خانه > روانشناسی > ۱۰ عادتی که انرژی را از شما می گیرد

۱۰ عادتی که انرژی را از شما می گیرد

۱۰ عادتی که انرژی را از شما می گیرد

آیا دائما احساس خستگی می کنید اما دلیلش را نمی دانید؟ علت چسبیدن به عادت هایی است که انرژی را از ما می گیرد و نمی دانیم که چگونه باید آن ها را ترک کنیم. اما راه حل بسیار آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید اراده شماست.

در این جا ۱۰ عادتی که انرژی را از شما می گیرد به همراه راه حل هایی برای رفع آن ها آمده است.

به قول خود عمل کنید

هیچوقت به کسی قولی که می دانید نمی توانید عمل کنید ندهید. در این صورت وجهه خود را نیز از بین نمی برید. پس اگر وعده ای می دهید حتما به آن عمل کنید.

از انسان های مسموم دور باشید

خیل اوقات نیت می کنیم به دیگران کمک کنیم اما با این کار از دیگران انرژی منفی دریافت می کنیم. پس سعی کنید دوروبرتان را از آدم های مثبت پر کنید و از انسان های مسموم تا جایی که می توانید دور شوید.

صورت حساب ها را به موقع پرداخت کنید

هیچوقت به کسی بدهکار نمانید. این شعاری است که باید در طول زندگی به آن پایبند باشید. همیشه با دیگران طوری رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود. پس قرض و قوله ها را به موقع پرداخت کنید.

بخشش را یاد بگیرید

اگر زندگی بدون بخشش را انتخاب کنیم مثل این است که زندگی با رنجش را انتخاب کرده باشیم. به جای این که خودتان را با نفرت مسموم کنید بخشش را انتخاب کنید چه دیگران استحقاق بخشش شما را داشته باشند چه نداشته باشند آن ها را ببخشید. این کار را فقط برای آرامش خودتان انجام دهید

روی کارهایی که علاقه دارید تمرکز کنید

گاهی اوقات انجام کاری که به آن علاقه ای نداریم لازم است. اما در صورت امکان می توانید کارهایی که علاقه چندانی ندارید کنار بگذارید و روی کارهای مورد علاقه خود تمرکز کنید.

زمان لازم برای هر هدفی

استراحت زمان خودش را دارد و کار هم زمان خودش. هر دوی آن ها در زندگی مهم و ضروری هستند. پس هیچکدام را فراموش نکنید.

بی نظم نباشید

اگر می خواهید زندگی جریان داشته باشد نباید یک جا گیر کنید. پس با مرتب کردن اتاق خواب و کمد لباس ها شروع کنید. اتاق شما انعکاسی از انرژی شماست و بی نظمی ها جلوی جریان طبیعی آن را می گیرد. پس اگر می خواهید ذهن تان را پاکسازی کنید به هم ریختگی ها را مرتب کنید.

با مشکلات مواجه شوید

هیچوقت از مواجهه با مشکلات فرار نکنید. اگر چیزی هست که شما را آزار می دهد آن را ابراز کرده و از زندگی خود دور بیندازید. منتظر نمانید تا راه حل ها از آسمان فرود بیایند. خودتان هم اکنون باید به دنبال راه حل باشید.

به سلامت خود اهمیت دهید

حتی باهوش ترین مغزها هم نمی توانند بدون سلامت کاری انجام دهند. کسانی که هم به سلامت جسم و هم به سلامت ذهن اهمیت می دهند انسان های شادتری هستند. بنابراین زمان کافی برای مراقبت و سلامت بدن خود صرف کنید.

اجازه دهید زندگی جریان داشته باشد

با زندگی نجنگید، آن را بپذیرید و خودتان را در جریان زندگی قرار دهید. فقط بدانید فقط خود شما هستید که قایق را هدایت می کنید.

منبع:bedunim.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

۵ نکته مهم در تنظیم دادخواست حقوقی

۵ نکته مهم در تنظیم دادخواست حقوقی وکیل و مشاور حقوقی نقش بسیار مهمی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *