خانه > اخبار ایران و جهان > گرانترین فیلم بالیوودی ساخته می شود+جزئیات

گرانترین فیلم بالیوودی ساخته می شود+جزئیات

گرانترین فیلم تاریخ سینمای هندوستان با عنوان « Randamoozham» با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰۰ میلیون پوند با سرمایه‌گذاری بی‌آر شتی میلیاردر ساکن امارات متحده عربی ساخته می‌شود.

گرانترین فیلم بالیوودی ساخته می شود+جزئیات

این فیلم دو قسمتی رکورد پرهزینه‌ترین فیلم تاریخ سینمای هندوستان را از چنگ فیلم «باهوبالی»‌ درمی‌آورد. فیلم دو قسمتی «باهوبالی» با ۵۱ میلیون پوند بودجه ساخته شد.

فیلم « Randamoozham» با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته ام‌تی واسودیوان نایر نویسنده و فیلم‌ساز تحسین‌شده اهل هندوستان ساخته شده است. نایر در این رمان اشعار حماسی «مهابهاراتا» را از دیدگاه بهیم، دومین شاهزاده «پانداوا» بازتفسیر کرده است. موهانلال بازیگر کهنه‌کار سینمای هند در این فیلم نقش بهیم را بازی می‌کند و کار نوشتن فیلم را ام‌تی واسودیوان نایر برعهده خواهد داشت.

بی‌آر شتی سرمایه‌گذار فیلم با انتشار بیانیه‌ای درباره گرانترین فیلم سینمای هند گفت: «مهابهاراتا حماسه تمام حماسه‌ها است. به باور من این فیلم جایگاه هندوستان در زمینه داستان‌سرایی اسطوره‌ای را تغییر می‌دهد و مطمئنم که در سراسر جهان بیش از ۳۳ میلیارد تماشاگر خواهد داشت.»

کارگردانی این پروژه بزرگ سینمایی را وی‌ای شریکومار منون برعهده دارد. او با اشاره به احتمال حضور چهره‌های سرشناس سینمای جهان در فیلم گفت: «ما در حال مذاکره با بهترین استعدادهای سینمای جهان هستیم. هدف ما ساخت فیلمی جهانی است.»

حماسه «مهابهاراتا» پیش از این بارها دستمایه اقتباس آثار سینمایی و تلویزیونی قرار گرفته است. پیتر بروک، کارگردانتئاتر و فیلمساز سرشناس بریتانیایی سال ۱۹۸۵ با اقتباس از این اثر یک مینی سریال ۹۹ ساعته تلویزیونی ساخت.

فیلمبرداری این اثر سینمایی از سپتامبر سال آینده آغاز خواهد شد و بر اساس برنامه نخستین قسمت از آن سال ۲۰۲۰ به سینما عرضه می‌شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *