خانه > اخبار ایران و جهان > ریزش ساختمان چهار طبقه در مرکز تهران

ریزش ساختمان چهار طبقه در مرکز تهران

ریزش ساختمان چهار طبقه در مرکز تهران

ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تخریب بخشی از یک ساختمان چهار طبقه در مجاورت یک زمین گودبرداری شده در خیابان وحدت اسلامی خبر داد.
سیدجلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه ریزش آوار در ساعت ۱۸:۳۶ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان وحدت اسلامی، نرسیده به میدان حسن‌آباد اعزام کرد.
وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ متر مربع که به عمق پنج متر گودبرداری شده بود، رخ داده و درپی آن بخش‌هایی از یک ساختمان چهار طبقه قدیمی که در ضلع شرقی این زمین گودبرداری شده قرار داشت، تخریب شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با بیان اینکه هنگام تخریب این ساختمان شش نفر داخل آن حضور داشتند، تصریح کرد: این افراد در طبقات پایینی حضور داشته و دچار آسیب دیدگی نشدند که آتش نشانان آنان را خارج کردند.
ملکی ادامه داد: آتش نشانان عملیات جستجو را نیز در زیر آوار انجام دادند که خوشبختانه مشخص شد کسی زیر آوار نمانده است.
به گفته وی آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه داده و در حال حاضر تنها عوامل یک ایستگاه در محل حضور دارند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران درباره علت این حادثه نیز گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال پنجشنبه گذشته، خبری مبنی بر ابلاغ حکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *