خانه > سرگرمی > فال روزانه دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۱ فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال نباید مسئولیتی بیش از حد توانتان را بپذیرید. از لحاظ مالی، سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید برای شما منافع مالی زیادی را به همراه خواهند داشت، البته به شرط آن که بدانید پس انداز یک عمرتان را کجا دارید می گذارید. آنهایی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند می توانند در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود پذیرش بگیرند. از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود و با کمی ورزش و رژیم غذایی مناسب خواهید توانست سطح سلامت خود را در حد مطلوب حفظ کنید. باید مواظب باشید احساسات خود را کنترل کنید، در غیر این صورت هم در زندگی شخصی و هم حرفه ایتان مشکلاتی جدی را تجربه خواهید کرد. اواخر پاییز یک سفر زیارتی به مقصدی دوردست خواهید داشت که به شما کمک خواهد کرد از لحاظ معنوی احساسات بسیار خوبی را تجربه کنید. امسال شما این فرصت را خواهید داشت که نیمه گمشده خود را درست در جایی که اصلا فکرش را هم نمی کنید پیدا کرده و یک رابطه عاطفی هیجان انگیز را شروع کنید.
فال روزانه
شاید این اواخر به فکر تغییر محل زندگیتان افتاده باشید، اما اتفاقاتی که امروز می افتند باعث خواهند شد که بالاخره تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرید. شاید همسایه هایی که دوستشان داشته اید از محل شما رفته اند و دیگر به این خانه دلبستگی ندارید و یا پولی به دست آورده و می خواهید به محل بهتری نقل مکان کنید. در هر صورت پیش از عملی کردن این تصمیم باید مسائل زیادی را در نظر بگیرید. امروز این احتمال وجود دارد که موقعیت های خیلی خوبی برای شما پیش بیایند، اما یادتان باشد که شما نمی توانید همه آنها را بپذیرید، زیرا هر کدام کارها و مسئولیت های زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت و شما باید محدودیت هایتان را در نظر بگیرید.
فال روزانه
امروز شما به طور غیر منتظره ای به این موضوع پی خواهید برد که وضعیت اقتصادیتان در شرایطی خیلی بهتر از آن چیزی است که خودتان فکرش را می کرده اید. شاید یادتان بیفتد که در یکی از حساب هایتان پولی دارید که کاملا فراموش کرده بودید. شاید به طور ناگهانی استعداد تازه ای برای مدیریت منابع مالیتان در خود کشف کنید و یا ترفیع رتبه ای که انتظارش را داشته اید درآمد بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد. داشتن نگاهی مثبت و شور و هیجانی بیش از قبل امروز به شما انگیزه تازه ای داده و امیدتان به آینده به صورتی کاملا منطقی بیشتر از هر زمان دیگری شده است؛ از این احساس تازه بیشترین بهره ممکن را ببرید.

فال روزانه

امروز شاید تصمیم بگیرید خودتان را در خانه زندانی کنید و به طور جدی به اتفاقات چند روز گذشته فکر کنید. این در واقع زمینه ساز برنامه ریزی شما برای آینده خواهد بود و با انگیزه بسیار و انرژی مثبت هر هدفی را که در نظر بگیرید دنبال خواهید کرد. شاید بد نباشد با یکی از دوستان صمیمی خود در مورد این موضوع مشورت کنید و از نظرات و حمایت او بهره ببرید. شاید احساس کنید زمان آن رسیده است که احساسات خود را با شخصی که دوست دارید در میان بگذارید، اما متاسفانه اکنون زمان خوبی برای این کار نیست و شاید طرف مقابلتان آنقدر سرش شلوغ باشد که وقتی برای صحبت کردن در مورد مسائل رمانتیک نداشته باشد.
فال روزانه
امروز شما می توانید روزتان را با نگاهی مثبت نسبت به آینده و با اعتماد به نفس کافی شروع کنید و به سادگی اجازه نمی دهید چیزی باعث ناراحتیتان شده و یا سد راهتان شود. شاید در حین انجام کارهای روزمره تان در خانه با مسائلی مواجه شوید که به رسیدگی شما نیاز دارند، مثلا ممکن است برخی چیزها به تعمیر نیاز داشته باشند و یا تجهیزات و وسایل جدیدی برای منزلتان لازم داشته باشید. در محل کارتان خود واقعیتان را نشان دهید و افکار و احساسات خود را بی آن که نگران قضاوت همکارانتان باشید بیان کنید و خیالتان راحت باشد که با این کار نتایج خیلی بهتری خواهید گرفت و حتی محبوبیتتان بیش از قبل خواهد شد.
فال روزانه
گروهی که با آن ارتباط دارید اما این اواخر نادیده گرفته بودید امروز ذهنتان را به خود مشغول کرده است و دلتان می خواهد وظایفی که نسبت به آن دارید را به انجام برسانید. همچنین در فکر این هستید که یک پروژه کاری و یا شخصی که به بهانه هایی مثل تعطیلات چند هفته ای تعطیل کرده بودید را از سر بگیرید و حداقل تا حدودی آن را پیش ببرید. به طور خلاصه تلاش برای جبران کوتاهی هایی که این اواخر کرده اید امروز وقت زیادی را از شما خواهد گرفت، اما انجام این کار احساس فوق العاده ای به شما خواهد بخشید. البته باید مواظب باشید که بیش از اندازه به خودتان فشار نیاورید و زمانی را هم به خودتان اختصاص دهید.
فال روزانه
امروز ممکن است از طریق قراردادی مبلغی به دستتان برسد که پیشرفت مثبتی برای شما خواهد بود. البته باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید که پیش از امضای هر قراردادی سطر به سطر آن را با نهایت دقت بخوانید. امروز می تواند روز خوبی برای تقاضای یک وام و یا پر کردن فرم های لازم برای دریافت یک بورسیه، فرصت تحصیلی و یا کمک های دیگر مالی از این قبیل باشد. روند پیشرفت این کار در شرایط موجود خیلی راحت تر از آن چیزی خواهد بود که فکرش را می کنید و همه چیز خیلی سریع پیش خواهد رفت. درست است که امروز یک روز کاری است، اما این بدان معنا نیست که نباید از آن لذت ببرید، حتما زمانی را هم برای لذت بردن از روزتان در نظر بگیرید.
فال روزانه
آیا گاهی نگران این هستید که مبادا در چشم دیگران احمق به نظر برسید؟ شاید این ترس از افتادن از چشم دیگران دلیلی باشد که مانع پیشرفت شما به اندازه ای که خودتان انتظار داشته اید شده باشد. امروز شما باید با دقت بیشتری به این موضوع فکر کنید. تمام توانایی ها و قدرت های تحلیلی خود را به کار بگیرید و به این فکر کنید که اگر این ملاحظات وجود نداشتند و ریسک های بیشتری می کردید تا به حال به کجاها رسیده بودید. شما امروز می توانید در هر جمعی به عنوان یک واسطه یا میانجی عملکردی فوق العاده داشته باشید و بین دو نفر که به هیچ عنوان با هم کنار نمی آیند صلح برقرار کرده و یا زمینه یک توافق تجاری را فراهم کنید.
فال روزانه
شما معمولا ترجیح می دهید برخوردی منطقی و علمی با اتفاقات و دنیای اطرافتان داشته باشید، اما امروز حال و هوایی عارفانه به خود گرفته اید. حس درونیتان خیلی قویتر و فعال تر از همیشه شده است و شاید بتوانید پیش از آن که طرف مقابلتان حرفش را بزند حدس بزنید که چه می خواهد بگوید. شما دوست دارید کارهای خلاقانه و جدیدی انجام دهید و این حس ششم قوی در این راه حسابی به کارتان خواهد آمد، پس تا می توانید از آن استفاده کنید. شما در این شرایط انرژی مثبت بسیاری را در اطراف خود حس می کنید، اما اگر تکانی به خودتان ندهید این امواج مثبت بی آن که به کارتان آمده باشند از کنارتان خواهند گذشت.
فال روزانه
از الان تا چند هفته آینده شما مدام به مهمانی ها و شرکت در فعالیت های اجتماعی مختلف دعوت خواهید شد و تلفنتان دائم در حال زنگ خوردن خوهد بود. روابطتان با دیگران گرم و دوستانه خواهند بود و در هر جمعی که شرکت کنید همه از حضور شما لذت خواهند برد و مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت. شرکت در این جمع ها برای شما مزایای زیادی به همراه خواهد داشت، از جمله این که ممکن است نیمه گمشده خود را در یکی از این میهمانی ها پیدا کنید و یا شاید سر و کله یک شریک علاقمند برای کاری که مدت ها قصد داشته اید شروع کنید ولی منابع مالی کافی برای آغاز آن را نداشته اید پیدا شود، پس با روی باز این دعوت ها را بپذیرید و در خانه ننشینید.
فال روزانه
شما امروز دارید به آینده حرفه ای خود و این که چطور می توانید به پیشرفت و بهبود آن کمک کنید فکر می کنید و از وضعیت فعلی خود چندان راضی به نظر نمی رسید. شما می خواهید هر طور شده پیشرفت کنید و ترفیع رتبه بگیرید و یا کار دیگری را شروع کرده و زمینه کاری خود را به طور کلی تغییر دهید. اکنون زمان خوبی است برای این که فکرهایتان را بکنید و برنامه هایی جدی برای این کار بریزید. در شرایط موجود ذهنتان در این زمینه ها خیلی خوب کار می کند و موفقیت برایتان حتمی به نظر می رسد، البته به شرط آن که تلاشتان را در این زمینه بکنید. خواندن داستان زندگی افراد موفق در زمینه ای که می خواهید کار کنید به شما کمک زیادی خواهد کرد.
فال روزانه
امروز روز خیلی خوبی برای کمی استراحت و لذت بردن از زیبایی هایی که در چیزهای کوچک و اتفاقات روزمره نهفته است می تواند باشد. موقع رد شدن از بازار میوه فروشی به میوه ها و سبزیجات فصل نگاه کرده و لذت ببرید یا زیر آفتاب بهاری بایستید و نور و گرمای آن را در آغوش بگیرید، به صدای گنجشک ها گوش فرا دهید و هوای تازه را با تمام وجود نفس بکشید. اگر در طول روز امکان این کارها برایتان فراهم نبود، بعد از تمام شدن ساعت کاری همراه با خانواده تان به پارک نزدیک خانه تان سری زده و از طبیعت لذت ببرید. همه این کارها کمک خواهند کرد که امشب با انرژی بیشتری به خواب بروید و برای ادامه هفته ای پرکار و شلوغ آماده باشید.
فال روزانه
امروز شما قطعا نیاز ویژه ای به وقت گذراندن با شخصی که دوست دارید خواهید داشت. طی چند هفته گذشته شما به شدت درگیر روابط اجتماعی بوده اید و علاوه بر دیدار با دوستان و آشنایان قدیمی دوستان تازه ای نیز برای خود پیدا کرده اید. حالا دیگر وقت آن رسیده که دورتان را کمی خلوت کنید و در خانه با عشقتان خلوت کنید و در کنار او به آرامش برسید. شاید بتوانید در مورد برنامه هایی که برای آینده تان دارید و تغییرات احتمالی که در وضعیت زندگیتان ایجاد خواهند شد با هم صحبت کنید و یا به ایجاد برخی تغییرات در فعالیت های حرفه ای خود فکر کنید. شریک راهتان شما را بهتر از هر شخص دیگری می شناسد و می تواند بهترین مشاور شما باشد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *