خانه > سرگرمی > فـال روزانـه سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

فـال روزانـه سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه

دوست عزیزی که ۵ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شاید از نظر شما امسال هم مانند سالهای قبل یک سال معمولی باشد اما بهتر است که زود قضاوت نکنید. تا چند ماه آینده اتفاقی زندگی شما را از این رو به آن رو می کند طوری که هیجان زیادی را احساس خواهید کرد. شما فرد مهربانی هستید و همین خصوصیت می تواند در شرایط گوناگون به شما کمک کند. به عنوان مثال هر چه با دیگران مهربان تر باشید، راحت تر می توانید به قلب شان نفوذ و تغییرات لازم را ایجاد کنید. در فصل پاییز با کمک یکی از دوستان که فاصله سنی زیادی نیز با شما دارد، کاری را آغاز می کنید که نتایج خوبی را به همراه دارد. در این سال سعی کنید که به جای خیالپردازی بیشتر واقعیت را ببینید. اینگونه سالی پر از موفقیت به همراه خواهید داشت.

فـال روزانـه سه شنبه 5 اردیبهشت 1396
امروز ارتباط برقرار کردن با دیگران برایتان بسیار لذت بخش شده است به قدری که دوست دارید تمام وقت تان را با همکاران و دوستان تان به حرف زدن بگذرانید اما مراقب باشید زیرا این کار شما را از کارهایتان عقب می اندازد. شخصی میان شما و شریک زندگی تان قرار گرفته طوری که دلخوری هایی را بوجود آورده است. او حتی شما را مجبور به تمام شدن این رابطه می کند اما حواس تان باشد که به اشتباه نروید. شما خود بهتر از هر فرد دیگری صلاح کارتان را می دانید.
فـال روزانـه سه شنبه 5 اردیبهشت 1396
دوستی از شما می خواهد که به او پولی قرض دهید و شما فکر می کنید که او بی دلیل این درخواست را از شما کرده است. به علاوه خود شما نیز وضعیت مالی خوبی ندارید و روی پولتان برنامه ریزی کرده اید. در این شرایط بهتر است که با دوستان تان صحبت کنید و شرایط را برایش توضیح دهید. از نه گفتن نهراسید. مطمئنا او شرایط شما را درک و از فرد دیگری تقاضای کمک می کند. اگر در محیط کار مدیر یا همکارتان با شما مخالفت کرد، روی حرفتان باستید زیرا در نهایت به نفع تان تمام می شود.

فـال روزانـه سه شنبه 5 اردیبهشت 1396

 مسئولیت های زیادی روی دوش تان است که خسته تان کرده. اگر می توانید کمی به خودتان استراحت دهید. سعی کنید کارهایی را که در حاشیه اند و اهمیت کمتری دارند را به طور موقت کنار بگذارید و به دنبال مهمترین ها باشید تا هر چه سریع تر باری که بر دوش تان است سبک شود. اگر مجرد و به دنبال ازدواجی سنتی هستید، باید بگوییم که عشق در آنجا که انتظارش را ندارید در خانه شما را می زند، آنوقت می بینید که چه هیجانی به زندگی تان وارد شده است.
فـال روزانـه سه شنبه 5 اردیبهشت 1396
موضوعی متافیزیک ذهن شما را درگیر کرده است طوری که دوست دارید اطلاعات خود را در این زمنیه افزایش دهید. اما از جستجو در منابع مختلف خودداری کنید زیرا تنها شما را گیج می کنند. یک کتاب بردارید و تا تمام شدن آن زمین اش نگذارید. این موضوع ذهن شما را باز و خلاق تر می کند. اگر در روابط عاطفی خود دچار یکنواختی شده اید، بدانید که به زودی عشق با سرعت زیادی به سمت شما در حال حرکت است، بنابراین خودتان را برای روزهای پر از هیجان آماده کنید.
فـال روزانـه سه شنبه 5 اردیبهشت 1396
کاری را با فردی شروع کرده  اما گویا به مشکل برخورده است. توصیه ما به شما این است که عقب نکشید و بار دیگر تلاش کنید. از قضاوت بی جا در مورد آینده تنها بر اساس آنچه در امروز رخ داده، نیز بپرهیزید. همه چیز در هفته های آتی بهتر خواهد شد. با دوستی بحث تان می شود اما این شمایید که دچار سوتفاهم شده اید. اگر چه قبول کردن این موضوع برایتان سخت است اما در نهایت به اشتباه خود پی می برید و رابطه بین شما نیز مستحکم تر از قبل می شود.
کاری را می خواهید آغاز کنید اما مجبورید که قید خیلی چیزها را بزنید. اگر چه این کار در ابتدا برایتان سخت است اما در نهایت خواهید دید که ارزشش را دارد. شما مدتی است که به دنبال پیشرفتی در رابطه عاطفی تان هستید اما هیچ تغییری نمی بینید. علارغم انتظارتان به زودی تغییرات مثبتی در رایطه عاطفی تان رخ خواهد داد فقط کافی ست که به یکدیگر اعتماد کنید. به زودی خبر خوبی از یکی از اقوام تان می شنوید که از خوشحالی بال در می آورید.
شما برای پیشرفت در کار باید با افراد بیشتری در ارتباط باشید و حتی به مکان های مختلفی سرک بکشید و همین کار وقت زیادی از شما می گیرد اما در نهایت نتیجه رضایت بخشی برایتان خواهد داشت. اخیرا رفتارهای عجیب و غریبی از شریک زندگی تان می بینید که درکش نمی کنید. شاید بهتر باشد که به جای تمرکز روی آنها شرایط موجود را تغییر دهید. به عنوان مثال سرگرمی های جدیدی را به زندگی تان بیاورید تا روحیه هردویتان تغییر کند.
 امروز زمان خوبی برای یافتن حقیقت نیست. حتی بهتر است که حساب و کتاب هایتان را هم به زمان دیگری موکول کنید. آنچه امروز باید روی آن تمرکز کنید خانواده تان است. آنها بیش از هر کس دیگری به شما احتیاج دارند. با محبت کمبود و نگرانی های زندگی شان را جبران کنید. شما برای آینده خود تصویرسازی های زیادی می کنید، این خوب است اما نباید از حد بگذرد. شاید اگر کمی واقع بین تر باشید زودتر به مقصد برسید.
 امروز در خانه ماندن برایتان سخت شده است، به علاوه حوصله کارهای خانه را نیز ندارید. به دیگران بگویید که شما را تنها بگذارند. امروز باید به دنبال مکانی آرام برای فکر کردن باشید. موضوعات زیادی ذهن تان را درگیر کرده که باید به آنها سامان دهید. هر چه در این کار بیشتر تامل کنید، نتیجه ای که می گیرید نیز بیشتر به تاخیر می افتد. اخیرا سر موضوعات کم اهمیت با شریک زندگی تان بحث می کنید، شاید این موضوعات به نظر عادی باشند اما در دراز مدت می تواند یک رابطه را تخریب کنند.
 امروز ناگهان تصمیم گرفته اید که تمام کارهای عقب مانده تان را به اتمام برسانید. از آنجا که کارهای نیمه تمام یکی دوتا نیست، بهتر است که آنها را یکی یکی و به آرامی انجام دهید. در غیر این صورت خیلی از جزییات را از قلم خواهید انداخت. به دنبال راه حلی برای مشکلی که در رابطه عاطفی تان بوجود آمده هستید. شاید به نظرتان هر راهی که رفته اید به بن بست خورده است اما اگر دست از تلاش برندارید مطمئنا به هدف تان خواهید رسید. دیگران نیز می توانند در این راه به شما کمک های زیادی کنند.
 ناگهان ایده ای برای آغاز یک کار به سرتان می زند طوری که تمام روز ذهن تان را درگیر می کند. برای ادامه مسیر باید اطلاعات خود را به مقدار کافی بالا ببرید که بی شک به انرژی و زمان بیشتری نیاز دارد. دست از تلاش برندارید زیرا که ارزشش را دارد. فردی در نزدیکی تان است که سعی دارد به شما نزدیک شود. اگر مجرد هستید فعلا او را رد نکنید، بگذارید که آهسته آهسته ارتباط اش را با شما بیشتر کند. در نهایت اگر پس از شناخت کامل او نظرتان منفی بود، او را رد کنید.
امروز توجه افراد زیادی را به خود جلب می کنید. نه تنها دیگران به شما علاقمندند بلکه شما نیز دوست دارید آنها را خوشحال ببینید به همین دلیل برای شادی شان دست به هر کاری می زنید. اگرچه امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما بهتر است که اولویت خود را بر روابط تان بگذارید. اینگونه انرژی بیشتری برای روزهای آتی خود به دست خواهید آورد. اگر در رابطه عاطفی به مشکل برخورده اید، رفتارها و شیوه هایی را که تا به حال اجرا می کردید تغییر دهید. مطمئنا جواب خواهید گرفت.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *