خانه > سرگرمی > فال روزانه یک شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه یک شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۴ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال شما به خاطر عملکردی که در محل کارتان دارید اعتبار بسیار زیادی به دست خواهید آورد و شاید حتی به خاطر این موضوع با ترفیع رتبه و افزایش درآمد هم روبرو شوید. البته برای رسیدن به وضعیت مالی مورد نظرتان و به دست آوردن اهدافی که در سر دارید باید تلاش خودتان را کمی بیشتر از قبل کنید. امسال ادبیات و علوم تجربی برای شما بسیار جذاب خواهند بود و اگر قصد ادامه تحصیل را دارید موفقیت شما در این زمینه ها قطعی خواهد بود. امسال فرصت ها یکی پس از دیگری به سراغتان خواهند آمد و شما باید برای به نتیجه رساندن آنها حداکثر دقت و احتیاط را به خرج دهید. اغییرات در زندگی اجتناب ناپذیر هستند و شما این موضوع را درک کرده و با آغوش باز از تغییرات در زندگی خود استقبال می کنید. اگر تغییرات را بپذیرید این فرصت را به خودتان می دهید که بتوانید آنها را در جهتی پیش ببرید که خودتان می خواهید. در زمینه روابط عاطفی باید تا اواخر تابستان به خودتان فرصت بدهید تا بتوانید به افکارتان سر و سامان داده و تصمیم نهاییتان را بگیرید.
فال روزانه
امروز خاطرات تلخ اتفاقات گذشته مانع انجام کارهایتان به نحوی که خودتان از خود انتظار دارید شده اند. برای این که بتوانید در زندگیتان پیشرفت هایی که مورد انتظارتان هستند را داشته باشید باید این خاطرات ناخوشایند را به طور جدی مورد بررسی قرار داده و پرونده آنها را برای همیشه ببندید. اگر خودتان به تنهایی از پس انجام این کار بر نمی آیید و به نظرتان بیش از اندازه ترسناک است می توانید از یک مشاور متخصص کمک بگیرید. امروز بی آن که انتظارش را داشته باشید پولی به دستتان خواهد رسید یا متوجه خواهید شد قرضی که فکر می کردید پس نداده اید را قبلا پرداخت کرده اید. فقط مواظب باشید بیش از اندازه خوشبین نباشید و تصمیمات مالیتان را بر اساس حساب و کتاب های دقیق بگیرید.
فال روزانه
امروز این احتمال وجود دارد که پول بادآورده ای را به دست بیاورید، سعی کنید عاقلانه از آن استفاده کنید. شاید بهتر باشد پیش از خرج کردن آن کمی صبر کنید تا برنامه ریزی بهتری برای ان داشته باشید، این کار حتی می تواند باعث شود درک تازه ای از این که چه چیزهایی در زندگی برایتان از اهمیت و اولویت بالاتری برخوردار هستند پیدا کنید. شاید به این نتیجه برسید که شغلتان این روزها اصلا شما را راضی نمی کند و ترجیح می دهید در زمینه دیگری فعالیت داشته باشید. شما در حال حاضر برای پذیرش چالش ها و مسئولیت های جدید آماده اید، پس با فکر کردن به این که چه چیزهایی باعث خوشحالیتان می شوند راهی برای رسیدن به آنها پیدا کرده و دست به کار شوید.

فال روزانه

به احتمال زیاد شما امروز در هر کاری که بخواهید انجام دهید موفق خواهید بود. اگر این اواخر نگرانی هایی که دارید باعث شده اند بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله ایجاد شود و یا آینده رابطه تان به خطر بیفتد امروز فرصت بسیار خوبی است برای این که در مورد این مسئله با طرف مقابلتان به صورت کاملا صریح و جدی صحبت کرده و این نگرانی ها را از بین ببرید. احتمالا به این موضوع پی خواهید برد که طرف مقابلتان نیز همین احساسات و نگرانی ها را دارد. شما همیشه در لباس خریدن خیلی سخت می گیرید و مدام نگران این هستید که لباسی که انتخاب کرده اید از مد افتاده باشد یا زیادی همه گیر شده باشد، کمی هم به حرف دلتان گوش کنید.
فال روزانه
امروز احساس می کنید که سطح انرژیتان کمی پایین آمده است. هرچند جای هیچ گونه نگرانی نیست اما برای این که حالتان بهتر شود شما نیاز به این دارید که توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشید. آن برنامه ای که برای یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم داشتید چه شد؟ هیچ گاه برای ایجاد تغییر در عادت های اشتباه غذایی و شروع به ورزش دیر نیست. حتی اگر با سه روز پیاده روی نیم ساعته هم ورزش کردن را آغاز کنید نتیجه آن را دیر یا زود روی بدن و وضعیت روحی خود خواهید دید. امروز به شما توصیه می شود که در مقابله با موقعیت های استرس زا راحت ترین راه ممکن را در پیش بگیرید، به ویژه اگر از طرف خانواده و دوستانتان با مخالفت مواجه شدید.
فال روزانه
امروز برای شما روز روابط اجتماعی و ارتباط برقرار کردن با دیگران خواهد بود. سطح فعالیت شما در بالاترین درجه ممکن خود قرار دارد و کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید، پس حتما زمانی را هم به استراحت اختصاص داده و در خلوت و سکوت محض کارهایی مثل نقاشی، نوشتن و یا یوگا که باعث آرامشتان می شوند را انجام دهید. اگر دوستانتان امروز بعداز ظهر شما را به یک دور همی و یا شرکت در یک فعالیت اجتماعی دعوت کردند حتما این پیشنهاد را بپذیرید. ممکن است در این جمع با شخص جدیدی آشنا شوید که می تواند نقشی اساسی در زندگی حرفه ای و یا شخصی شما ایفا کند. ذهن خود را باز بگذارید تا موقعیت هایی که در برابرتان هستند را ببینید.
فال روزانه
امروز احساس می کنید که خانه تان خیلی دلگیر و خسته کننده شده است، شاید بتوانید برای از بین بردن این حالت کارهایی انجام دهید. این تغییرات به صرف هزینه چندانی زیادی نیاز نخواهد داشت، فقط باید کمی وقت گذاشته و اندکی خلاقیت به خرج دهید. شاید بتوانید با طراحی برخی نقوش روی بعضی از دیوارها حال و هوای تازه ای به خانه بدهید، یا کمی پارچه بخرید و کوسن های تازه ای برای مبل هایتان درست کنید. اضافه کردن کم طرح و رنگ حال و هوای تازه ای به خانه تان خواهد بخشید. در محل کارتان فشار زیادی احساس می کنید و در خانه هم بچه ها مدام بهانه می گیرند و به توافق رسیدن با همسرتان نیز ساده نخواهد بود، امروز کمی صبرتان را زیاد کنید.
فال روزانه
امروز لیست کارهایی که باید انجام دهید انگار تمامی ندارد و بخش بزرگی از روزتان را صرف دویدن از این طرف به آن طرف و انجام کارهای روزانه تان خواهید کرد. شما که خودتان می دانید اداره کردن یک خانه و زندگی چقدر وقت و انرژی لازم دارد. سعی کنید با دیدن حجم زیاد کارهایی که به عهده تان هستند هیجان زده و یا عصبانی نشوید، بیشتر موعدهایی که برای خودتان تعیین کرده اید را خود شما تعریف کرده اید و اگر با کمی تاخیر مواجه شوند کسی حتی متوجه این موضوع هم نخواهد شد. امروز روز خیلی خوبی برای ایجاد تغییر در کمد لباس یا دکوراسیون منزلتان است، اگر پول ندارید چیزی بخرید حداقل چیزهایی که دیگر لازم ندارید را دور بیندازید!
فال روزانه
شما برای ایجاد تغییرات در وضعیت حرفه ای خود کاملا آمادگی دارید خواه این تغییرات جزئی باشند، خواه بخواهید جهت کاریتان را به طور کلی تغییر دهید. تا به حای به این فکر کرده اید که از رئیستان بخواهید به شما اجازه دهد یک روز در هفته به جای این که به محل کارتان بروید کارهایتان را به صورت آنلاین و از راه دور انجام دهید؟! این کار علاوه بر این که به شما فرصت استراحت بیشتری داده و باعث می شود از بودن در فضای خانه لذت ببرید، باعث می شود بخشی از هزینه رفت و آمد ماهیانه تان نیز کاهش پیدا کند. امروز و یا شاید هم در آینده نزدیک با شخصی آشنا خواهید شد که می تواند تاثیرات بسیاری روی زندگی شخصی و حرفه ای شما داشته باشد.
فال روزانه
شما چه رویایی در سر دارید؟ امروز خیلی جدی به این سوال فکر کرده و دقیق ترین پاسخ ممکن را برای آن پیدا کنید. سپس برای رسیدن به آنچه در سر دارید برنامه ریزی کرده و بیشترین تلاش ممکن را برای تحقق بخشیدن به آن انجام دهید. تمام نشانه ها حاکی از آن هستند که هرکاری که شما امروز آغاز کنید با موفقیت فوق العاده ای همراه خواهد بود. شاید در ابتدا با خودتان فکر کنید که این رویاها بیش از اندازه بلندپروازانه هستند، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست، البته به شرط آن که قدم به قدم پیش بروید. یادتان باشد که با آغاز انجام هر کاری، تقریبا نصف آن را انجام داده اید و خواستن برابر با توانست است.

فال روزانه
شاید این موضوع کمی عجیب به نظر برسد، اما شاید شما آن شخصی نباشید که خودتان فکر می کنید هستید. این احتمال وجود دارد که شما استعدادهایی داشته باشید که تا کنون به آنها پی نبرده اید و اگر امروز به این موضوع پی ببرید و این استعدادها بروز پیدا کنند هیچ کسی به اندازه خود شما تعجب نخواهد کرد! این اتفاق می تواند سیر زندگی حرفه ای شما را به طور کلی تغییر دهد. سعی کنید راه های خوبی برای به کارگیری این استعدادهای تازه کشف شده در زمینه کاریتان پیدا کنید. در این صورت در زندگی حرفه ایتان گام بزرگی به سوی جلو برخواهید داشت و همه چیز سمت و سوی تازه ای به خود خواهد گرفت.
فال روزانه
شما در آستانه تجربه ی تغییراتی بزرگ در مسیر زندگی خود قرار گرفته اید و این تغییرات ممکن است حتی همین امروز به وقوع بپیوندند. ذهن خود را در برابر هر گونه احتمالی باز بگذارید. این احتمال وجود دارد که اطلاعات مهمی را دریافت کنید، اما خودتان در حال حاضر به اهمیت آنها پی نخواهید برد و با گذشت زمان و نگاه کردن به گذشته متوجه این موضوع خواهید شد. شاید دانستن این موضوع بتواند به شما کمک کند پیش از آن که دیر شود به اهمیت اطلاعاتی که به دست می آورید پی ببرید. امروز در مدیریت برنامه هایتان خیلی جدی عمل می کنید زیرا می خواهید هر چه سریعتر آنها را به انجام برسانید و وقتی را هم برای تفریح و سرگرمیتان بگذارید.

فال روزانه
امروز هیچ چیزی نمی تواند شما را متوقف کند و به نظر می رسد که می توانید هر کاری که بخواهید را انجام دهید. اعتماد به نفس و انرژی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارند و بی شک می توانید از پس هر مشکلی بر بیایید. با این همه، وقتی دارید برای پروژه های جدیدتان برنامه ریزی می کنید باید با دقت بیشتری پیش بروید. شما در انجام هر کاری موفق خواهید بود، ولی در نظر داشته باشید که کاری را انجام دهید که خودتان می خواهید، نه کاری که دیگران از شما انتظار دارند. رسیدن به همه این کاری که امروز دارید به برنامه جدیتری نیاز دارد، ولی این بدان معنا نیست که باید خودتان را به خاطر جزئیات بی اهمیت آزار دهید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *