خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار انتخابات > حمایت محمد خاتمی از دکتر روحانی برای انتخابات ۹۶

حمایت محمد خاتمی از دکتر روحانی برای انتخابات ۹۶

 پیام تصویری محمد خاتمی برای انتخابات ۹۶

حمایت محمد خاتمی از دکتر روحانی

محمد خاتمی

فیلم پیام تصویری سید محمد خاتمی برای انتخابات ۹۶ که در حمایت از حسن روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ منتشر کرده است.

متن پیام تصویری خاتمی

به نام پروردگار مهربان که انسان را خردمند و آزاد آفرید و او را بر سرنوشت خود حاکم کرد.

باز هم انتخابات و انتخابی دیگر و انتخاب‌هایی دیگر.

انتخاب رئیس جمهوری که مظهر اراده ملی است و انتخاب اعضای شورای شهر و روستا در سراسر کشور که بستر اداره امور منطقه، توسط خود مردم است و هر دو انتخابات، انتخابات مهم و سرنوشت ساز است.

حضور همگان و حضور پرشور همگان در عرصه انتخابات، سبب افزایش اقتدار ملی، دفع توطئه‌ها و رفع مشکلات خواهد شد و اگر همگان شرکت کنند، آنچه را اکثریت نمی‌خواهند تحقق نخواهد یافت و آنچه را می‌خواهند، به سوی آن و به سوی تحقق آن حرکت خواهیم کرد؛ پس فرصت را غنیمت بشماریم. همه با هم از کشاورز و کارگر و کارفرما و اصحاب حرفه‌ها، از روشنفکران و هنرمندان و اصحاب فکر و فرهنگ، از همه زنان و مردان در انتخابات شرکت بکنیم و سرنوشت خود را رقم بزنیم.

در اینجا من به‌عنوان کسی که افتخار خدمتگزاری این ملّت را برای سال‌ها داشته است، کسی که به زیر و بم امور آشناست، توطئه‌های ریز و درشت علیه کشور و انقلاب و مردم را می شناسد، به امکانات آگاهی دارد و محدودیت‌ها را می داند، می‌خواهم در حضور مردم یک شهادت بدهم و خداوند منّان را بر درستی این شهادت شاهد بگیرم:

دولت آقای روحانی دولت موفقی بوده است، با همه محدودیت ها و مشکلاتی که داشته است، با امکانات اندکی که داشته و توقعات فراوانی که بوده است، توانسته است خدمات بزرگی را به انقلاب و مردم و کشور انجام دهد. علاوه بر برجام که برگ درخشانی در کارنامه دولت اوست، برجامی که ضمن حفظ اصول و منافع ملّی و عزت ملّی توانست فضای مناسب‌تری را برای زندگی مردم و بهبود امور ایجاد کند و وضعیت و حیثیت بین‌المللی ما را ارتقاء بدهد و زمینه را برای رشد پرشتاب کشور فراهم آورد، علاوه بر این در عرصه‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی و بین المللی موفقیت‌های زیادی داشته است و باید بدانیم که کجا بوده‌ایم و به کجا رسیده‌ایم.

من به مشکلات و مسائل مردم آشنا هستم، ولی باید بدانیم که در این زمینه گام‌های بزرگی برداشته شده است، از جمله در عرصه اقتصادی اگر دو عامل مهم مشکل‌زا برای جامعه ما و مانع پیشرفت و ارتقای جامعه و برخورداری مردم از مزایای زندگی، تورم و رکود است، این دولت توانسته است تورم مهارگسیخته را مهار کند و نیز گام‌هایی در جهت رفع رکود بردارد. مسائل زیادی حل شده، ولی مسائل بزرگتری مانده است که باید همه با هم کمک کنیم و آنها را حل بکنیم.

با روحانی راهی را آغاز کرده‌ایم و به نیمه راه رسیده‌ایم، مسائلی را حل کرده‌ایم و مسائل بزرگتری را باید حل کنیم و با او این راه دشوار را ادامه بدهیم. مشکلات با برنامه و با تدبیر و با بهره‌گیری از امکانات موجود و ایجاد امکانات بیشتر حل خواهد شد.

هیچگاه نباید فریب شعارهای واهی و بی‌اساس را برای رفع مشکلات خورد. بعضی از این شعارها اولاً عملی نیست، ثانیاً اگر هم عملی باشد، جامعه را دچار بحران‌های شدیدی خواهد کرد که در درجه اوّل دود آن به چشم محرومان خواهد رفت.

ما باید با تدبیر مسائل را حل بکنیم و تجربه دکتر روحانی و همکاران گرامی او ما را به اینجا می‌رساند که به او رأی بدهیم تا بتوانیم با کمک هم این مسائل را حل بکنیم.

من مطمئن هستم که با فضای مناسبی که فراهم آمده است و ان‌شاء‌الله با حضور چشمگیر شما مناسب‌تر هم خواهد شد، دولت روحانی و کابینه آینده او منسجم‌تر، کارآمدتر و همسوتر با رئیس‌جمهوری و شعارهای او و خواست‌های ملت تحقق خواهد یافت و ان‌شاء‌الله با سرفرازی بیشتر به سوی آینده خواهیم رفت.

به عرصه می‌آییم، همه می‌آییم؛ از کشاورز و کارگر و همه زنان و مردان و روشنفکران و هنرمندان و معلمان و تمام کسانی که در این مملکت حق رأی دارند، می‌آییم و برای اقتدار ملّی و عزّت بین‌المللی و بهبود وضعیت معیشت زندگی و حل مشکلات به روحانی رأی می دهیم.

می آییم و به روحانی رأی می دهیم، برای آزادی در اندیشه ، منطق در گفت‌وگو ، قانون در عمل و استیفای حقوق شهروندی و پیاده‌شدن عدالت اجتماعی و اقتصادی در جامعه‌مان.

و این‌بار این شمایید که باید تکرار کنید، تکرار رأی به روحانی عزیز، برای تقویت امید به آینده بهتر.

پیروز و موفق باشید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

درمان افسردگی با خوردن ماهی

نتایج تحقیقات گوناگون عنوان می کند که مصرف مواد غذایی از جمله ماهی می‌تواند در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *