه برای همین میتونید ساعت ها اونجا باشید و در کنار صبحانه ی جذابتون حسابی گپ بزنید. صبحونه ی این کافه روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۹ صبح سرو میشه و میتونید از وای فای رایگان اونجا استفاده کنید. کافه ویسپو جای پارک نداره و یکم سخت میتونید جای پارک پیدا کنید اما خب به کیفیت غذاهاش می ارزه.

بهترین کافه های تهران

۲- کافه کاراکال

یه کافه ی دنج که صبحانه هایی عالی سرو میکنه و منوی خیلی خوب و مفصلی داره. معمولا توی این کافه موزیک زنده اجرا میشه و میتونید در کنار غذای با کیفیت از موسیقی و اینترنت وای فای کافه هم استفاده کنید. توی کافه کاراکال همیشه پر از گل های تازه و قشنگ هستش و برخورد پرسنل کافه هم خیلی خوبه. ساعت سرو صبحانه از یکشنبه تا جمعه ۸:۳۰ تا ۱۲ هستش.
بهترین کافه های تهران

۳- کافه پارادیزو

کافه پارادیزو یه کافه ی دنجه که دیزاینی خاص داره، از درب ورودی این کافه جلب توجه میکنه تا نورپردازی قرمز و موسیقی اش. منوی این رستوران خیلی متنوعه و حتی بر ای صبحانه هم انتخاب های زیادی دارید. برخورد پرسنل کافه خوبه و البته باید بدونید که سیگار کشیدن در این کافه آزاده.

بهترین کافه های تهران

 ۴-رستوران اردک آبی

اردک آبی رو حتی اگه نرفتید هم مطمئنم اسمش رو شنیدید. هر روز از ساعت ۷ تا ۱۱ صبحانه سرو می کنه اون هم در انواع مختلف. این رستوران سالنی بزرگ داره و معمولا هم شلوغه. دو منوی صبحانه سرد و گرم داره و هر چیزی که دوست داشته باشی برای صبحانه می تونی پیدا کنی که البته به صورت سلف هم ارائه میشه و از بهترین صبحانه در تهران هستش.

بهترین کافه های تهران

۵- کافه ریبار

این کافه در موزه زمان قرار داره و محیطش بازه برای همین میتونید هم موزه ببینید هم یه صبحانه ی مفصل و با کیفیت بخورید، این کافه به صورت بار هستش و میتونید یه صبحانه ی مفصل و متنوع بخورید. کافه ریبار دو قسمت  برای افراد سیگاری و غیر سیگاری داره. فضای نسبتا بزرگ و در حدود ۶۰ جای نشستن داره. میزها به صورت میزهای گرد و صندلی‌های راحت و با فاصله مناسب از هم قرار داده شده‌ان و البته میتونید از اینترنت وای‌فای کافه هم استفاده کنید. صبحانه ی این کافه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۳ سرو میشه.
بهترین کافه های تهران

۶- رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد  منوی صبحانه رو به صورت سلف ارائه میده که البته سطح قیمت بالایی داره، اما لذت خوردن صبحانه در ارتفاع اونم با ویوی ۳۶۰ درجه تجربه ی جالبی به حساب میاد. صبحانه منوی سرد و گرم داره و البته کشیدن سیگار ممنوعه.

رستوران گردان برج میلاد

۷- وی کافه

ویکافه سه تا شعبه توی خیابون فلسطین، قلهک و نارمک داره که هر سه تاشون کیفیت خیلی خوبی دارن و محیط دوستانه و راحتی دارن. ویکافه شعبه ی فلسطین از ۸ صبح هر روز سرویس صبحانه رو ارائه میده و کیفیتی خیلی خوب و قیمت مناسبی هم داره.
 وی کافه

۸- کافه مجنون

یه کافه ی خوب با پرسنلی جوون و خوب که باعث شده کافه مجنون به محیطی عالی برای دورهمی های دوستانه تبدیل بشه. ساعت سرو صبحانه هر روز از ٨ الى١١:٣٠ هستش. کیفیت خوب غذاها و صبحانه های این کافه در کنار قهوه های خوبش بی شک تجربه ای خوب رو برای شما میسازه.
کافه مجنون

۹- کافه گودو

گودو کافه فضای نسبتا کوچیکی داره و میزها رو به صورت دو یا سه نفری چیدن، این کافه پاتوق بچه های هنری هستش و شاید دنج و خلوت نباشه اما فضایی عالی و کارکنانی مهربون داره که لذت یه صبحانه ی خوب رو با قیمتی مناسب چند برابر میکنه. سیگار کشیدن توی این کافه آزاده و همچنین میتونید از وای فای کافه هم استفاده کنید.
کافه گودو

۱۰- کافه دوک

این کافه یکی از کافه های خوب تهرانِ که فضایی دنج و خوب داره و کیفیت غذاهاش هم بی نظیره. کشیدن سیگار توی کافه دوک آزاده و فضایی خوب و دوستانه با پرسنلی مهربون داره.
کافه دوک

منبع:hamgardi.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

زیبایی های شهر بوشهر و جاذبه های دیدنی آن

مجله مهرگان نو : چه دلیلی بهتر از دریا برای رفتن به سرزمین بوشهر. شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *