خانه > اخبار ایران و جهان > زنان ایرانی را به بهانه بازرسی در ملاء عام عریان کردند

زنان ایرانی را به بهانه بازرسی در ملاء عام عریان کردند

برهنه کردن زنان ایرانی در فرودگاه تفلیس گرجستان

عضو هیات رئیسه اصل ۹۰ از برخورد نامناسب با شهروندان ایرانی در فرودگاه تفلیس گرجستان انتقاد کرد و نایب رئیس مجلس خواستار ارائه مدارک به معاون امور مجلس شد.

به گزارش خبرگزاری میزان، ولی داداشی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۹ فروردین) مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل صدو پنجاه ودو قانون اساسی در اخطاری گفت: اتفاق ناگواری که در فرودگاه تفلیس گرجستان برای هموطنان ما رخ داده بسیار ناگوار است،متاسفانه زنان ایرانی را به بهانه بازرسی در ملاء عام عریان کرده اند که شاهدان عینی در این باره وجود دارد.

نماینده مردم آستارا درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه های سیاست خارجی اگر شاهدان را بخواهند می توان آن ها را معرفی کرد، افزود: عزت، شرف و غیرت ایرانی کجا رفته است، تا کی می خواهیم در این زمینه کوتاهی کنیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:چرا باید در برابر کشورهایی که با شهروندان ایرانی به صورت خصومت آمیز برخورد می کنند؛انفعالی رفتار شود،لذا از هیات رئیسه مجلس درخواست می کنم که این موضوع را از وزارت خارجه پیگیری کند.

مسعود پزشکیان در پاسخ به تذکر داداشی گفت:اگر مدرکی در این باره وجود دارد به معاون امور مجلس وزارت خارجه ارائه شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روابط جمهوری اسلامی ایران با کشور گرجستان مناسب است؛لذا اگر مدرکی در این خصوص وجود دارد به دستگاه دیپلماسی ارائه شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

تصمیم شبانه و شوک‌برانگیز وزارت نفت درباره بنزین

تصمیم شبانه و شوک‌برانگیز وزارت نفت درباره بنزین وزارت نفت بدون اعلام رسمی و صدور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *