خانه > سرگرمی > فال روزانه یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

  فال روزانه
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که ۱۰ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سال جدید برای شما با فرصت هایی برای رشد و پیشرفت همراه خواهد بود. احتمال ترفیع رتبه و دست یابی به موفقیت حرفه ای برای شما بسیار بالا خواهد بود. سرمایه گذاری هایی که با ریسک همراه هستند می توانند برایتان منافع مادی زیادی را به همراه داشته باشند، اما این بدان معنا نیست که می توانید بدون فکر کردن و حساب و کتاب دل به دریا بزنید؛ حتی ریسک کردن هم باید حساب شده باشد. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید نیز امسال بالاخره به نتیجه خواهد رسید. امسال باید سعی کنید توجه بیشتری به والدیت خود داشته باشید و بیشتر به دیدن آنها بروید و هر گاه احساس کردید از لحاظ سلامتی با کوچک ترین مشکلی مواجه هستند به وضعیت آنها رسیدگی کنید. همسر و فرزندانتان به شما عشق و علاق بسیاری نشان خواهند داد، اما در مقابل از شما هم انتظار دارند که توجه بیشتری نسبت به آنها از خود نشان دهید. از هر گونه رابطه تجاری و اقتصادی با دوستان و اقوام خودداری کنید تا با دلخوری های بیهوده روبرو نشوید. ماه های تیر و مرداد برای عاشقی زمان خیلی خوبی خواهند بود!

فال روزانه متولدین فروردین
امروز شما احساس دلشوره دارید و این احساس باعث شده دچار وحشت شوید و ذهنتان را به خود درگیر کرده است. نگران نباشید! حس درونی شما امروز به اندازه همیشه قوی نیست و بیشتر این احساس دلشوره بیهوده است و هیچ دلیل خاصی ندارد و نباید به حس ششم خود اعتماد کنید. البته این وضعیت کاملا موقتی است و بدان معنا نیست که برای همیشه حس ششم شما از کار افتاده است! وقتی کارهای خسته کننده روزمره و مسئولیت های اجتناب ناپذیر تمام مدت ذهنتان را به خود مشغول کرده اند، تلاش برای داشتن ایده های بزرگ و الهام بخش کار چالش برانگیزی به نظر می رسد، اما باور کنید شما از پس کارهای بزرگ تر از این هم بر می آیید.
فال روزانه متولدین اردیبهشت
امروز تغییراتی که در یکی از گروه هایی که شما به آن وابسته هستید ایجاد خواهد شد که ممکن است شما را به صورت جدی تحت تأثیر قرار دهد. شاید این گروه دارد جهت جدیدی را در پیش می گیرد که توجه شما را به خود جلب نمی کند. شاید مجبور باشید عضویت در این گروه را یک بار دیگر از نظر گذرانده و ببینید که آیا هنوز هم می خواهید در آن عضو باشید. شاید این موضوع برای شما ناراحت کننده باشد، بهر حال شما نسبت به این افراد احساس نزدیکی می کنید و دلتان نمی خواهد آنها را از دست بدهید. شاید بهتر باشد زیاد عجله نکنید و کمی برای فکر کردن به خودتان وقت بدهید، در نهایت این شما هستید که در این مورد تصمیم گیرنده خواهد بود.

فال روزانه

امروز ممکن است خبرهای حیرت آوری در مورد یکی از آشنایانتان بشنوید که شما را شگفت زده می کند. اما این احتمال نیز وجود دارد که تمام شنیده های شما سوء تفاهمی بیش نباشند، سعی کنید فعلا از هر گونه قضاوت در مورد این شخص خودداری کنید. احتمالا بیشتر شنیده هایتان فقط غیبت و شایعه هستند. وقت آن رسیده که بدهی خود را به کسی که دوست دارید بپردازید، به ویژه اگر مسائل حل نشده ای بین شما وجود داشته باشد که باز کردن گره آن فقط به شما بستگی دارد. آنقدر صبر نکنید که دیر شود؛ همین امروز تلاش خودتان را برای حل این مشکلات بکنید تا ببینید که می توانید معجزه کرده و زمان از دست رفته را جبران کنید.
فال روزانه متولدین تیر
امروز خبرهای نه چندان خوشایندی از یکی از دوستانتان که در حال حاضر دور از شما زندگی می کند خواهید شنید که هر چند به طور مستقیم به شما ارتباطی پیدا نمی کند اما برایتان نگران کننده است. در مورد این موضوع با دوستتان صحبت کرده و اثراتی که می تواند روی خودتان یا اطرافیانتان داشته باشد را بررسی کنید. این که دیگران به تفریح و استراحت می پردازند در حالی که مسئولیت های شما دارند یکی پس از دیگری روی هم انبار می شوند و نمی دانید چطور می توان از پس انجام این همه کار برآمد برایتان آزار دهنده است. شاید شما در وضعیت دشواری قرار گرفته باشید، ولی از مقایسه خودتان با دیگران به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید.
فال روزانه متولدین مرداد
شاید سرمایه گذاری هایی کرده باشید که به طور موقت به خاطر برخی مسائل به طور منفی تحت تأثیر قرار گرفته اند. یادتان باشد که این موضوع لزوما به این معنی نیست که این اثرات پایدار خواهند بود. به احتمال زیاد خیلی زود ورق به نفع شما برخواهد گشت، کافی است صبر داشته باشید و منتظر فرا رسیدن زمان مناسب بمانید. در رابطه عاطفی خود از طرف مقابلتان انتظارات بیش از حد نداشته باشید. هر چقدر کمتر به طرف مقابلتان فشار وارد کنید هم او و هم خودتان راحتتر خواهید بود و در نتیجه روابطتان خیلی بهتر پیش خواهند رفت. وقتی از گوش دادن به موسیقی زندگی لذت ببرید شاهد وقوع معجزاتی بزرگ خواهید بود.
فال روزانه متولدین شهریور
امروز خواهید دید که برخی از نقشه های جاه طلبانه ای که برای خود داشته اید دارند عملی می شوند و در مسیری که می خواسته اید قرار گرفته اید و شانس پیشرفت برایتان فراهم شده است. این اتفاق هرچند برایتان خیلی خوشحال کننده است اما باعث نگرانی هایی نیز شده است. به چیزهای منفی و اتفاقات بدی که ممکن است برایتان پیش بیایند فکر نکنید و به تلاش کردن ادامه دهید. به صورت کاملا ناگهانی، مشکلاتی در زمینه مسائل مربوط به خانه و خانواده پیش آمده اند که نشان می دهند شما این اواخر نسبت به مسئولیت هایتان بی تفاوت بوده اید و حالا باید کم کاری هایتان را جبران کنید.
فال روزانه متولدین مهر
شما این اواخر مشغول انجام کارهایی بوده اید که شما را خسته کرده اند و امروز ذهنتان زیاد فعال نیست و نمی توانید به خوبی چند روز گذشته ایده های خلاقانه داشته باشید. بهتر است امروز را به انجام کارهایی که شامل فعالیت ذهنی زیادی نمی شوند بگذرانید و کمی به مغزتان استراحت بدهید. به نظر می رسد که دوستانتان امروز نسبت به شما نگاهی انتقادی پیدا کرده اند و به همه کارها و رفتارهایتان ایراد می گیرند. شما هم فکر می کنید که آنها دارند بیهوده شما را مورد قضاوت قرار می دهند و انتظارهای نابجا و بیش از اندازه ای دارند. شما کاری به آنها نداشته باشید و بی آن که دلسرد شوید با شجاعت به دنبال خواسته هایتان بروید.
فال روزانه متولدین آبان
پروژه ای که از قبل در دست انجام داشته اید دارد به خوبی پیش می رود و با مشکل خاصی هم مواجه نبوده است، اما امروز ناگهان ایده های جدیدی به ذهنتان خواهند رسید که به شما کمک می کنند این پروژه را حتی بهتر از قبل پیش ببرید. حتی نزدیک ترین دوستان و آشنایانتان متوجه تلاش های بی وقفه شما برای عمل کردن به وعده هایی که داده اید نیستند. فشاری که شما در این مورد دارید احساس می کنید آنقدر سنگین است که شاید حتی به فکر فراموش کردن وعده و وعیدهایی که داده اید بیفتید و بخواهید از آنها فرار کنید. این راه حل چندان خوبی نخواهد بود، اما بی توجهی به قضاوت های دیگران کمک زیادی به شما خواهد کرد.
فال روزانه متولدین آذر
یکی از اعضای خانواده از لحاظ کاری و تجاری با مشکلاتی مواجه شده است و شما هم به خاطر حساسیت زیادی که نسبت به عزیزانتان دارید در نگرانی هایی که دارد با او شریک هستید. شما می خواهید به او نشان بدهید که در این شرایط در کنارش خواهید بود و هر کاری که از دستتان بربیاید انجام خواهید داد، اما باید مواظب باشید کاری نکنید که احساس شود مورد تحقیر و ترحم قرار گرفته است و یا شخصیت و استقلال او زیر سوال برود. این که در رابطه عاطفیتان به طرف مقابلتان فشار وارد کنید و بخواهید به زور رابطه تان را پیش ببرید هیچ نتیجه مثبتی روی وضعیت فعلی نخواهد داشت. به خودتان و عشقتان کمی وقت بدهید.
فال روزانه متولدین دی
امروز شاید یکی از دوستان و یا اقوامتان مریض شده، کارش را از دست داده و یا به هر دلیل دیگری با مشکل مواجه شده است. شما دوست دارید هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید تا به او کمک کنید، اما باور کنید گاهی اوضاع از کنترل ما خارج است و بهتر است دیگران را به حال خودشان رها کنیم تا خودشان مشکلاتشان را حل کنند. امروز نمی شود از زیر کارهایتان در بروید و فکر کنید که اگر کمی شانه خالی کنید دیگران هم متوجه این موضوع نخواهند شد. به جای این که اراده خود را در جهت اشتباه به کار گرفته و در برابر تغییرات مقاومت کنید، عاقلانه تر این است که آن را در جهت پذیرش تغییرات به کار گرفته و خودتان را با شرایط ایجاد شده تطبیق دهید.
فال روزانه متولدین بهمن
یک هزینه پیش بینی نشده مانند خرابی های ناگهانی در خانه و یا تعمیر ماشین ممکن است امروز خرج زیادی را روی دستتان بگذارد. شاید این موضوع باعث ناراحتی شما شود، زیرا برای درآوردن این پول زحمت زیادی کشیده و برای آن برنامه های خیلی بهتری داشتید که باید عملی کردن آنها را به تعویق بیندازید. زیاد خودتان را به خاطر این چیزها ناراحت نکنید، باز هم خواهید توانست به اندازه ای که می خواهید پس انداز کنید. فرار کردن از کارهای امروزتان به آن سادگی که فکر می کنید نخواهد بود، پس اگر با کسی قرار گذاشته اید که کارتان را پیچانده و با او به جایی بروید بهتر است تا وقت دارید این قرار را کنسل کنید.

فال روزانه متولدین اسفند
ممکن است تغییراتی در زندگی حرفه ای شما در پیش باشند. هر چند که این تغییرات در نهایت مثبت و به نفع شما خواهند بود، اما در جال حاضر و شرایطی که دارند برایتان به وجود می آیند باعث شده اند که اوضاع برای شما چندان خوشایند نباشد. شاید به دلایلی که بر خلاف میل خودتان هستند مجبور به ترک شغل فعلیتان شوید، اما نباید نگران شوید، این اوضاع در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد، پس شرایط را پذیرفته و به راه خود ادامه دهید. باور کنید که موفقیت و ثروت دارند وارد زندگیتان می شوند. ترس از قدم برداشتن در مسیری که برایتان ناشناخته است شما را از پیشروی باز داشته، ولی حقیقت این است که وحشت شما به هیچ عنوان با واقعیت همخوانی ندارد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *