خانه > اخبار ایران و جهان > قاتل: او را کشتم چون می خواست به من تجاوز کند

قاتل: او را کشتم چون می خواست به من تجاوز کند

جام جم آنلاین: دختری که برای دفاع از خود، پسری را با ضربه چاقو کشته و مرتکب قتل شبه‌ عمد شده بود، بار دیگر پشت میز محاکمه ایستاد.
قاتل: او را کشتم چون می خواست به من تجاوز کند

مرداد ۹۳ مردی ۳۰ ساله بر اثر جراحت ناشی از ضربه چاقو در یکی از بیمارستان‌ های پایتخت جان باخت.
تحقیقات نشان می‌داد ضارب دختری ۱۷ ساله است. او پس از دستگیری به قتل اعتراف و انگیزه خود را دفاع در برابر نیت شوم مقتول اعلام کرد تا پرونده‌اش برای رسیدگی در اختیار شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران قرار گیرد.
متهم که در جلسه دادگاه با درخواست قصاص اولیای دم روبه‌رو شده بود، گفت: «من از زمان راهنمایی به شیشه معتاد شدم و مقتول هم فروشنده مواد بود. روز حادثه برای کشیدن شیشه به خانه دوستم رفته بودم که ناگهان مقتول وارد شد و به سمتم حمله کرد. او قصد آزار و اذیتم را داشت که من هم با یک چاقوی کوچک، ضربه‌ای به ساعدش زدم سپس با اورژانس تماس گرفتم و وی به بیمارستان منتقل شد. من قصد قتل نداشتم. مقتول می‌خواست به من تجاوز کند.»
در پایان این جلسه، متهم به جرم قتل شبه‌ عمد به پرداخت دیه و ۳۷ ماه حبس محکوم شد، اما دیوان عالی کشور با استناد به این موضوع که در صورت وقوع قتل شبه‌ عمد، متهم فقط به پرداخت دیه محکوم می‌شود، حکم را رد کرد و برای رسیدگی دوباره به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدباقر قربان‌زاده فرستاد.
این جلسه صبح دیروز برگزار شد و متهم بار دیگر وقوع قتل را ناخواسته و در دفاع مشروع از خود دانست. در پایان قضات وارد شور شدند تا رای نهایی را صادر کنند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *