خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > زمان دریافت سبد غذایی ویژه ماه رمضان ۹۶

زمان دریافت سبد غذایی ویژه ماه رمضان ۹۶

تاریخ دقیق دریافت سبد غذایی ویژه ماه رمضان ۹۶ + جزئیات

زمان دریافت سبد غذایی ویژه ماه رمضان ۹۶

تاریخ دقیق دریافت سبد غذایی ویژه ماه رمضان ۹۶ + جزئیات
زمان دریافت سبد غذایی ویژه ماه رمضان ۹۶

زمان دریافت سبد غذایی ویژه ماه رمضان ۹۶ 

سخنگوی دولت گفت: قبل از آغاز ماه مبارک رمضان و طی روزهای آینده سبد غذایی با اقلام بیشتری به تناسب نیازهای ماه رمضان به مردم توزیع شود.

محمدباقر نوبخت در نشست خبری سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران از واریز یارانه برای هفتادوشش میلیون و پنجاه و هفت هزار و چهارصدوسی نفر، بالغ بر سه هزار و چهارصدوشصت میلیارد تومان خبر داد و گفت: یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوارها واریز شده است و از امشب ساعت بیست و چهار می‌توانند دریافت کنند. و همچنین یارانه غیرنقدی به صورت سبد غذایی به مناسبت ماه رمضان از شنبه قابل دریافت خواهد بود.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه رئیس جمهور همیشه در سخنانشان به این واقعیت اشاره می‌کنند که فشار تحریم‌ها بر اقتصاد ما وارد می‌شود و طبیعی است که شاهد گران شدن کالاها باشیم، تصریح کرد: همچنین رئیس جمهور همواره تاکید دارند که همه فشارها مانع استیفای حقوق ملت ایران نخواهد شد.

نوبخت با بیان این که آنچه مردم در شرایط فعلی کشور احساس می‌کند برآیند تحریم و مدیریت است، گفت: در سال نودویک بیش از صدوبیست میلیارد دلار صادرات نفت داشتیم که این مبلغ در سال نودودو به پنجاه میلیارد دلار کاهش یافت و امروز به زیر بیسست و چهار میلیارد دلار رسیده است اما باوجود همه فشارهای تحریم با مدیریتی که مدبرانه انجام شد شاهد کاهش تورم از چهل درصد به زیر پانزده درصد هستیم.

البته متوجه هستیم که هنوز قیمت‌ها در حال افزایش است و به مردم فشار می‌آید اما روند این حرکت تغییرات مثبتی را در پی خواهد داشت.وی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد اقدامات جاسوسانه رژیم صهیونیستی در روند مذاکرات ایران تصریح کرد: رژیم صهیونیستی همواره از این دست رفتارهای مجرمانه داشته است و من این خبر را از رسانه‌ها شنیدم و منتظرم ببینم نتیجه چه خواهد شد البته مطمئنم تیم مذاکره کننده هسته‌ای اقدامات حفاظتی لازم را در نظر خواهد داشت.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم! خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *