خانه > اخبار ایران و جهان > جریانی در دولت که قصد حذف علی مطهری را دارد

جریانی در دولت که قصد حذف علی مطهری را دارد

قصد دارند علی مطهری را از دولت حذف کنند

گویا جریانی در دولت حضور دارد که به بهانه رای اعتماد به کابینه جدید و انتخابات سال ۱۴۰۰ و حمایت از کاندیداتوری یک عضو هیئت رئیسه در همین انتخابات، قصد دارد فرزند شهید مطهری و اصلاح‌طلبان دیگر را از راس بهارستان حذف کند.

حذف علی مطهری از دولت

جذب اعتماد ایرانی ها کار ساده ای نیست

منصور مظفری نوشت: اعتماد ذره ذره جمع می‌شود، اما به یکباره از بین می‌رود. به چشم بهم زدنی ممکن است هرچه داشته‌اید سوخت شود و ازبین برود. یک عمل خطا و یا یک سخن ناصواب در این زمینه می‌تواند همانند یک بمب اتم عمل کند. رئیس جمهور حسن روحانی در طول ۴ سال و علی الخصوص در برهه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری توانست اعتماد غالب ایرانی‌ها را جلب نماید. این مهم به همین آسانی رخ نداد. قطعا رئیس دولت و اطرافیان وی به نیکی می‌دانند چه مرارت‌ها کشیده شد تا جامعه «پر درد» ایران بپذیرد و قبول نماید که کسی مثل حسن روحانی می‌تواند با استمرار دولت اش، بخشی از دردهای فوق را تسکین دهد.

آن روزهای پرالتهاب فراموش نشدنی است. بهرحال عده‌ای بودند که استدلال هواداران دولت تدبیر و امید را نمی‌پذیرفتند و مدعی بودند که حسن روحانی «نمی‌تواند» و «نشدنی» است. لیکن با همت تمام بازو‌ها و پتانسیل اصلاح طلبی، کنشگران اجتماعی.

سلبریتی و خیلی‌های دیگر لایه خاکستری جامعه در روز‌ها و ساعات پایانی به تردیدهای خود پایان داد و وارد میدان شد. آن صف‌های عظیم و طویل مقابل شعبه‌های اخذ رای – که چشم همه را خیره به خود کرده بود- نتیجه همین تحریک بود. شنیده می‌شد کسانی شناسنامه به دست پای صندوق رای رفته‌اند که آخرین انتخاباتی که شرکت کرده بودند رفراندوم سال ۱۳۵۸ بود. اما تصمیم گرفتند و به روحانی اعتماد نمودند.

اکنون با توجه به آنچه گفته شد واجب ولازم است کل مجموعه دولت روحانی، به شدت و حدت مراقب رفتار و گفتار خود باشد تا مبادا این حرکت اجتماعی که نشات گرفته از اعتماد است زائل شود. در واقع اگر تا پیش از این منسوبان و منصوبان رئیس جمهور، قبل از سخن و فعلی دقایقی تفکر می‌کردند اینک چه بسا باید روز‌ها تامل نمایند. اما متاسفانه اخیرا اخباری از پاستور به گوش می‌رسد که خوشایند نیست و می‌تواند تمام دولت را درگیر و به وجهه رئیس جمهور محبوب، آسیب برساند.

مشاور ناآشنای رسانه‌ای دولت در توئیت‌های معناداری رسماً موجب رنجش طرفداران خاص حسن روحانی که تعدادشان هم کم نبود، می‌شود. توئیت‌هایی که مورد اعتراض مردم قرار می‌گیرد، ولی آب رفته به جوی باز نخواهد گشت….

اما این تمام ماجرا نبود. زیرا صد افسوس که زمزمه حذف علی مطهری از هیئت رئیسه مجلس گره خورده با لابی آشکار و پنهان یک عضو کابینه دولت روحانی! گویا جریانی در دولت حضور دارد که به بهانه رای اعتماد به کابینه جدید و انتخابات سال ۱۴۰۰ و حمایت از کاندیداتوری یک عضو هیئت رئیسه در همین انتخابات، قصد دارد فرزند شهید مطهری و اصلاح‌طلبان دیگر را از راس بهارستان حذف کند.

سوگمندانه باید گفت: همین اخبار می‌تواند تمام اعتماد انباشته شده از روحانی را برباد دهد. آقای رئیس جمهور! چنین تحرکات و اظهاراتی از جانب حلقه اطرافیان شما این تلقی را ایجاد‌
می‌کند حالا که نیاز دولتمردان به هواداران و مردم به اتمام رسیده پس دیگر لازم نیست حقوق آنان رعایت شود و وعده‌ها نیز فراموش گردد.

قطعا رئیس دولت به خوبی می‌داند ۴ سال دوم او چقدر از ۴ سال نخست سخت‌تر است. مخالفان روحانی به دلیل نوع تبلیغات و اظهارات رئیس جمهور پیش از برگزاری انتخابات از او کینه به دل گرفته‌اند و مترصد عقده‌گشایی هستند. اگر نزدیکان رئیس جمهور بخواهند با رفتار خود طرفداران روحانی را پراکنده و پایگاه اجتماعی وی را متزلزل نمایند چه کسی قرار است در برابر تیرهای زهرآگین مخالفان دولت بایستد و فدا شود؟!

 

منبع:آفتاب یزد

 

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

اسرائیل به سیم آخر زد!

با این اقدامات ضد بشری و زیرپاگذاشتن همه قوانین بین المللی و ارزش های اخلاقی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *