خانه > سرگرمی > فـال روزانـه جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶

فـال روزانـه جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

فـال روزانـه جمعه 25 فروردین 1396

دوست عزیزی که ۲۵ فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما خانواده خودتان را به شدت دوست دارید ولی به خاطر درگیری های زندگی روزمره این اواخر نتوانسته اید به اندازه کافی با آنها وقت بگذرانید، حالا که فرصتی دست داده است به احترام همه سال های خوبی که در کنار هم گذرانده اید در روز تولدتان همه را دور هم جمع کنید و سعی کنید خاطره خوبی را برای آنها بسازید. با خودتان قرار بگذارید که امسال وقت بیشتری با آنها بگذرانید، چرا که هیچ چیز دیگری را نمی توانید جایگزین خانواده تان کنید. امسال در عملی کردن نقشه هایی که برای بهبود بخشیدن و پیشرفت زندگیتان دارید اصلا درنگ نکنید. اگر بتوانید از میان فرصت ها و موقعیت هایی که برایتان پیش می آیند گزینه های درست را انتخاب کنید ثروت و شهرت و اعتبار به سراغتان خواهند آمد. شما روابط و دوستی های جدیدی را آغاز خواهید کرد که موقعیت های اجتماعی و حرفه ای بسیاری را برایتان فراهم خواهند کرد. اگر قصد ازدواج دارید امسال این فرصت را خواهید داشت که شریک مناسبی برای خود پیدا کنید که با نیازها و معیارهای شما حداقل تا حدودی هماهنگی داشته باشد.
فـال روزانـه جمعه 25 فروردین 1396
امروز برخی کارهای اضافه هستند که در گوشه و کنار خانه باید انجام شوند و نظافت قسمت های مختلف و برخی تغییرات در دکوراسیون خانه وقت زیادی از شما خواهند گرفت. خوشبختانه شما حال و حوصله لازم برای انجام این کارها را دارید و در حین صحبت کردن با اهل خانه و گوش کردن به موسیقی همه کارهایتان را انجام خواهید داد. شما در حال حاضر دوست دارید در فعالیت های اجتماعی بسیاری شرکت کنید و این کار شما هیچ اشکالی هم ندارد، ولی این را به یاد داشته باشید که زیاده روی در هیچ کاری خوب نیست، حتی اگر این کار تفریح و خوشگذرانی با دوستانتان باشد هم می تواند برایتان مشکل زا شود.
فـال روزانـه جمعه 25 فروردین 1396
شما خیلی خوب به بالا و پایین کاری که دارید انجام می دهید اشراف دارید، امروز بچه ها وقت زیادی از شما خواهند گرفت، خواه این بچه ها فرزندان خودتان باشند، خواه بچه های سایر اعضای خانواده، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود آنها را به مهمانی و گردش ببرید و یا حتی برایشان قصه بگویید تا خوابشان ببرد. سعی کنید از این کار لذت ببرید، وقت گذراندن با بچه ها خودش عالمی دارد! مهارت های مدیریتی شما در حال حاضر در اوج کارایی خود قرار دارند، ولی امروز ممکن است ناگهان برخی جزئیات مهم حواستان را پرت کرده و ذهن شما را به خود درگیر کنند. سعی کنید این حواس پرتی ها را به حداقل رسانده و از این فرصت بیشترین استفاده را ببرید.

فـال روزانـه جمعه 25 فروردین 1396

امروز با شور و اشتیاق در آرزوی این هستید که زحمات و همکاری هایتان مورد تایید و تشویق قرار بگیرند، متاسفانه باید کمی در نگرشتان تغییر ایجاد کنید، این که مورد تایید و تحسین قرار بگیرید به اندازه این که خودتان از عملکردتان و نتیجه ای که به دست می آورید رضایت داشته باشید اهمیت ندارد. اعتماد به نفس واقعی تنها از درون خودتان می تواند ایجاد شود. مطالعه کتاب هایی که به احتمال زیاد آنها را هدیه گرفته اید امروز ذهن شما را به شدت به مسائل معنوی و فلسفی مشغول خواهند کرد. ذهنتان نسبت به همیشه خیلی سریعتر و قویتر شده است و همین باعث خواهد شد که مسائل پیچیده را هم با کمی دقت و تمرکز درک کنید.
فـال روزانـه جمعه 25 فروردین 1396
شما این اواخر در خوردن و نوشیدن کمی زیاده روی کرده اید و امروز اگر روی ترازو بروید آنچه می بینید باعث شگفتی و البته تا حدودی ناراحتیتان خواهد شد. شاید با خودتان تصمیم بگیرید که هر چه سریعتر از وزنی که اضافه کرده اید خلاص شوید و حتی از همین امروز ورزش و پیاده روی را شروع کنید. اما به احتمال زیاد موقع خوردن شام و بعد از ورزش و پیاده روی خیالتان دوباره راحت شده و خوردن را از سر خواهید گرفت! امروز به سادگی و به شدت تحت تأثیر افکار و ایده هایی که دوستان، همکارانتان و یا حتی غریبه ها با شما در میان می گذرانند قرار خواهید گرفت. حتی ممکن است عاشق کسی شوید که با حرف هایش و فلسفه ای که برایتان جالب و تازه است در نگرشتان تغییراتی را ایجاد می کند.
فـال روزانـه جمعه 25 فروردین 1396
خواب هایی که شب گذشته دیده اید یا تصاویری که در حین خیال پردازی در ذهنتان مجسم می شوند به شما انرژی زیادی خواهند بخشید و شاید حتی برای انجام بعضی کارها به شما انگیزه بدهند. این افکار و خیالات را حتما یک جایی یادداشت کنید، اما خیلی هم به آنها تکیه نکنید. این افکار و رویاها به احتمال زیاد ادامه خواهند داشت و بهتر است کمی دست نگه دارید تا تصویر کاملتری از آنها در اختیار داشته باشد. امروز اگر در روابط عاطفی بخواهید زیادی با سرعت پیش بروید ممکن است ناگهان به سرعت گیری برخورد کنید که حسابی تعادلتان را بهم خواهد زد. در طول روز چند بار به خودتان یادآوری کنید انرژی زیادی که شما در درون خود حس می کنید می تواند برای دیگران ناخوشایند باشد و آنها را معذب کند.
فـال روزانـه جمعه 25 فروردین 1396
پیامی که از یکی از دوستانتان دریافت خواهید شما را بسیار خوشحال خواهد کرد و روزتان را خواهد ساخت. خبرهای خوبی که می شنوید ممکن است مربوط به سفر، پول و یا روابط عاطفی باشند و یا موضوعی که قصد داشته اید راجع به آن مطالعات و تحقیقاتی انجام دهید را در بر بگیرند. در هر صورت امروز شنیدن این خبر خوب انگیزه زیادی به شما خواهد بخشید تا به تلاش در جهت رسیدن به اهدافتان ادامه دهید. امروز لذت بردن از خوبی ها و زیبایی های زندگی بدون زیاده روی در این زمینه کار ساده ای به نظر نمی رسد. شاید وسوسه شوید در خوردن و آشامیدن زیاده روی کنید، ولی خوشبختانه نیازی نیست اجازه دهید نگرانی از این که مبادا افراط کرده باشید مانع لذت بردن از روزتان بشود.
فـال روزانـه جمعه 25 فروردین 1396
این اواخر فرصت ها و موقعیت های زیادی برای شما فراهم شده اند و شما در فکر این موضوع هستید که کدام یک از آنها برای شما بهترین گزینه ممکن خواهد بود. گاهی بهتر است کمی به خودتان فرصت بدهید تا ضمیر ناخودآگاهتان سر حوصله بهترین انتخاب ممکن را برای شما انجام دهد، اکنون یکی از آن زمان هاست. امروز مجبور به انتخاب نیستید، پس بیخیال این فکرها شوید و از روز تعطیلتان لذت ببرید و خوش باشید. امروز نامه یا پیامی از عشقتان که از شما دور است دریافت خواهید کرد و دلتنگیتان برای او دو چندان خواهد شد. سر خودتان را با کارهایی که دوست دارید گرم کنید تا دلتنگی کمتری احساس کنید.
فـال روزانـه جمعه 25 فروردین 1396
امروز در مهمانی ها و دورهمی های دوستانه و یا خانوادگی بحث سفر به مقاصد دور دست و ناشناخته مطرح خواهد شد. بعضی از این حرف ها فقط در حد خیال پردازی هستند، اما بعضی از شما در رابطه با این موضوع و نقشه هایی که برای آن دارند کاملا جدی و مصمم هستند. اگر شما هم قصد رفتن به سفر را دارید به دقت به بحث هایی که مطرح می شوند گوش کنید، ممکن است اطلاعاتی که به دست می آورید به دردتان بخورند. امروز فانتزی های رمانتیکی که در سر دارید می توانند به حقیقت بپیوندند، ولی این اتفاق مستلزم این است که احساس خود را بیان کنید و هراسی از واکنش طرف مقابلتان به دل راه ندهید، در غیر این صورت به خواسته تان نخواهید رسید.
فـال روزانـه جمعه 25 فروردین 1396
درست است که امروز تعطیل هستید و از کار فاصله گرفته اید، اما ذهنتان همچنان درگیر مسائل حرفه ای است و حتی در میان جمع های دوستانه و خانوادگی هم فکرتان مشغول آینده کاریتان خواهد بود. شما می خواهید وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشید و فرصت هایی هم برایتان فراهم شده اند، اما امروز وقت خوبی برای فکر کردن به این چیزها نیست، امروز تمام انرژی خود را صرف عزیزانتان کنید. امروز بیان کردن احساسات شدیدی که دارید ممکن است برای شما با کمی استرس همراه باشد، چرا که نیازهای فعلی و احساساتتان در حال حاضر با شخصیت همیشگیتان هماهنگ به نظر نمی رسند. شاید بهتر باشد امروز را دست نگه دارید و ببینید فردا چه می شود.
فـال روزانـه جمعه 25 فروردین 1396
طی چند روز گذشته ایده های فوق العاده ای به ذهنتان رسیده اند و حالا هم فکرتان به شدت مشغول آنهاست و می خواهید ببینید چطور می توانید آنها را عملی کنید. به شما توصیه می کنیم فعلا این ایده ها را یک جا بنویسید تا فراموششان نکنید و سپس سر خودتان را با کارهای دیگری گرم کنید تا بعدا وقتی ذهنتان کمی آرام گرفت سر حوصله به آنها فکر کنید و تصمیم بگیرید. امروز برای شما روز عشق است، ولی با این حال مسائل موجود در رابطه عاطفیتان می توانند کمی باعث استرس و نگرانی شما شوند. شما معمولا حواستان به این هست که به حد و حدودتان احترام بگذارید، ولی امروز شاید وسوسه شوید که کمی پا فراتر از آنها بگذارید، کاری نکنید که بعدا پشیمان شوید!
فـال روزانـه جمعه 25 فروردین 1396
امروز نشان دادن مهربانی و حتی کمی از خود گذشتگی می تواند اثرات خیلی خوبی روی روح و روان شما داشته باشد. پس با روی باز به درخواست کمک دیگران جواب مثبت دهید تا از روزتان لذت ببرید. مثبت گرایی شما حتی با حرف زدن با اطرافیانتان به آنها منتقل خواهد شد و مشوق آنها خواهد بود. روحیه بخشنده شما به خودتان باز خواهد گشت و احساس آزادی بیشتر، دیدی گسترده تر و ذهنی خلاق تر خواهید داشت. امروز مکالمه ای عمیق و صمیمی با شخصی که دوست دارید خواهید داشت و همین موضوع رابطه شما را نزدیک تر و جدی تر از قبل خواهد کرد. اگر تا کنون احساس تعهدی نسبت به این شخص نداشته اید امروز تغییراتی جدی در این حس شما ایجاد خواهند شد.
فـال روزانـه جمعه 25 فروردین 1396
امروز صبح شما از خواب که بیدار می شوید ناگهان فکرها و ایده های جدیدی به سرتان خواهند شد که انگار در عالم خواب به شما الهام شده اند. اگر اهل انجام فعالیت های هنری و خلاقانه هستید حتما این افکار و ایده ها را در دفترچه یادداشتتان بنویسید تا بعدا بتوانید از آنها به عنوان منبعی الهام بخش استفاده کنید. امروز اثرگذاری مثبت کلمات شما به حداکثر میزان ممکن رسیده است، پس حرف دلتان را به زبان بیاورید و مطمئن باشید که می توانید پیامتان را به درستی به مخاطب رسانده و او را قانع کنید. حتی اگر در گذشته احساس کینه جویی داشته اید، حالا دیگر وقت آن رسیده است که این احساس خود را مجددا مورد بررسی قرار دهید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *