خانه > سرگرمی > فال روزانه سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۶ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد جسوری هستید اما حال زمان آن است که با احتیاط بیشتری قدم بردارید. زندگی شما وارد مرحله حساسی شده است که باید از قبل برای لحظه لحظه آن برنامه ریزی کنید. به زودی آتش عشق در شما شعله ور می شود و روزهای خوشی را در کنار شریک زندگی تان تجربه خواهید کرد. اما حواس تان باشد زیرا با یک اشتباه در آتش عشق خواهید سوخت. اگر تا به حال تعادل را در زندگی تان رعایت نمی کردید، حال آن را در اولویت زندگی تان قرار دهید و نتایج مثبت اش را ببینید. در ماه مرداد خبرهای خوبی به شما می رسد که نتیجه تلاش های چند وقت اخیرتان است. خدا را بابت داشته هایتان شکر کنید.
فال روزانه
زمان مناسبی است تا آنچه در دل دارید را به زبان آورید. شاید برایتان ترسناک باشد اما شما شایستگی آنچه دلتان می خواهد را دارید. مطمئن باشید که از نتیجه کارتان سورپرایز خواهید شد. در چند روز آینده تغییراتی را تجربه می کنید که تا به حال در زندگی تان نداشته اید. از این فرصت استفاده کنید و دیوارهای خانه تان را مطابق میل خودتان بسازید. به زودی خانه رویاهایتان قصری باشکوه خواهد شد که تنها پادشاهش خود شمایید.
فال روزانه
دوست دارید که امروز کمی جدی تر به زندگی تان نگاه کنید. این زاویه دید به شما کمک می کند که برخی از نقاط ضعف تان را شناسایی کنید و برای بهبود آنها بکوشید. اگر این راهی که امروز در پیش گرفته اید را ادامه دهید، پایان خوبی از نظر کاری و درآمد مالی در انتظارتان خواهد بود. شما فرد انعطاف پذیری هستید و می توانید خودتان را با شرایط مختلف وفق دهید، این خصوصیتی است که باید قدرش را بدانید و از فرصت هایی که روبه رویتان قرار می گیرد نهایت استفاده را بکنید.

فال روزانه

احساس می کنید که کفش هایتان را در آورده اید و با پاهای برهنه قدم می زنید. این حس نشاندهنده آن است که به زودی تمام سختی های تمام می شود و شما احساس آرامش می کنید. این روزها دیگران از نظر شما افراد شادی به نظر می رسند، فرصت خوبی است تا سر صحبت را با فردی که می خواهید به او نزدیک شوید باز کنید. اگر هم متاهل هستید، مشکلی که ذهن شما را درگیر کرده را هر چه زودتر به زبان آورید و به کمک شریک زندگی تان به دنبال راه حلی برای آن باشید درغیر این صورت وضعیت بدتر می شود.خرداد احساس می کنید که کفش هایتان را در آورده اید و با پاهای برهنه قدم می زنید. این حس نشاندهنده آن است که به زودی تمام سختی های تمام می شود و شما احساس آرامش می کنید. این روزها دیگران از نظر شما افراد شادی به نظر می رسند، فرصت خوبی است تا سر صحبت را با فردی که می خواهید به او نزدیک شوید باز کنید. اگر هم متاهل هستید، مشکلی که ذهن شما را درگیر کرده را هر چه زودتر به زبان آورید و به کمک شریک زندگی تان به دنبال راه حلی برای آن باشید درغیر این صورت وضعیت بدتر می شود.
فال روزانه
همه ما زیبایی های درونی خود داریم، امروز شما می توانید با قدرت خود دل هر که را که بخواهید به دست آورید. می تواند این فرد رئیس، مادر یا حتی عشق زندگی تان باشد، در هر صورت قلب تان را باز بگذارید تا راهش را پیدا کند. اگر در رابطه عاطفی تان احساس فشار می کنید، بهتر است که زمانی را به تنهایی اختصاص دهید و بیشتر در مورد گذشته و آینده رابطه تان بیاندیشید. با کمی مراقبت بیشتر از رابطه، همه چیز درست خواهد شد، البته اگر شما بخواهید.
فال روزانه
 دلتان می خواهد کاری انجام دهید اما قلب تان مانع می شود. دوست دارید که هر چه زودتر به هدف تان برسید اما عجول بودن راه چاره نیست. با صبوری خواهید دید که بهترین اتفاق برایتان خواهد افتاد. امروز بیرون رفتن از خانه برایتان سخت شده، به همین دلیل به پیشنهادهای دوستان تان جواب رد می دهید. از این فرصت استفاده کنید و در تنهایی بیشتر بیاندیشید. هر چه آگاهانه تر عمل کنید بیشتر به نفع تان خواهد بود.
فال روزانه
 شما فردی اجتماعی هستید و دوست دارید که مدام به میهمانی بروید اما امروز همه چیز فرق می کند و شما تنهایی را به هر چیز دیگری ترجیح می دهید. دوست دارید که از صداهای اطراف تان دور شوید و در سکوت خانه آرام گیرید. نگران نباشید کارهایتان را فردا هم می توانید انجام دهید. اگر در رابطه عاطفی تان بی انگیزه شده اید، سعی کنید راهی را که به شما احساس خوبی می دهد دنبال کنید. شما مجبور به راهی که هیچ حس خوبی نسبت به آن ندارید، نیستید. زندگی یک بار است، پس از آن لذت ببرید.
فال روزانه
درست نیست که دیگران را، آنهم بر اساس یک سری اطلاعات کلی، قضاوت کنید. شما حرف های دیگران را بدون هیچ منبع موثقی می شنوید و به آنها تکیه می کنید اما بدانید که این تصمیمات ناگهانی و سرسری برای شما دردساز خواهد شد و حتی موجب از دست دادن عزیزان تان می شود. پس در رابطه با دیگران محتاط تر عمل کنید. اگر برای جذب فردی به سمت خودتان تلاش می کنید، حال یک فرصت طلایی است تا خودتان را نشان دهید.
فال روزانه
 آیا به حرف دیگران بیش از نظر خودتان اعتقاد دارید؟ دوست دارید که فیلمی را که دیگران تعریف کرده اند ببینید یا این که دنبال رو فردی باشید که آنها می خواهند؟ با این کار هیچوقت ته دلتان را راضی نخواهید دید، بنابراین بهتر است که راهی را که خود می خواهید دنبال کنید نه حرف های مردم را. شاید با شریک زندگی تان تفاهم نداشته باشید اما دلیلی ندارد که در کنار او خوش نگذرانید. هر فردی عقاید خاص خود را دارد که محترم است، بهتر است به آنها احترام بگذارید.
فال روزانه
 امروز ذهن تان در گذشته سیر می کند. دوست ندارید که در بند گذشته باشید اما دلتان می خواهد که آنها را به دقت بررسی کنید و به کمک شان برای آینده ای بهتر درس بگیرید. شما می توانید این روزها در میان اطرافیان تان خودی نشان دهید. توانایی سخن گویی شما به اوج رسیده و حال زمان آن است که از آن استفاده کنید. با این کار افراد زیادی به سمت تان کشیده شده که تغییرات مثبتی را به زندگی تان می دهند که هم به نفع شما و هم به نفع خودشان است.

فال روزانه
 امروز ظاهر شما خبر از باطن تان دارد طوری که دیگران می توانند به راحتی راز دلتان را حدس بزنند. موضوعی ذهن شما را درگیر کرده که نمی توانید به خوبی تمرکز کنید. اگر مجرد هستید، این نشانه هایی از عاشق شدن است، اگر هم متاهل اید، این موضوع به زودی ختم به خیر می شود. کافی است که خونسردی خودتان را حفظ کنید. خبر خوشی در راه است که کمی روحیه شما را آرام خواهد کرد. آن را به فال نیک بگیرید.
فال روزانه
 مهارت شما در تجزیه و تحلیل مسائل فوق العاده است اما موضوعی ذهن تان را درگیر کرده که فکر کردن برایتان دشوار شده است. شما فرد درون گرایی هستید اما این روزها نمی توانید مانع از ابراز احساسات تان شوید. سخت نگیرید، این شرایط برای هر کسی طبیعی است اما نگران نباشید زیرا به زودی برطرف خواهد شد. نظر شما در مورد عشق و عاشقی تغییر کرده و به فکر تصمیمی اساسی هستید، بهتر است قبل از هر اقدامی خوب فکر کنید.

فال روزانه
 نیرویی شما را وادار می کند که احساسات تان را بروز دهید. درست است که تا به حال محتاط بوده اید اما زمان آن رسیده که پرده ها را کنار زنید و راز دلتان را فاش کنید. مطمئن باشید انقلابی برپا خواهد شد که از نتیجه آن خشنود خواهید شد. اگر چه  هنوز آنچه از یک رابطه عاطفی می خواهید را به دست نیاورده اید اما به زودی همه چیز تغییر خواهد کرد و شما روزهای بهتری را تجربه خواهید کرد. صبر کلید موفقیت شما در چنین روزی است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *