خانه > سرگرمی > فال روزانه پنج شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه پنج شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۴ فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال دوره خیلی خوبی در زندگی شما آغاز خواهد شد که نوید بخش فرصت ها و موفقیت های بسیار برای شما خواهد بود. اگر در زمینه سرمایه گذاری در بورس سررشته ای دارید حتما این کار را انجام دهید زیرا منافع بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر در زمینه هنر و کارهای خلاقانه فعالیت دارید هم امسال برای شما از لحاظ حرفه ای سال خوبی خواهد بود و دیده خواهید شد و در کنار درآمد زیادی که از این راه به دست خواهید آورد، فرصت های کاری خوبی نیز برایتان فراهم خواهند شد. کمک و حمایت های یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان نیز کمک قابل توجهی به پیشرفت حرفه ای شما خواهد کرد. امسال همچنین زمان خیلی خوبی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات خواهد بود. آنهایی که متاهل و بچه دار هستند می توانند در نیمه دوم سال منتظر خبرها و اتفاقات خوبی در رابطه با بچه هایشان باشند. احتمال این که به یک سفر طولانی زیارتی و یا تفریحی خیلی زیاد است. مجردها در ماه های مرداد و آبان فرصت های خوبی برای یافتن شریک راهشان پیدا خواهند کرد.
فال روزانه
امروز روزی فوق العاده برای وقت گذراندن با خانواده و عزیزانتان است و خودتان هم علاقه زیادی به این کار احساس می کنید. خوشبختانه امروز کار خیلی زیادی برای انجام دادن ندارید؛ سعی کنید کارهای روزمره تان را هر چه سریعتر به انجام برسانید و برای بعدازظهر یک برنامه تفریحی بچینید که بتوانید در کنار خانواده خوش باشید. شاید بتوانید شامتان را به یکی از پارک های نزدیک خانه تان برده و از هوای فوق العاده شب های بهار لذت ببرید و یا با هم به سینما رفته و یک فیلم کمدی تماشا کنید. هر کاری که انجام بدهید مهم این است که با هم باشید و گرما و صمیمیتی که بینتان هست را بیشتر کرده و خاطراتی به یاد ماندنی بسازید.
فال روزانه
امروز مسائل معنوی برای شما از اهمیت زیادی برخوردار هستند و ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. موضوع مذهب و مسائل دینی مطرح نیست و بیشتر به فکر موضوعاتی مثل انسانیت و کمک به افراد نیازمندی هستید که در زندگی به اندازه شما خوش شانس نیستند. اگر خیلی دوست دارید کمکی به این افراد بکنید می توانید در اینترنت کمی جستجو کنید و مراکز و موسساتی که به گونه ای به این افراد کمک رسانی می کنند را پیدا کنید و با آنها تماس گرفته و ببینید چه کاری از دستتان برمی آید. لزومی ندارد که حتما کمک هایتان به صورت مادی باشند، با کمی تحقیق خواهید دید که راه های بسیاری برای کمک به این افراد وجود دارند.

فال روزانه

امروز فکرتان درگیر مسائل سیاسی و اجتماعی است و نگران آینده بشریت و نزاع بر سر ثروت و قدرت هستید که تمام دنیا را به جان هم انداخته است. این موضوع شما را در رابطه با آینده خودتان و فرزندانتان دچار ترس ها و نگرانی هایی کرده است. بد نیست در مورد این موضوع در جمع دوستانتان و یا سایر افرادی که اطلاعات اجتماعی و سیاسی قابل قبولی دارند مطرح کنید، این کار می تواند به شما کمک کند اطلاعاتی را به دست بیاورید و یا توجهتان را به نکاتی جلب کند که خیالتان را یک کم هم که شده راحت تر خواهند کرد. شاید بد نباشد شما هم دانسته هایتان را با اطرافیانتان در میان گذاشته و به بهتر شدن زندگی برای آنها هم کنید.
فال روزانه
یک چیزی در روابط اجتماعی و وضعیت حرفه ای شما در حال تغییر است؛ تغییری غیر منتظره در وضعیتتان که می تواند مثبت یا منفی باشد و شما را متعجب خواهد کرد. اگر این تغییر منفی باشد هم در نهایت به نفعتان خواهد بود، زیرا کائنات دارد سعی می کند از این راه به شما نشان دهد که به چه جنبه هایی از زندگی خود باید توجه بیشتری داشته باشید و برای پیشرفت و بهبود آنها تلاش کنید. شاید هم به صورت کاملا ناگهانی در موقعیت مدیریت و یا رهبری یک گروه قرار بگیرید و در کمال تعجب به توانایی های مدیریتی خود پی ببرید. در هر حال آنچه باید در نظر داشته باشید این است که بیخیال گذشته شوید و زمان حال را مد نظر داشته باشید.
فال روزانه
امروز شما سوال های خیلی مهمی را از خودتان خواهید پرسید. انرژی کیهانی شما را به سوی یک سفر خودشناسی به دنیای درونتان راهنمایی می کند و مقاومت در برابر این موضوع حال و هوای چندان خوبی را برای شما به همراه نخواهد داشت. شاید بتوانید با کمی تمرکز و مدیتیشن به استفاده بیشتر از این حالت ذهنی خود کمک کنید. سعی کنید با دقت تمام به صداهای درونتان گوش کنید تا جواب این سوالهایی که فکرتان را به خود مشغول کرده اند پیدا کنید. البته به شما توصیه می کنیم که این تفکرات را تا بعدازظهر به پایان برسانید و امشب را با بودن در کنار دوستان و خانواده برای خودتان به یک شب به یاد ماندنی تبدیل کنید.
فال روزانه
اگر احساس می کنید اطرافیانتان قدر زحمات و کارهایتان را نمی دانند سعی کنید برای آنها کاری انجام ندهید و یا کمی از آنها فاصله بگیرید. گدایی کردن توجه دیگران کار جالب نیست، یادآوری کردن کارهایی که انجام داده اید هم همینطور! پس کمی دست نگه دارید تا نبود زحمات و کارهایتان احساس شود و قدرتان را بدانند. اگر هم دیدید چنین اتفاقی نیفتاد به طور کلی دست از این خوش خدمتی ها بردارید و وقت و انرژیتان را صرف کسانی کنید که قدر آن را بدانند. سعی کنید امروزتان را در کنار آنهایی بگذرانید که از بودن در کنار شما لذت می برند و به داستان هایی که تعریف می کنید می خندند و در کنارشان احساس مهم بودن می کنید.
فال روزانه
امروز شما در کنار دوستانتان در موقعیت دشواری قرار گرفته اید. آنها دارند در مورد یکی از دوستان مشترکتان غیبت می کنند و شما هرچند در این مورد کمی عذاب وجدان دارید، اما دلتان می خواهد با آنها همراه شوید و با حرف هایتان بحث را داغتر کنید. یادتان باشد که داستان هایی که بارها تکرار می شوند بخش واقعی خود را در این تکرار مداوم از دست می دهند و چیزی جز شایعه از آنها باقی نمی ماند و شاید همه این حرف هایی که دارند گفته می شوند اشتباه باشید. مطمئنا شما از این که این دوستتان را از دست بدهید خوشحال نخواهید شد، پس اگر نمی توانید بقیه دوستانتان را به پایان دادن به این بحث قانع کنید خودتان را از این جمع کنار بکشید.
فال روزانه
امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان بخاطر عملکرد خیلی خوبی که داشته و کارهایی که انجام داده است مورد تحسین و تشویق قرار خواهد گفت و شما هم از موفقیت دوست خود خوشحال خواهید بود. شاید خود شما هم توانسته باشید همراه با دوستتان هدف بلند مدتی که دنبال می کرده اید را بالاخره به دست آورده باشید، اما کارهایتان به اندازه او دیده نشده اند. با این حالاین موضوع باعث ناراحتی شما نخواهد شد و در دلتان از این که کارتان را درست انجام داده اید مطمئن هستید و خنده روی لبتان نیز همین را می گوید. حالا می توانید با خیال راحت از آخر هفته خود لذت ببرید و تمام مدت این احساس خوب را به خاطر داشته باشید.
فال روزانه
شاید به تازگی خبر خیلی هیجان انگیزی در مورد یکی از دوستان و آشنایانتان شنیده باشید و حالا بی صبرانه منتظر فرصتی هستید تا این داستان را به صورتی هر چه پر آب و تاب تر برای بقیه دوستان و اطرافیانتان تعریف کنید. بهتر است مواظب این نقشه ای که در سر دارید باشید! شخصی که قرار است غیبتش را بکنید به احتمال زیاد از شنیدن حرف هایی که می خواهید در مورد او بزنید خوشحال نخواهد شد. شما بی آن که هیچ دلیلی برای این کار داشته باشید به اعتبار و آبروی او لطمه می زنید و به احتمال زیاد او هم در برابر این کار شما ساکت نخواهد نشست. اگر خواهر و یا برادرتان در مورد مشکلاتش چیزی به شما نمی گوید شما پیش قدم شده و سعی کنید به او در حل این مشکلات کمک کنید.
فال روزانه
امروز بنشینید و سر حوصله منتظر خبرهای خوبی که قرار است به شما داده شوند بنشینید. نامه ای که به دستتان خواهد رسید و یا تماسی که گرفته خواهد شد خبرهای خوشحال کننده ای در رابطه با وضعیت اقتصادیتان برای شما به همراه خواهند داشت. پولی که حداقل فعلا انتظار آن را نداشته اید به دستتان خواهد رسید و شما خیلی سریع شروع به نقشه کشیدن در مورد این که پولتان را چطور خرج کنید خواهید شد. فقط باید مواظب باشید که دور خریدهای بیهوده را خط بکشید و پولتان را صرف چیزهایی که لازم ندارید نکنید. اگر این پول را به طور صحیح سرمایه گذاری کنید به احتمال زیاد می تواند زمینه ساز به دست آوردن درآمدهایی خیلی بیشتر برای شما باشد.
فال روزانه
امروز شما بالاخره پاداش تمام زحمت هایی که این چند وقت اخیر کشیده اید را دریافت خواهید کرد. تفکر سریع و قدرت مشاهده و دقت نظرتان تان دیگران را تحت تأثیر قرار خواهد داد. امروز تلاش ها و کارهایتان بالاخره به یک نحوی دیده خواهند شد، پس اگر ناگهان دیدید که در مرکز توجه قرار گرفته اید خجالت نکشید. این اتفاق در نهایت باعث افزایش قابل توجه اعتماد به نفستان خواهد شد و به شما این انگیزه را خواهد بخشید که راه های دیگر را هم برای پیشرفت وضعیت حرفه ای خود در نظر بگیرید. درگیری های کاری باعث شده اند وقت کمتری را با فرزندان خود بگذرانید و نسبت به نیازهای عاطفی آنها توجه کمتری کنید، این آخر هفته کم کاری هایتان را جبران کنید!
فال روزانه
اگر فروشنده هستید امروز خودتان را برای فروشی بالا و دریافت سفارشات مختلف آماده کنید. قدرت شما در قانع کردن دیگران به صورت فوق العاده ای افزایش پیدا کرده است و هیچ کس نمی تواند در برابر حرف هایتان مقاومت کرده و به شما جواب نه بگوید. تمام نشانه ها حاکی از این هستند که شما در انجام هر کاری که به عهده بگیرید موفق خواهید بود. از این موقعیت که خیلی هم زود به زود برایتان پیش نمی آید حداکثر استفاده را ببرید. اگر بعضی موقعیت ها آنقدر خوب به نظر می آیند که باورش برایتان مشکل است بهتر است آنها را باور کرده و از آنها استفاده کنید! امروز قدرت تشخیصتان آنقدر بالا هست که بتوانید راه را از بیراهه تشخیص دهید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *