خانه > اخبار ایران و جهان > خرید طلایی پرسپولیس/ خط حمله پرسپولیس ترسناک تر می شود

خرید طلایی پرسپولیس/ خط حمله پرسپولیس ترسناک تر می شود

گادوین منشاء که در بازی با ماشین سازی زننده دو گل از سه گل تیم پیکان بوده و شمار گل های خود را به عدد ۱۲ رسانده به درخواست این باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد خود پاسخ منفی داد و این بدین معنی است که نیت جدایی از پیکان را دارد.
خرید طلایی پرسپولیس/ خط حمله پرسپولیس ترسناک تر می شود

به گزارش جام نیـوز، او در تعطیلات زمستانی هم مورد توجه تیم پرسپولیس قرار گرفته بود و نیت به جدایی از این تیم داشت اما باشگاه پیکان به صراحت به او اعلام کرد تا پایان فصل به وی نیازمند است و در نهایت گادوین در پیکان ماند.

 

البته این ماندن به سود گادوین تمام شده. همه توپ ها در پیکان به او ختم می شود و شمار گل های او امروز به عدد ۱۲ رسیده و حال با پیش افتادن از مهدی طارمی و کسب عنوان آقای گلی تنها یک گل فاصله دارد. آقای گلی لیگ برتر افتخار بزرگی برای منشاء خواهد بود و آنوقت است که با ارج و قرب بیشتری به پرسپولیس می آید.
اما فارغ از این بحث ها پرسپولیس اگر موفق به خرید گادوین شود یک خرید طلایی داشته به این دلیل که منشاء مهاجم فرصت طلبی است و کمتر فرصت  ها را هدر می دهد و از همه مهمتر توپ هایی را تبدیل به گل می کند که سخت است.
حضور گادوین در پرسپولیس برای مهدی طارمی هم سودمند است. مهاجم فعلی پرسپولیس را به خود می آورد و موجب می شود بهتر قدر موقعیت ها را بداند. کما اینکه در تیم ملی نیز این چنین است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *