خانه > اخبار ایران و جهان > تعداد استفاده کنندگان از قابلیت Stories اینستاگرام به ۲۰۰ میلیون نفر رسید

تعداد استفاده کنندگان از قابلیت Stories اینستاگرام به ۲۰۰ میلیون نفر رسید

اینستاگرام ساعاتی پیش اعلام کرد که استوریز، قابلیتی که آن را به طور مستقیم از اپلیکیشن اسنپ چت کپی برداری کرده حالا روزانه بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. این بدان معناست که هر روز دویست میلیون نفر از کاربران این شبکه اجتماعی حداقل یک بار استوری خود را آپدیت کرده یا استوری های دوستان خود را چک می کنند.

تعداد استفاده کنندگان از قابلیت Stories اینستاگرام به 200 میلیون نفر رسید

اینستاگرام در حالی به این آمار دست یافته که الگویش برای کپی برداری یعنی اسنپ چت، روزانه تنها ۱۵۸ میلیون کاربر فعال دارد، و این تعداد کاربران فعال به جز استوریز شامل استفاده کنندگان از دیگر قابلیت های اسنپ چت مثل پیام های محو شونده و … هم می شوند. این در حالیست که تعداد کل کاربران فعال اپلیکیشن اینستاگرام به رقم قابل توجه ۶۰۰ میلیون نفر می رسد.

بدون شک دستیابی به این آمار و ارقام را باید پیروزی بزرگی برای اینستاگرام و کمپانی مادرش فیسبوک قلمداد کنیم. اما تیم اینستاگرام به غیر از اطلاع رسانی این موضوع، از ارائه قابلیت هایی جدید برای آخرین نسخه این اپلیکیشن نیز خبر داده است. با دریافت آخرین به روز رسانی اپلیکیشن می توانید سلفی هایتان را تبدیل به استیکر کرده و به تصاویر خود در بخش استوری بچسبانید.

مورد بعد این که اینستاگرام چهار شهر جدید را نیز به قابلیت ژئو استیکر خود اضافه کرده که شامل شیکاگو، لندن، مادرید و توکیو می شوند. جالب است بدانید که ژئو استیکر هم از جمله قابلیت هایی بوده که اینستاگرام از اسنپ چت کپی برداری کرده است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *