خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار انتخابات > بیانیه جدید قالیباف و تاکید دوباره بر جامعه ۴درصدی و ۹۶درصدی

بیانیه جدید قالیباف و تاکید دوباره بر جامعه ۴درصدی و ۹۶درصدی

بیانیه قالیباف درباره انتخابات ریاست‌جمهوری

بیانیه قالیباف درباره انتخابات ریاست‌جمهوری

بیانیه جدید قالیباف و تاکید دوباره بر جامعه ۴درصدی و ۹۶درصدی

بسم الله الرحمن الرحیم

مشارکت با شکوه مردم و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، سرانجام در ۲۹ اردیبهشت با انتخاباتی پایان یافت که زیبنده جمهوری اسلامی ایران بود و بار دیگر مشروعیت و کارآمدی آن را به همگان یادآور شد. انتخاباتی سالم، بدون ناامنی و با مشارکت بالای همه‌ی مردم. بنده به نوبه‌ی خود این حضور حماسی را به همه‌ی مردم، رهبری عزیز و رئیس جمهور منتخب تبریک می‌گویم.

رقابت‌های انتخاباتی امروز با اعلام نتایج به ایستگاه آخر رسید. در همه جای دنیا قاعده مردم‌سالاری این است که رقابت‌ها با پایان انتخابات تمام شده و پس از آن اقدام و عمل برای تحقق منافع و اهداف ملی آغاز شود که طبیعتا در نظام مردم‌سالاری دینی این مهم ضرورتی مضاعف دارد.

اما واضح است که هم پیروز انتخابات و هم منتقدین ایشان حق و وظایفی دارند که رعایت آنها، ضامن بقای مردم‌سالاری دینی است. ما با شعار دولت مردم، طرح مطالبات معترضان به وضع موجود و مبارزه با ۴ درصدی‌هایی که با قانون‌شکنی و یا دور زدن قانون تعطیلی تولید داخلی، بیکاری، رکود فراگیر، فساد و نابرابری را به ارمغان می‌آورند، وارد کارزار انتخاباتی شدیم و معتقدیم این مفاسد، ریشه‌های عمیقی در رابطه‌ی میان قدرت و ثروت دارد که هر دولتی باید برای اصلاح این رابطه اقدامی فوری کند.

طبیعتا با پایان دوره‌ی رقابت‌های انتخاباتی و قول‌ها و وعده‌های نامزدها، مرحله‌ی اقدام و پاسخگویی به مطالبات مردم آغاز می‌شود و برای جلوگیری از خودکامگی در اداره‌ی کشور، این منتقدین هستند که باید در چارچوب‌های قانونی به طرح مطالبات به حقِ مردم بپردازند و با شفاف‌سازی امور، مانع دور زدن قانون و فرار از نظارت‌های قانونی عده‌ای خاص و تشدیدِ نابرابری‌های اجتماعی و اقتصادی در کشور شوند.

ما متعهد می‌شویم تا وعده‌های مطرح شده دولت در جریان انتخابات را تا زمان عملی شدن این وعده‌ها پیگیری کنیم و همچنین وظیفه خود می‌دانیم که از هر اقدامی برای تحقق اهداف ملی و پیگیری مطالبات ۹۶ درصدی‌ها، با اولویتِ رسیدگی به مستضعفین و محرومین و اقشار کم درآمد، با تمام توان حمایت کنیم.

محمدباقرقالیباف ۹۶/۲/۳۱

منبع: خبرآنلاین

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

درمان افسردگی با خوردن ماهی

نتایج تحقیقات گوناگون عنوان می کند که مصرف مواد غذایی از جمله ماهی می‌تواند در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *