خانه > اخبار ایران و جهان > ۱۲ روستای مشهد تا ۸۰ درصد تخریب شده اند

۱۲ روستای مشهد تا ۸۰ درصد تخریب شده اند

به گزارش پارس نیوز، محمدرحیم نوروزیان گفت: زلزله امروز به تعدادی از روستاهای مشهد آسیب زده است و شاید تا ۸۰ درصد تخریب شده‌اند و بخشدار رضویه در منطقه حضور دارند.

12 روستای مشهد تا 80 درصد تخریب شده اند
فرماندار مشهد مقدس گفت: اکنون در واقع مقدمات جلسه ستاد بحران را فراهم کرده‌ایم تا دستگاه‌های مربوطه حاضر شوند. از نظر تخریب، ۱۲ روستای ما تاکنون بعضاً تا ۸۰ درصد تخریب شده‌اند البته در مورد تلفات هنوز خبری نداریم اما مصدوم داشته‌ایم.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر همچنین درباره پس لرزه‌های این زمین لرزه نیز عنوان کرد: تاکنون ۳۱ مورد پس لرزه رخ داده است که بزرگترین آن ۴٫۹ ریشتر بوده است.

فتحی از مردم درخواست کرد تا از حضور در منطقه آسیب دیده خودداری کرده و خبرها را از منابع رسمی دریافت و از تماس بی‌مورد با مناطق آسیب دیده خودداری کنند.

همچنین سید امیر محسن ضیایی با اشاره به زمین لرزه ۶ ریشتری خراسان رضوی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر آمادگی کامل در پاسخگویی به زلزله اخیر را دارد و حضور نیروهای واکنش سریع نشانی از توان این جمعیت در پاسخگویی مناسب به این حادثه است.

رئیس جمعیت هلال احمر عنوان کرد: اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق امن حول منطقه حادثه دیده، برای آرامش بیشتر مردم ایجاد می‌شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *