خانه > سرگرمی > فال روزانه دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

   فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۱ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! این سال جدید از زندگیتان برای شما تحسین دیگران و پاداش زحماتی که در سال گذشته کشیده اید را به همراه خواهد داشت. منافع مادی ناگهانی و پیش بینی نشده و قراردادهای خارجی یا داخلی سودآوری در انتظارتان خواهند بود که هیچ چیزی مانع آنها نخواهد شد. در نیمه دوم سال احتمال رفتن به سفرهای خارجی چه برای کار و چه برای تفریح برای شما بسیار بالا خواهد بود. سرمایه گذاری هایی که با کمی ریسک همراه هستند را به سادگی از دست ندهید، زیرا به احتمال زیاد برای شما مفید خواهند بود. در فصل زمستان به احتمال زیاد خبرهای خیلی خوبی در ارتباط با فرزندانتان خواهید شنید و موفقیت های آنها باعث سربلندی شما خواهند شد. برای بهبود وضعیت حرفه ای خود باید برخی چیزها را تغییر داده و بازسازی کنید و در برخی زمینه ها نیز خلاقیت خود را به کار گرفته و از خودتان ابتکار نشان دهید. افزایش روابط اجتماعی در زمینه روابط شخصی و حرفه ای اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت، به ویژه برای آنهایی که به دنبال نیمه گمشده خود هستند.

فال روزانه
امروز به خواب هایی که دیده اید کمی بیشتر توجه کنید! این رویاهای شبانه معانی و نشانه های خاصی را در خود دارند که با نوشتن آنها و فکر کردن به آنچه یادداشت کرده اید به چیزهای جالبی پی خواهید برد. حتی اگر همین امروز به معنای این خواب هایتان پی نبرید اگر پس از چند روز بار دیگر به آنها رجوع کنید متوجه آنها خواهید شد. شما در حال حاضر احساس می کنید که به تغییراتی کلی در زندگی خود نیاز دارید و در کمال تعجب خواهید دید که رویاهایتان شما را به مسیر درست هدایت خواهند کرد. از لحاظ روابط عاطفی امروز با چالش هایی روبرو خواهید بود و با وجود این که شما از عشقتان مطمئن هستید طرف مقابل کمی دلسرد و بی انگیزه به نظر می رسد؛ او را کمی به حال خودش بگذارید.
فال روزانه
امروز شما احساس خیلی خوبی نسبت به خودتان دارید و دلیل آن هم خیلی پیچیده نیست. صبح که از خواب بیدار شده و در آینه به خودتان نگاه می کنید خواهید دید که ظاهرتان در بهترین وضعیتی قرار دارد که در چند ماه گذشته داشته است. وقتی هم که از خانه بیرون می روید انعکاس این موضوع را به راحتی در اطرافیانتان خواهید دید. نگاه های دیگران و تحسین و توجهی که از جانب آنها دریافت می کنید این احساس را در وجود شما پر رنگ تر خواهد کرد. تحت تأثیر این انرژی مثبتی که از اطرافیان دریافت می کنید عملکردتان در محل کار نیز پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت و رفتارتان با خانواده و دوستانتان نیز خیلی بهتر خواهد بود.

فال روزانه

امروز از آن روزهایی نیست که سرشار از انرژی هستید. این اواخر به شختی کار کرده اید و نیاز دارید که باتری هایتان را مجددا شارژ کنید. اگر نمی توانید تمام روز را در خانه بمانید حداقل چند ساعتی مرخصی گرفته و کمی زودتر به خانه بروید و بقیه روز را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید. البته بهترین گزینه برای شما ماندن در خانه و خواندن کتاب مورد علاقه تان در حالی که روی تختتان لم داده اید و یا تماشای تلویزیون روی راحت ترین کاناپه منزلتان خواهد بود. امروز با وجود این که از لحاظ جسمی خسته هستید ذهنتان خیلی خوب کار می کند. بد نیست به تغییراتی که قصد دارید در خانه یا محل کارتان انجام بدهید کمی فکر کرده و برای آنها برنامه ریزی کنید.
فال روزانه
امروز باید حواستان به جیبتان باشد و مواظب باشید که بیشتر از وسعتان خرج نکنید. در این که شما عاشق خرید کردن هستید هیچ شکی نیست، اما امروز ممکن است به صورت جنون آمیزی خرید کنید و حتی حاضر شوید برای چیزهایی که هرگز از آنها استفاده نخواهید کرد پول زیادی بدهید. به احتمال خیلی زیاد علاقه شما نسبت به نصف چیزهایی که امروز می خرید کاملا زودگذر است و شاید حتی فردا از بعضی از آنها متنفر شوید! اگر خرید واجبی ندارید بهتر است امروز اصلا به مراکز خرید نروید. با رفتن به یک رستوران یا کافه همراه با دوستانتان هم می توانید به اندازه کافی تفریح کنید. یا به یک موزه رفته و بی آن که مجبور باشید پول زیادی خرج کنید از زیبایی های اطرافتان لذت ببرید.
فال روزانه
امروز شما بر خلاف ویژگی های شخصیتی همیشگی خود تمایل زیادی برای این که در مرکز توجه قرار بگیرید از خود نشان نمی دهید و ترجیح می دهید در خانه بمانید، اما امروز برای پیوستن به گروهی که علایق و عقاید مشترکی با شما دارد روز خیلی خوبی خواهد بود. این کار علاوه بر این که می تواند اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار داده و باعث رشد و پیشرفت شما شود باعث خواهد شد از لحاظ روحی و عاطفی نیز احساس بهتری داشته باشید. تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که با فامیل های دورتان که برخی از آنها را تا کنون ندیده اید ارتباط برقرار کنید؟! این کار با وجود این که ممکن است در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد دوستان جدیدی را برای شما به همراه خواهد داشت.
فال روزانه
شما ذهنی هوشیار و کنجکاو دارید و امروز از این توانایی خود برای پی بردن به برخی مسائل پیچیده به بهترین نحو استفاده خواهید کرد. به احتمال زیاد موضوع اصلی این تحقیقات مسائل علمی خواهد بود و اگر از منابع اینترنتی برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود استفاده کنید نتایج مفیدی به دست خواهید آورد. اگر به دنبال سطح بالاتر و نتایج قابل اعتمادتری هستید بهتر است به سایت های دانشگاه ها و مراکز علمی-تحقیقاتی سر بزنید و اطلاعاتی را که در منایع غیر مطمئن می بینید را به راحتی نپذیرید. ذهن شما در حال حاضر روی اهداف طولانی مدتی که در سرتان دارید متمرکز شده و نسبت به احساسات خود بی تفاوت هستید، این کار اصلا به نفعتان نخواهد بود!
فال روزانه
شرایط کیهانی نشان می دهند که قرار است به صورت غیر منتظره ای اوضاع اقتصادیتان بهتر شده و یا پولی که حتی فکرش را هم نمی کرده اید از جایی که انتظارش را ندارید به دستتان خواهد رسید. این موضوع فوق العاده است، اما هنوز زمان خوبی برای جشن گرفتن نیست! درست است که اوضاع به نفع شما رو به تغییر است، اما همین حالا این اتفاق نخواهد افتاد و کمی طول می کشد تا پولی که وعده داده شده است به دستتان برسد. به زندگی عادیتان ادامه دهید، اما با دانستن این که اوضاع رو به بهبود است با اطمینان خاطر بیشتری رو به اهدافتان گام بردارید. این مسائل باعث خواهند داشت که تمام روز لبخند به لب داشته باشید و دیگران را هم شاد کنید.
فال روزانه
امروز شما احساس می کنید که دقیقا می دانید چه می خواهید و چه کار باید بکنید، اما یک نفر کنارتان ایستاده است که می خواهد عقاید، نظرات و حمایت خود را به شما تحمیل کند. اگر استقلالتان برایتان اهمیت دارد برای آن بجنگید. امروز عطر عاشقی را می شود در فضا استشمام کرد. اگر پیش از این عشقتان را یافته باشید امروز آتش این عشق شعله ورتر از قبل خواهد شد و رکودی که برای مدتی رابطه تان را در بر گرفته بود بالاخره از بین خواهد رفت. اگر هم هنوز تنها هستید امروز ناگهان به شخصی که تا دیروز کنارتان بوده و او را نمی دیده اید از زاویه تازه ای نگاه خواهید کرد! خلاصه این که امروز به هر کجا که نگاه کنید عشق را خواهید دید.
فال روزانه
امروز به شما توصیه می شود که در انجام هیچ کاری به تنهایی پیش نروید و حتی اگر فکر می کنید که توانایی لازم برای پیش بردن کارهایتان را دارید هم حتما قبل از هر کاری با دوستان و نزدیکان خود مشورت کنید و نظر آنها را هم جویا شوید. شما روح خلاقی دارید و امروز این خلاقیت بیش از هر وقت دیگری است و نمی توانید جلوی تخیلات خود را بگیرید. اگر تا بحال به نوشتن فکر نکرده بودید امروز با این همه ایده های خلاقانه می تواند زمان خوبی برای شروع یک داستان کوتاه و یا حتی یک رمان خیلی جالب باشد. اگر قصد این کار را دارید توصیه می کنیم حتما ایده هایی که به فکرتان می رسند را یک جا یادداشت کنید تا بعدا هم بتوانید به نوشته هایتان رجوع کرده و از آنها استفاده نمایید.
فال روزانه
اگر در فکر این بوده اید که برای دنیای اطرافتان کاری کنید و ایده هایی برای کمک به بهتر شدن این دنیا در سر داشته اید امروز زمان عملی کردن این افکار فرا رسیده است. کارهای زیادی هستند که شما می توانید در این جهت به انجام برسانید، لازم نیست این کارها خیلی بزرگ باشند و یا تمام دنیا را متحول کنند، همین که به یک نفر کمک کنید مثل این است که گامی در جهت تغییر تمام دنیا برداشته باشید. امروز شخصی که دوستش دارید ناگهان عشق و علاقه بیش از اندازه ای دارد به شما نشان می دهد و این موضوع شک شما را برانگیخته است! اینقدر منفی نگر نباشید و به جای این که از او فاصله بگیرید از گرمای عشق لذت ببرید.
فال روزانه
در زمینه حرفه ای اکنون برای شما فرصت پیشرفت و موفقیت فراهم شده است، اما این شرایط تنها در صورتی فراهم خواهد شد که خودخواهی و خودمجوری را کنار بگذارید و در هماهنگی با سایر اعضای تیم و همکارانتان پیش بروید. وقتی منافع جمع را در نظر بگیرید حفظ منافع شخصی خود را نیز تضمین خواهید کرد. اگر علاقه طولانی مدتی به عکاسی یا فیلم سازی داشته اید امروز فرصت خوبی برای این که این علاقه خود را دنبال کنید خواهد بود، زیرا این امکان برای شما وجود خواهد داشت که مهارت های خود را در ای زمینه افزایش دهید. شاید حتی بخواهید به طور جدی به ورود به این عرصه فکر کنید. اگر واقعا به این حرفه علاقه مند باشید قطعا راهی برای ورود به آن پیدا خواهید کرد.

فال روزانه
امروز احساس می کنید بعد از زحمات بسیار زیادی که طی روزهای اخیر کشیده اید باید به خودتان استراحتی بدهید تا از لحاظ روحی کمی به آرامش برسید. درست است که اگر بخواهید امروز هم می توانید کار کنید و اتفاقا عملکردتان خیلی هم خوب خواهد بود، اما قطعا از لحاظ روحی و روانی مجبور به تحمل فشاری بیش از حد توانتان خواهید شد که شاید توانی برای ادامه هفته برای شما باقی نگذارد. اگر برایتان مقدور است در خانه مانده و کمی استراحت کنید، در غیر این صورت فکر نکنید مجبور هستید به تنهایی تمام بار کار را به دوش بگیرید. بخشی از مسئولیت ها را به دیگران واگذار کنید و در طی روز هر از گاهی به خودتان استراحت بدهید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *