خانه > اخبار ایران و جهان > راز جنایت هولناک در رخت خواب مرد متاهل + عکس

راز جنایت هولناک در رخت خواب مرد متاهل + عکس

به گزارش جام نیوز، علی فیصل رئیس بخش پلیس کاراگاهان گزارشی از کشف جسد یک مرد در باغ دریافت کرد و در ادامه دستور آغاز تحقیقات برای پی بردن به راز آن را داد.

راز جنایت هولناک در رخت خواب مرد متاهل + عکس

بررسی ها روی جسد نشان داد که مقتول از ناحیه شکم و قفسه سینه دچار جراحت شده است. با معلوم شدن هویت مقتول کاراگاهان به سراغ همسر وی رفتند.

 

در بازجویی ها از امال دسوقی، همسر مقتول که یک زن خانه دار است مشخص شد او از مدتی قبل با همسر خود اختلافات شدیدی داشته و مقتول بارها و بارها همسر خود را کتک زده و او را تهدید کرده که با شخص دیگری ازدواج خواهد کرد.

راز جنایت هولناک در رخت خواب مرد متاهل + عکس

تحقیقات پلیس نشان داد پشت این جنایت یکی از بستگان همسر مقتول به نام عبدالناصر دسوقی که یک راننده است قرار دارد.
تحقیقات پلیسی برای دستگیری عبدالناصر ادامه پیدا کرد تا اینکه ماموران موفق شدند وی را در یکی از باغ های اطراف شهر دستگیر کنند.
ناصر هنگامی که متوجه شد راهی به جز گفتن حقیقت ندارد در اعترافات خود به کاراگاهان گفت: زمانی که حرف های امال را در مورد اختلافاتش با شوهرش شنیدم خیلی ناراحت شدم و زمانی که فهمیدم او را تهدید کرده که دوباره قصد ازدواج دارد تصمیم گرفتم تا امال را از شر او خلاص کنم.
وی در بخش دیگر اعترافات خود گفت: به همین دلیل نقشه قتل او را کشیدم و با امال در میان گذاشتم؛ قرار شد تا یک چاقو در بالای کمد اتاق خواب خود قرار دهد. حوالی ساعت ۱۲ شب به خانه آن ها رفتم و چون از قبل با امال هماهنگ کرده بودم درها باز بود و من به راحتی وارد خانه شدم.
عبدالناصر در ادامه گفت: چند لحظه ای در خانه منتظر بودم و پس از دقایقی امال با من تماس گرفت؛ از قبل با هم هماهنگ کرده بودیم که هر زمان همسرش خوابید با من تماس بگیرد، زمانی که امال با من تماس گرفت مطمئن شدم مقتول به خواب رفته است. در ادامه به اتاق خواب آن ها رفتم و امال از بستر شوهرش خارج شد و من با برداشتن چاقو بالای کمد به داخل بستر رفتم، سپس چند ضربه چاقو به شکم و سینه او زدم و کار او را تمام کردم. پس از اینکه از مرگ او مطمئن شدم او را به باغی در خارج از شهر بردم و چاقو را به داخل سطل زباله انداختم.
با اعتراف دو متهم این قتل، پرونده این جنایت برای ادامه رسیدگی راهی دادستانی بساتین مصر شد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال پنجشنبه گذشته، خبری مبنی بر ابلاغ حکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *