خانه > سرگرمی > فال روزانه چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۶ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برای شما سالی پر از ایده های جدید و فرصت هایی برای تحقق بخشیدن به آنها خواهد بود. حمایت خانواده، دوستان و همکارانتان را در اختیار خواهید داشت و این همراهی از لحاظ روحی نیز به شما کمک کرده و انگیزه و اعتماد به نفس تازه ای به شما خواهد بخشید. اگر قصد افزایش درآمدتان را دارید امسال خواهید توانست از راه خرید و فروش و با سرمایه گذاری های صحیح و به موقع پول خیلی زیادی به جیب بزنید! آنهایی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند با موفقیت زیادی روبرو خواهند بود و شانس بالایی در گرفتن پذیرش از دانشگاه مورد علاقه شان را خواهند داشت. در برابر حمایتی که اعضای خانواده تان از شما م یکنند شما هم باید تا می توانید به آنها توجه کنید و هر مشکلی که داشتند در کنارشان باشید، یه ویژه وقتی پای همسرتان در میان باشد. اجازه ندهید تنش ها و فشارهای زندگی به سلامت روحی او لطمه بزند و هر کاری که برای خوشحال کردن او از دستتان برمی آید انجام دهید.

فال روزانه
فال روزانه متولدین فروردین :
گاهی دوست ها برای انسان حتی از خانواده هم بهتر و نزدیک تر می شوند و دوستی هایی که شما دارید عمیق و پایدار هستند. امروز دوستانتان با کمال میل در برابر شما صف کشیده و در انتظار یک اشاره از جانب شما هستند تا هر کمکی که از دستشان برمی آید را انجام دهند. اما چرا شما نسبت به دریافت این کمک های صمیمانه از خودتان اکراه و بی میلی نشان می دهید؟ مگر خود شما همانی نیستید که تمام مدت از ارزش های دوستی و منافعی که برای انسان دارد صحبت می کند؟ امروز به شما ثابت خواهد کرد که این دوستان چقدر برایتان ارزش و اهمیت قائل هستند و برای کمک به شما تا کجا پیش خواهند رفت!
فال روزانه
فال روزانه متولدین اردیبهشت :
شما بالاخره سربالایی ها را طی کرده و تپه هایی از مشکلات که این اواخر در سر راهتان قرار گرفته بودند را با موفقیت پشت سر گذاشته اید و حالا دارید وارد مرحله ای جدید و آرامتر از زندگیتان می شوید. شما قادر خواهید بود پروژه هایی که در محل کارتان در دست انجام دارید را با موفقیت و به صورت کاملا مطلوبی به پایان برسانید و زندگی مشترک و خانوادگیتان نیز تصویری از یک زندگی ایده آل و موفقیت آمیز خواهد بود. از این دوره آرامش و راحتی خیال بهره ببرید و با آسودگی خاطر استراحت کنید، زیرا خیلی زود وارد دوره جدیدی خواهید شد که به تمام توجه و انرژی شما در جهت رسیدن به اهدافتان نیاز خواهد داشت.

فال روزانهفال روزانه متولدین خرداد :

امروز به احتمال بسیار زیاد برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود. پس از فشارهایی که این اواخر تحمل کرده اید امروز فرصت خیلی خوبی خواهد بود تا حال و هوایی عوض کنید. شاید حتی بد نباشد خیلی سریع یک برنامه شاد و مفرح چیده و این آخر هفته  به یک سفر دو سه روزه بروید. همه نشانه ها حاکی از آن هستند که اکنون بهترین وقت ممکن برای چنین کاری می تواند باشد. اگر دل دل کنید خیلی زود انگیزه خود را از دست داده و دوباره اسیر روزمرگی خواهید شد. همین حالا به رفتن به جاهایی فکر کنید که تا به حال ندیده اید. آخر مگر بهتر از فصل بهار هم برای رفتن به مسافرت داریم؟! فقط حواستان باشد همسفران خوبی برای خودتان انتخاب کنید.
فال روزانه
 فال روزانه متولدین تیر :
امروز روزی پر از تفکر و تأمل خواهد بود و شما خواهید توانست بی آن که خودتان را درگیر مسائل مختلف کنید و با حفظ فاصله همه چیز را تحت نظر داشته باشید. کارها و جاه طلبی های دیگران به نظرتان بسیار جالب خواهند آمد و دست و پا زدن های آنها برای رسیدن به خواسته هایی که در حال حاضر به نظرتان خیلی مسخره و بی اهمیت می آیند برایتان خیلی خنده دار خواهد بود. هر از گاهی خودتان را در چنین موقعیتی قرار دهید، این کار از لحاظ روحی و معنوی برایتان خیلی خوب خواهد بود. برای مجردها امروز روز خیلی خوبی برای شروع یک رابطه عاطفی جدید خواهد بود، زیرا روابطی که امروز آغاز می کنید از ثبات و پایداری بالایی برخوردار خواهند بود.
فال روزانه
فال روزانه متولدین مرداد :
امروز آن توجه و تأییدی که این اواخر به دنبالش بوده اید را بالاخره به دست خواهید آورد. بالاخره دور پرفشاری که این اواخر درگیر آن بوده اید را پشت سر گذاشته اید و احساس آرامش بیشتری می کنید و وارد دوره ای همراه با ثبات و آرامش در زندگیتان شده اید. آنهایی که تا پیش از این کاری جز انتقاد از شما نداشته اند حالا با شور و هیجان شما را تشویق و تأیید می کنند. اما شما باید انتقادهای گذشته آنها را فراموش نکنید و زیاد به این تعریف و تمجیدها که به احتمال زیاد چندان صمیمانه هم نیستند اهمیت ندهید. آنچه اهمیت دارد این است که خودتان از نتیجه کارتان رضایت داشته باشید و خیالتان راحت باشد که آن کاری را انجام داده اید که درست بوده است.
فال روزانه
فال روزانه متولدین شهریور :
امروز شما زمان زیادی را صرف فکر کردن به زندگی و کارهایتان خواهید کرد. شاید در ابتدا بیشتر ذهنتان درگیر این باشد که چقدر از راه را پشت سر گذاشته اید و آنچه تا کنون انجام داده اید چقدر درست بوده است، اما به جای فکر کردن به گذشته بهتر است روی آینده مرکز بیشتری داشته باشید و به از این جا به بعد کارهایتان فکر کنید. شما وارد دوره جدیدی از زندگیتان شده اید و دارید هویت و اهداف خود را با دقت بیشتری از نظر می گذرانید تا در صورت تیاز تغییرات لازم را در آنها ایجاد کنید. یک چنین موضوع مهمی به صرف انرژی بسیاری از جانب شما نیاز خواهد داشت، پس حواستان را خوب جمع کنید تا این دوره را به خوبی و موفقیت پشت سر بگذارید.
فال روزانه
 فال روزانه متولدین مهر :
امروز فرصت خیلی خوبی است برای این که توجه بیشتری به خودتان کرده و از لحاظ جسمی و روحی به خودتان رسیدگی کنید. قرار نیست این کمر دردی که هر روز آزارتان می دهد خودبخود از بین برود و یا سردردهایتان به صورتی معجزه آسا از بین بروند. اگر مشکلی دارید همین امروز به پزشک مراجعه کرده و راهی برای از بین بردن آن پیدا کنید. اگر هم از لحاظ روحی فشار زیادی روی خودتان احساس م یکنید نزد مشاور رفته و یا از هر راه حل که خودتان می دانید بهره بگیرید. هیچ اشکالی ندارد اگر برای رسیدگی به وضعیت سلامتی خود یک روز بیخیال کارها و مسئولیت های دیگرتان بشوید. اگر بدنتان در سلامت کامل نباشد نخواهد توانست به شما برای انجام کارها و رسیدن به اهدافتان خدمات مطلوبی ارائه دهد!
فال روزانه
 فال روزانه متولدین آبان :
شما این اواخر سعی کرده اید در میزان هزینه هایی که برای زندگیتان می کنید صرفه جویی بیشتری کرده و پول بیشتری پس انداز کنید، اما تا چه حد موفق بوده اید و چقدر به هدفتان نزدیک شده اید؟ آیا از میزان پیشرفت خود راضی بوده اید؟ تغییرات خیلی بزرگی در انتظار شما هستند؛ تغییرات خوبی که باید خودتان را برای آنها آماده کنید. نگاهی به گذشته بیندازید و ببینید چه چیزی به شما انگیزه داده است که تا اینجای راه را پیش بروید. به انتخاب هایی که در زندگی حرفه ایتان داشته اید فکر کنی؛ آیا از این که چکار دارید می کنید و به سوی چه مقصدی پیش می روید مطمئن هستید؟ آیا این همان راهی است که برای خودتان انتخاب کرده بودید؟
فال روزانه
فال روزانه متولدین آذر :
امروز روز خیلی خوبی برای تفکر و مدیتیشن خواهد بود. شما کمی از وضعیت فعلی خودتان ناراضی هستید و دلیل اصلی آن هم این است که پروژه ها و کارهای مختلفی که در دست انجام دارید خیلی عقب تر از برنامه به نظر می رسند و هنوز معلوم نیست سرنوشت آنها چه خواهد شد. همین موضوع باعث بیقراری و بی صبری شما شده است. این دوره انتظار بیش از دو ماه طول کشیده است، اما حالا دیگر پایان آن دارد فرا می رسد. حالا که اوضاع دارد درست می شود نباید وسوسه شوید که پروژه های جدیدی را شروع کرده و بیخیال قبلی ها بشوید. کارهایی که لازم است را انجام داده و در آرامش منتظر دیدن نتیجه مورد نظرتان بنشینید.
فال روزانه
فال روزانه متولدین دی :
امروز می تواند روز فوق العاده ای برای شما باشد، اما به این شرط که حواستان باشد زیاده روی نکنید! شاید با خودتان فکر کنید که مشکلات مادی کوچکی که این اواخر داشته اید را پشت سر گذاشته اید و حالا دیگر می توانید با خیال راحت هرچقدر که دلتان بخواهد پول خرج کنید، اما متاسفانه شما کاملا در اشتباه هستید. آنچه امروز انجام می دهید زمینه ساز آینده شماست و اگر بخواهید به این ولخرجی ها ادامه بدهید خیلی زود انگشت حسرت خواهید گزید! شما همیشه نسبت به آینده خود حساس بوده اید و هستید، پس با کنترل رفتارهایتان به تلاش برای به دست آوردن آینده ای مطمئن و با ثبات که با رویاهای شما در هماهنگی است، ادامه دهید.
فال روزانه
فال روزانه متولدین بهمن :
امروز می توانید با خیال راحت با همه نگرانی هایتان خداحافظی کنید. تلاش هایتان بالاخره دارند نتیجه می دهند و دیگران در برابر حرف ها و توصیه هایتان انعطاف پذیری بسیاری از خودشان نشان می دهند و این موضوع باعث خوشحالی شما خواهد شد. هر چند هنوز برخی جزئیات در زندگی عاطفیتان هستند که باید به آنها سر و سامان داده شود، اما فعلا می توانید بیخیال آنها شده و از شرایط موجود لذت ببرید. شما ماه ها برای رسیدن به وضعیت حاضر زحمت کشیده اید و لیاقت این را دارید که کمی به خودتان استراحت بدهید. در آخر هفته این فرصت را خواهید داشت که با عشقتان خلوت کرده و مشکلاتی که بینتان وجود دارند را حل کنید.

فال روزانه
فال روزانه متولدین اسفند :
زندگی شما قطعا به روابطتان با دیگران وابسته است. شما فردی اجتماعی و خوشرو هستید که با مهارت زیادی می تواند خودش را وارد هر بحثی کرده و با دیگران ارتباط برقرار کند، اما این اواخر ترجیح می دهید بیشتر تنها بمانید.  شاید چنین حسی با شمای واقعی و همیشگی زیاد هماهنگی نداشته باشد، اما این احساس خود را نادیده نگیرید و به آن توجه کنید. اگر فکر می کنید به کمی تنهایی نیاز دارید خودتان را کمی کنار بکشید؛ چنین نیازی اگر فقط گاهی پدیدار شود کاملا طبیعی است و به شما این فرصت را می دهد که با حل کردن مسائل شخصی و درگیری های ذهنیتان بتوانید بار دیگر با روی باز و لب خندان نزد دوستان و عزیزانتان باز گردید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *