خانه > اخبار ایران و جهان > بررسی محرومیت شوکه کننده پرسپولیس در بازی لخویا+عکس

بررسی محرومیت شوکه کننده پرسپولیس در بازی لخویا+عکس

محرومیت پرسپولیس از حضور هوادار مقابل لخویا قطر در حالی از سوی مدیران این تیم به لابی عرب‌ها ارتباط داده می شود که AFC یک هفته قبل سه تیم معروف آسیایی را هم به دلیل حمل بنر نژادپرستانه از دو بازی محروم کرده است.

بررسی محرومیت شوکه کننده پرسپولیس در بازی لخویا+عکس

 کنفدراسیون فوتبال آسیا در حکمی انضباطی باشگاه پرسپولیس را به دلیل سوء رفتار هوادارانش در دیدار با الوحده امارات از هفته‌ ششم لیگ قهرمانان آسیا جریمه و محروم کرد تا این تیم در حساس‌ترین بازی خود در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات از داشتن هوادارانش محروم شود.

البته دو سال پیش پرسپولیس حکمی تعلیقی را از AFC دریافت کرده بود که در صورت تکرار بی انضباطی از سوی هوادارانش جریمه و محروم خواهد شد که این اتفاق بعد از دو سال به وقوع پیوست.

این اتفاقی در حالی رخ داده که عده‌ای در ایران تصور می‌کنند که این لابی عرب‌ها بوده و باشگاه پرسپولیس به ناحق از داشتن هوادارانش محروم شده است.

این حکم صادر شده از AFC بدون شک هیچ ارتباطی به لابی عربها ندارد، چرا که هفته‌ گذشته نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا سه تیم گوانگجو چین، کاوازاکی ژاپن و النجم لبنان را با جرایم به مراتب سنگین‌تری نقره داغ کرده است.

گوانگجو قهرمان دو دوره از سه دوره گذشته این مسابقات است که به دلیل حمل بنرهای نژاد پرستانه و رفتارهای نامناسب هوادارانش با تیم رقیب (ماده‌های ۵۸ و ۶۵ قانون انضباطی AFC) توسط هوادارانش از دو بازی آینده از داشتن تماشاگر محروم شده و باید ۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار هم پرداخت کند.

همچنین النجم لبنان و کاوازاکی فرونتال ژاپن هم به همین دلایل جریمه شدند که نماینده لبنان دو بازی به نماینده ژاپن و یک بازی از حضور تماشاگران محروم شدند.

با این آرای AFC مشخص می‌شود که پرسپولیسی‌ها نباید به دنبال توجیه این اتفاق باشند و هشدارهای این نهاد را برای سوء رفتار هوادارانش جدی بگیرد. اتفاقی که مهدی تاج چند ماه پیش نسبت به وقوع آن هشدار داده بود و گفته بود که هواداران اگر تجدید نظری در رفتارشان نداشته باشند با جریمه سنگین‌تری مواجه خواهند شد.

بررسی محرومیت شوکه کننده پرسپولیس در بازی لخویا+عکس

در تصویر بالا سند جریمه سه تیم گوانگجو، النجم و کاوازاکی را مشاهده می کنید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *