خانه > زناشویی > دانستنی های جنسی > ورزش هایی برای تقویت رابطه جنسی در ماه رمضان

ورزش هایی برای تقویت رابطه جنسی در ماه رمضان

معمولا در ماه رمضان ارتباط جنسی کاهش میابد دلیلش  محدودیت های دینی، فرهنگی و زمانی است. ولی  نادیده گرفتن  رابطه  جنسی از زندگی  در طول ماه رمضان به  تصلا کار پسندیده ای نیست  به افراد  روزه دار این  ماه هم  توصیه می شود که  در فاصله ی شب تا سحر، ارتباط جنسی داشته باشند. ولی آن چه که احتمال دارد سبب  کاهش رابطه ی جنسی در ماه رمضان بشود، ضعف و کم تحرکی است. از طرفی نیز همه ی ما در ماه رمضان از انجام حرکات ورزشی سنگین بیزاریم. امّا ما حرکاتی ورزشی به شما معرفی می کنیم که به کمک آن ها می توانید رابطه ی جنسی خود در ماه رمضان را بهبود ببخشید…

۱- کشش متناوب گربه و گاو

تقویت رابطه جنسی در ماه رمضان

این حرکت را قسمت عشقبازی تمرین یوگای خود در نظر بگیرید؛ این یعنی به راحتی از این حرکت ساده و عالی که ستون فقرات، استخوان خارجی وعضلات باسن را گرم می کند، نگذرید.
برای آن که عضلات کمر و باسن بیشتر شل شوند، در حالت کشش بچه قرار بگیرید و با کشش دست ها به سمت جلو و گذاشتن دست ها روی زمین، عضلات شانه را کاملاً بکشید.

تقویت رابطه جنسی در ماه رمضان

کشش گربه و گاو حرکت موج داری است که زمانی که به طور متناوب انجام شود، بسیار به آنچه که در رختخواب انجام می دهید، شباهت دارد. برای انجام این حرکت، روی چهار دست و پا قرار بگیرید.
همزمان با دم، ستون فقرات را به آرامی به سمت بالا قوس دهید و چانه را به سینه نزدیک کنید (کشش گربه). سپس، همزمان با عمل بازدم و خم کردن کمر به سمت پایین (کشش گاو)، بدن را به سمت چپ یا راست متمایل کنید.
این حرکت دایره ای را ادامه دهید و در طول انجام حرکت و دم و بازدم، زانوها و دست ها را روی زمین نگه دارید. بستن چشم ها به شما کمک می کند که بهتر به احساسات برانگیخته ی خود پی ببرید.

۲- حالت مار کبری

تقویت رابطه جنسی در ماه رمضان

کشش سینه به رفع خستگی روزانه و نرم شدن بدن به خصوص برای کسانی که در طول روز پشت ماشین یا رایانه نشسته اند و احساس گرسنگی روزه داری را تجربه کرده اند، کمک می کند و باعث می شود رابطه ی بهتری داشته باشند.
سینه محلی است که معمولاً به آن فشار وارد می شود و باعث می شود که ما شانه ها را گرد کنیم و به اصطلاح، قوز کنیم. یک کشش ملایم به پشت همچون کشش مار کبری این فشار را برطرف می کند. در این حرکت، سعی کنید عضلات باسن را شل نگه دارید و استخوان شرمگاهی را به زمین فشار دهید؛ این به تحریک داخلی و خارجی اندام تناسلی و افزایش میل جنسی شما کمک می کند.

۳- سلام بر خورشید

تقویت رابطه جنسی در ماه رمضان

داشتن رابطه ی جنسی شدید و طولانی مستلزم استقامت است و حالت های مختلف سلام بر خورشید، نیروی پایداری را ایجاد می کنند.
اما این حرکت یوگا فواید دیگری هم دارد. حالت سلام بر خورشید به افزایش هوشیاری بدن کمک می کند. این حرکت جلو و عقب بدن را قوی تر می کند و برای افزایش قدرت و انعطاف پذیری کلی بدن نیز مفید است. برای بهترین نتیجه، هر ۱۲ حرکت حالت سلام بر خورشید را انجام دهید.

تقویت رابطه جنسی در ماه رمضان

۴- حالت پینه دوز (کشش کشاله ی ران)

این حالت، عضلات ران و لگن خاصره را باز می کند. بنابراین پس از انجام این حرکت، رابطه ی بسیار لذت بخش تری را در ماه رمضان تجربه خواهید کرد. این حرکت میل جنسی را بیشتر می کند و و باعث می شود که راحت تر رابطه ی جنسی برقرار کنید. این حرکت با تقویت عضلات کف لگن، رابطه ی جنسی شما را بهبود می بخشد.

تقویت رابطه جنسی در ماه رمضان

۵- حالت خم به جلوی نشسته

این تنها یک کشش شدید برای عضلات همسترینگ و پشت نیست. این حرکت نیز همچون همه ی حرکات خم به جلو، باعث می شود بیشتر به درون خود توجه کنید؛ به همین دلیل، ارزش آن را دارد که کمی درد را تحمل کنید.
به همه ی احساساتی که پس از انجام این حرکت و ۴ حرکت قبلی برانگیخته می شود، توجه کنید. با انجام این حرکات خواهید آموخت که چگونه با انجام حرکات شدید، به آرامش برسید. در نتیجه یاد می گیرید که چگونه عضلات خود را شل کنید و با همسر خود رابطه برقرار کنید.

تقویت رابطه جنسی در ماه رمضان

منبع:hidoctor.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

التماس دعا | جملات التماس دعا در ماه رمضان

اس ام اس التماس دعا در ماه رمضان در میان مردم متعارف و مرسوم است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *