خانه > سرگرمی > خواندنی و دیدنی > تولید نخستین قهوه بی رنگ دنیا + عکس

تولید نخستین قهوه بی رنگ دنیا + عکس

خیلی ها عاشق قهوه هستند اما از لکه هایی که روی دندان ایجاد می شود متنفرند. برای این افراد که سلامت دندان هایشان بسیار مهم است بهتر است از قهوه بی رنگ استفاده کنند. یک فنجان قهوه بی رنگ که به دندان های صدفی تان هیچ آسیبی نمی رساند. این قهوه توسط برادران آدام و دیوید نگی از دانه های قهوه عربیکا و آب و با روش خاصی که هرگز تا کنون استفاده نشده ساخته شده است. در قهوه بی رنگ از هیچ نوع مواد شیمیایی، مواد نگهدارنده، عطرها و شیرین کننده های مصنوعی استفاده نشده است.

تولید نخستین قهوه بی رنگ دنیا + عکس

یکی از مضرات قهوه ایجاد لکه روی دندان هاست و این خود انگیزه ای برای تولید این نوع قهوه در برادران نگی ایجاد کرد. دیوید می گوید: ما معتاد قهوه هستیم اما مثل خیلی ها با ایجاد لکه روی دندان مشکل داریم. در فروشگاه ها هیچ چیزی برای رفع این مشکل پیدا نکردیم تا این که تصمیم گرفتیم خودمان به فکر باشیم و بعد از ۳ ماه تلاش این محصول را اختراع کردیم. هر بطری حاوی ۱۰۰ میلی گرم کافئین است که این مقدار کمی بیشتر از یک فنجان قهوه است.

تولید نخستین قهوه بی رنگ دنیا + عکس

این محصول در لندن به راحتی یافت می شود و بهتر است سرد نوشیده شود.این نوشیدنی هم به شما انرژی می دهد و هم دندان ها را لک نمی کند.

منبع:بدونیم

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن مجری گری ۲۲ بهمن برای دانش آموزان

متن مجری گری ۲۲ بهمن برای دانش آموزان در ادامه مجموعه ای از متن مجری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *