خانه > اخبار ایران و جهان > خبر خوش برای برانکو/ کاپیتان قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد

خبر خوش برای برانکو/ کاپیتان قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد

سیدجلال حسینی بعد از مذاکره دو ساعته با مسوولان پرسپولیس، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با این تیم به امضا رساند.

خبر خوش برای برانکو،کاپیتان قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد

به گزارش “ورزش سه”، کاپیتان شماره ۴ سرخپوشان که در ابتدای این فصل از نفت تهران به جمع پرسپولیس بازگشت با توجه به عملکرد درخشانش، مورد قبول برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت تا پیشنهاد تمدید قراردادش داده شود. سیدجلال حسینی ظهر امروز با مراجعه به باشگاه و گفتگو با مسوولان این تیم، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با بندهای مشخص تمدید کرد تا طبق این قرارداد تا پایان فصل نوزدهم این تیم را همراهی کند.

 

بازیکن ۳۵ ساله و شمالی سرخپوشان فوتبال خود را از ملوان بندرانزلی و تیم جوانان این تیم آغاز کرد و در فصل چهارم به تیم بزرگسالان ملوان منتقل شد. موفقیت او در اولین فصل حضورش در جمع ملوان او را راهی پایتخت کرد تا در ترکیب تیم علی دایی حضور یابد و یکی از عناصر قهرمانی سایپا در فصل بعد شود.
بعد از تجربه ۴ فصل حضور در سایپا و در جمع نارنجی پوشان، سپاهان که در آن مقطع پا به پای پایتخت نشینان در جذب ستاره و کسب موفقیت تلاش می‌کرد در جدال برای جذب این مدافع ملی‌پوش او را از پرسپولیس قاپید و سیدجلال راهی اصفهان شد.

 

خبر خوش برای برانکو،کاپیتان قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد
حضور در اصفهان و ترکیب تیم سپاهان با روزهای موفقیت آمیز او و این تیم همراه شد تا سه عنوان قهرمانی لیگ برتر را به همراه زردپوشان به کارنامه خود اضافه کند.

 

خبر خوش برای برانکو،کاپیتان قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد
سید جلال در فصل سیزدهم به پرسپولیس پیوست تا عضوی از تیم کهکشانی آن دوران لقب گیرد و در پایان فصل عنوان برترین خط دفاعی لیگ را به خود و سرخپوشان اختصاص دهد و نائب قهرمان لیگ لقب گیرند.
حسینی که سه بار عنوان برترین مدافع فصل را از آن خود کرده در این فصل با توجه به عملکرد مطلوبش کسب دوباره این عنوان در چهارمین دهه زندگی‌اش دور از انتظار نیست. جایی که او چندی پیش با توجه به درخشش در ترکیب تیم ملی توانست از نگاه مجله فرانس فوتبال در ترکیب تیم منتخب انتخابی جام جهانی نیز حاضر شود.
سید جلال حسینی، کاپیتان متعصب سرخپوشان در این فصل یک بار موفق به گشودن دروازه حریف شده است که مربوط به دیدار برابر استقلال در دربی تهران است، جایی که او کاپیتان استقلال را مجبور به دخالت کرد و در نهایت باعث اخراج سیدمهدی رحمتی نیز شد.
تمدید قرارداد دو ساله سیدجلال حسینی او را تا فصل نوزدهم سرخپوش خواهد داشت تا پیراهن شماره ۴ تا سال ۹۹ در اختیار این بازیکن قرار داشته باشد.
پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد با این کاپیتان باتجربه اکنون مذاکرات خود را برای ادامه همکاری با کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی آغاز کرده است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *