خانه > اخبار ایران و جهان > ماهینی و مسلمان در تیم منتخب لیگ قهرمانان

ماهینی و مسلمان در تیم منتخب لیگ قهرمانان

محسن مسلمان و حسین ماهینی از تیم پرسپولیس در تیم منتخب ۱۱ نفره هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از نگاه ای اف سی حضور دارند.​​​​​​​

ماهینی و مسلمان در تیم منتخب لیگ قهرمانان

به گزارش “ورزش سه”، کو سونگ بوئم، بعد از درخشش در جریان پیروزی ۰-۵ سوون سامسونگ برابر ایسترن هنگ کنگ، به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان انتخاب شد.

این هافبک راست ۲۲ ساله که اولین بازی برون مرزی خود را یک ماه قبل مقابل همین تیم هنگ کنگی انجام داده بود، با به ثمر رساندن ۲ گل و ارسال یک پاس گل، نقش مهمی در صعود تیمش به صدر جدول گروه هفتم مسابقات داشت.

کو سونگ با نواختن ۳ ضربه به سمت چارچوب، ۸ پاس منجر به موقعیت، دقت پاس ۹۶% و نمره ۹٫۳، لایق کسب عنوان بهترین بازیکن هفته نیز بود.

دومین بازیکن برتر هفته؛ عمر السوما از العین بود که با دبل برابر الاهلی، باعث صعود تیمش به صدر جدول گروه سوم شد تا این ستاره سوری نمره ۸٫۶ را دریافت کند.

السوما که با ۳۸ لمس توپ و ۶ تلاش برای گلزنی نمایش درخشانی داشت، در اواخر نیمه اول گل اول العین را به ثمر رساندند و در دقیقه ۸۹ با شلیک دیدنی از فاصله ۲۰ متری، تیمش را از شکست برابر نماینده عربستان نجات داد.

سومین بازیکن برتر لیست، اورتون لیبرو از الاهلی امارات بود که نقش مهمی در پیروزی ۱-۳ تیمش برابر الاهلی عربستان و صدرنشینی این تیم در گروه اول ایفا کرد.

در دقیقه ۳۷، ریبرو با یک ضربه آزاد دیدنی گل اول تیمشرا به ثمر رساند و با خلق ۴ موقعیت و گرفتن ۳ خطا از حریف، نمره ۸٫۵ را دریافت کرد.

در رتبه چهارم، دژان دامیانویچ از اف سی سوئل بود که نمره ۸٫۳ را دریافت کرد و با دبل برابر وسترن سیدنی، عامل کسب اولین ۳ امتیاز تیمش لقب گرفت.

رتبه پنجم، نصیب عمر باری سنگربان الریان شد که با کسب نمره ۸٫۳، موفق به ثبت ۶ عکس العمل برابر پرسپولیس شد تا تیمش همچنان در رتبه دوم جدول گروه چهارم باقی بماند.

عبدالله معیف، سنگربن الهلال نیز با ثبت ۶ واکنش خوب برابر الواحده و کسب نمره ۸٫۱، جایگاه ششم را به خود اختصاص داد.

در جایگاه هفتم و هشتم نیز محسن مسلمان از پرسپولیس و هونگ ژئونگ هو از جیانگسو با امتیاز ۸ قرار گرفتند.

هافبک ۲۷ ساله پرسپولیس چند بار موقعیت های بسیار خوبی را برای همبازیانش مهیا کرد که در نهایت بازیکنان پرسپولیس از آن به خوبی استفاده نکردند تا پرسپولیس در تهران برابر الریان متوقف شود و این تیم همچنان در رتبه سوم جدول گروه چهارم باقی بماند.

مسلمان در هفته اول مسابقات نیز موفق شد با نواختن ضربه ای دیدنی، دروازه الهلال را باز کند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *