خانه > دنیای مد و فشن > اخبار مد و ستاره ها > «ریحانا» وارد صنعت جواهرسازی شد!

«ریحانا» وارد صنعت جواهرسازی شد!

ریحانا، خواننده مشهور هالیوودی، نه تنها در دنیای موسیقی، بلکه در دنیای مد و فشن نیز فعالیت دارد. او با شرکت های مشهوری چون پوما همکاری کرده است اما فعالیت های او به همین جا ختم نمی شود. او به تازگی تغییر مسیر داده و اولین کلکسیون جواهرات خود را روانه بازار کرده است. او این بار دست به همکاری با شوپارد، شرکت سوئیسی سازنده ساعت، جواهرات و لوازم جانبی لوکس، زده است.

«ریحانا» وارد صنعت جواهرسازی شد

ریحانا می گوید: «من همیشه عاشق برند شوپارد بودم، به همین دلیل همکاری با آنها هنوز برایم یک رویاست. من مطمئنم که این پروژه به خوبی پیش خواهد رفت و من چیزهای زیادی از آن یاد خواهم گرفت. دوست دارم که مردم هر چه زودتر محصولات جدید ما را مشاهده کنند.»

اولین کلکسیون این برند با اشکال هندسی و به سبک مینیمالیست طراحی شده است. طلای استفاده شده در آن نیز طلای ۱۸ عیار و به رنگ رز گلد و سبز است.

«ریحانا» وارد صنعت جواهرسازی شد
«ریحانا» وارد صنعت جواهرسازی شد

دومین کلکسیون که نمونه ای از آن را در گوش های ریحانا در مراسم گرمی اوارد دیدیم، نیز بسیار شیک و مجلل است. مدیر این برند می گوید: «من و ریحانا همکاری خوبی را آغاز کرده ایم. ریحانا نه تنها انرژی زیادی دارد بلکه بسیار هم خلاق و قدرتمند است و به تمام جزییات توجه دارد. با سبک منحصر بفرد او، مردم دید دیگری نسبت به جواهرات پیدا خواهند کرد.»

«ریحانا» وارد صنعت جواهرسازی شد
«ریحانا» وارد صنعت جواهرسازی شد
منبع: برترین ها

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عشق جدید تیلور سوئیفت کیست؟ + عکس

عشق جدید تیلور سوئیفت کیست؟ + عکس سوییفت که به روابط عاشقانه ی متعددش مشهور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *