خانه > سرگرمی > فال روزانه پنج شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه پنج شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۴ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما میل و اشتیاق شدیدی نسبت به رسیدن به موفقیت در وجود خود احساس می کنید و این اشتیاق بی شک در به دست آوردن خواسته هایتان به شما کمک بزرگی خواهد کرد. شما به هیچکس این اجازه را نخواهید داد که با حرف های بیهوده و نظرات شخصیشان دلتان را خالی کرده و یا جلوی پیشرفتتان را بگیرند. شما با جدیت تمام روی اهدافتان متمرکز شده اید اما باید نسبت به خرج هایی که می کنید احتیاط بیشتری به خرج دهید و ذات ولخرج خودتان را تحت کنترل دربیاورید. امسال شما از لحاظ روحی برای تجربه های تازه آماده خواهید بود و می توانید به سفر به کشورهای خارجی، بازگشت به دانشگاه، نقل مکان و یا حتی ازدواج به طور جدی فکر کنید. افراد زیادی امسال توجه و علاقه خود را نسبت به شما بیان خواهند کرد، تا حدی که ممکن است اگر کسی دوستتان داشته باشد نسبت به این موضوع حساس شده و دعواهایی بین شما ایجاد شوند. خرید و فروش مسکن در سالی که پیش رو دارید می تواند منافع مادی بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد.
فال روزانه
امروز شاید مجبور به انجام کاری باشید که به چشمتان به سختی و وقت گیری خالی کردن آب دریا با قاشق می آید. اما با کمکی که از جانب اطرافیانتان دریافت خواهید کرد، نه تنها انجام آن ممکن خواهد بود، بلکه نتایج فوق العاده ای نیز به دست خواهید آورد. خوشبختانه از لحاظ جسمانی شما آمادگی لازم برای انجام هر کاری را دارید و کمی انگیزه همه مشکلات را حل خواهد کرد. با توانایی های ویژه ای که دارید خواهید توانست حقیقت برخی چیزها که برای مدتی در ابهام بوده اند را مشخص کنید. شک نداشته باشید که این رفتار شما ممکن است خیلی مورد پسند بعضی ها نباشد، اما نگذارید این مسئله جلوی شما را بگیرد.
فال روزانه
امروز نیاز شدیدی به دیدن یکی از دوستان نزدیکتان که در شهر دیگری زنگی می کند احساس خواهید کرد و زمان زیادی را به فکر کردن در مورد این که چطور می توانید وقت و هزینه لازم برای رفتن به دیدن او را پس انداز کنید خواهید گذراند. شاید هم فکر سفر به کشوری دیگر و آشنایی با فرهنگ و هنر آن به سرتان زده باشد. فکر کردن به این چیزها اشکالی ندارد و می تواند سرگرم کننده هم باشد، به شرط آن که انجام دیگر کارهایتان را فراموش نکنید. احساسات قدیمی که فکر می کردید برای همیشه فراموش شده اند ممکن است امروز حتی اشک به چشمتان بیاورند. به جای سرکوب کردن مجدد این احساسات با آنها روبرو شوید.

فال روزانه

امروز خودتان را برای یک جنب و جوش اساسی و فعالیت های بسیار در خانه تان آماده کنید. گروه بزرگی از دوستان و یا اعضای خانواده تان به دیدن شما خواهند آمد و چنان مشغول خوردن و خندیدن و صحبت کردن خواهید شد که نمی فهمید ساعت ها چطور گذشته اند. آنقدر در مورد موضوعات مختلف و جالب حرف خواهید زد که تمام شب خواب های عجیب و غریبی در مورد صحبت هایتان خواهید دید. زمانی که در رابطه عاطفی خود با یک موقعیت سخت روبرو می شوید دلتان می خواهد فرار کنید. ترجیح می دهید موضوع بحث را عوض کنید و راجع به چیزهای پیش پا افتاده حرف بزنید و با شوخی کردن جو را عوض کنید. فرار کردن اصلا روش خوبی برای حل کردن مشکلاتتان نیست.
فال روزانه
امروز شما قصد دارید به دیدن عشقتان بروید و به همین خاطر هم می خواهید به بهترین شکل ممکن سر قرارتان حاضر شوید. با بیقراری تمام از این سو به آن سو می روید، به آرایشگاه می روید، لباس می خرید و یا از دوستانتان قرض می کنید. چرا اینقدر به خودتان سخت می گیرید؟ همانی باشید که همیشه هستید و خیالتان راحت باشد که خود واقعیتان می تواند دل عشقتان را به دست بیاورد. خودتان را برای یک دیدار پر از احساسات و صحبت های تأثیرگذار آماده کنید. شاید هیجان دیدن کسی که دوست دارید نگذارد روی کارهای دیگرتان زیاد تمرکز کنید، پس سعی کنید کارهایی که به دقت و توجه زیادی نیاز دارند را برای روز دیگری بگذارید.
فال روزانه
وقت آن رسیده است که از رفتار کردن بر اساس آن چیزی که فکر می کنید دیگران از شما انتظار دارند دست بردارید. اکنون شرایط کیهانی در بهترین وضعیت ممکن برای بیان احساساتتان قرار دارد؛ شما می توانید احساسات، نیازها و نظرات خود را به خوبی بیان کنید و از موضع خود با اطمینان خاطر بیشتری دفاع کرده و به دیگران نشان بدهید که با چه کسی طرف هستند. پیش رفتن بر اساس خواسته ها و نظرات دیگران در نهایت نه شما را خوشحال خواهد کرد و نه رضایت آنها را برایتان به همراه خواهد داشت. شاید در حال حاضر تمال زیادی به حضور در جمع نداشته باشید و خلوت و آرامش خانه را ترجیح بدهید، اما بر خلاف تصورتان بودن در جمع دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید.
فال روزانه
امروز انرژی شما در سطح بالایی قرار دارد و قدرت اراده تان بیشتر از هر روز دیگری طی هفته گذشته خواهد بود. ورزش کردن و رفتن به گردش و تفریح گزینه های خیلی خوبی برای شما خواهند بود و می توانند به تخلیه این همه انرژی کمک کنند. کمی ورزش کردن حتی می تواند به باز شدن ذهنتان کمک کند و ایده های جدیدی را به فکرتان بیاورد. البته به کار گرفتن این همه انرژی برای تکمیل کارهای نیمه تمامتان نیز می تواند ایده بسیار خوبی باشد. شما امروز خیلی احساساتی شده اید و وجودتان پر از شور و اشتیاق است. این موضوع می تواند زمینه ساز یک بعدازظهر رمانتیک در کنار عشقتان باشد و او را به شدت تحت تأثیر قرار خواهد داد.
فال روزانه
امروز دیداری دوباره با یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان که برای مدت ها از شما دور بوده است و خیلی دلتنگ او بوده اید احساسات شدیدی را برای شما زنده خواهند کرد. درایی از خاطرات دوباره در ذهنتان جان خواهند گرفتند و احساساتی نوستالژیک و شاید کمی همراه با خشم و ناراحتی به وجود خواهند آورد. از خوشی خاطرات خود لذت برده و بدی ها را فراموش کنید، بعد از این همه مدت نگذارید چیزی دیدارتان را خراب کند. بعدا در خلوت خود برای فکر کردن به خاطرات بد و پیدا کردن راه حلی برای به فراموشی سپردن آنها هم وقت خواهید داشت. پیام ها و ایمیل های خود را مرتب چک کنید، خبری که مدت ها در انتظارش بوده اید بالاخره از راه خواهد رسید.
فال روزانه
امروز ذهنتان همچون روح سرگردانی مدام از این طرف به آن طرف می رود و نمی توانید فکرتان را حتی یک لحظه آرام کنید. شما مجبور خواهید بود ساعات زیادی را برای انجام کارهایی که در لیست کارهای روزانه تان قرار دارند در ماشین باشید و شاید زمان زیادی هم پشت ترافیک بمانید. سعی کنید به اعصاب خودتان مسلط باشید و اجازه ندهید این وضعیت کنترل رفتارتان را از دست شما خارج کند، مطمئن باشید بقیه هم به اندازه شما از این وضعیت ناراحت هستند. سعی کنید بعدازظهر کمی زودتر به خانه بروید و با یک دوش آب گرم و کارهایی که باعث آرامشتان می شوند به خودتان استراحت بدهید، فردا روز بهتری برای تفریح و بیرون رفتن خواهد بود.

فال روزانه
شاید تصمیم گرفته باشید که به جای شروع تعطیلات آخر هفته امروز را هم به کار کردن اختصاص داده و یا پروژه جدیدی را شروع کنید تا بتوانید پول بیشتری درآورده و پس انداز کنید. شما انرژی فوق العاده زیادی در خود احساس می کنید و به خیال خودتان قدرت این را دارید که حتی کوه ها را هم جابجا کنید، اما باید مواظب باشید زیاد هم به خودتان فشار وارد نکنید. سخت کوشی و کسب درآمد بیشتر برای تأمین آسایش خودتان و عزیزانتان قابل تحسین است، اما هر چیزی باید به جا و به اندازه باشد. سعی کنید بعدازظهر کار را تعطیل کرده و زمانتان را به خودتان، خانواده و دوستانتان اختصاص دهید. نداشتن استراحت کافی عملکردتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

فال روزانه
شور و هیجان فوق العاده ای که احساس می کنید و اراده بی نظیری که دارید می توانند امروز را برای شما به روزی کاملا متفاوت تبدیل کنند. سطح انرژی شما بسیار بالاست و قدرت و توانایی بسیاری را در وجود خود احساس می کنید. امروز می تواند فرصتی تکرار نشدنی برای رسیدن به اهدافی باشد که در یک قدیمی رسیدن به آنها متوقف شده بودید. شما توان و انگیزه لازم برای وارد کردن فشار آخر و به نتیجه رساندن زحمات خود را در اختیار دارید. حتی خود شما هم از نتیجه تلاش هایتان شگفت زده خواهید شد و تحسین و توجه اطرافیانتان را بار دیگر به دست خواهید آورد. سعی کنید بیشترین بهره ممکن را از این موقعیت کمیاب ببرید.
فال روزانه
امروز قدرت درونی و آگاهی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد. برخی از رویاهایی که امروز می بینید و افکار و تخیلاتی که به ذهنتان می رسند با کمی دقت از جانب شما می توانند به حل مشکلات قدیمی و ترس ها و نگرانی هایتان کمک قابل توجهی بکنند و زمینه را برای پیشروی شما به سوی اهدافتان با اعتماد به نفس بیشتر فراهم کنند. خوشبختانه، با وجود این که نسبت به همیشه کمی احساس خواب آلودگی می کنید، انرژی جسمانی شما نیز از سطح نسبتا بالایی برخوردار است. از این ترکیب فوق العاده استفاده کرده و تا جای ممکن آن را برای رسیدن به مقاصد خود به کار بگیرید. سعی کنید با صمیمی ترین دوستان خود تماس گرفته و در صورت امکان به دیدن آنها بروید.
فال روزانه
تلاش برای به دست آوردن اهداف مشترکی که با دیگران دارید علاوه بر این که باعث احساس نزدیکی بیشتر بین شما خواهد شد، رسیدن به خواسته هایتان را نیز برای شما آسان تر خواهد کرد. از قدیم گفته اند که یک دست صدا ندارد . کار گروهی خیلی سریع تر از انفرادی به نتیجه می رسد. مجردها امروز ممکن است به صورت کاملا غیر منتظره با یک نفر روبرو شوند که تا چند دقیقه نمی توانند چشمشان را از او بردارند. این دیدار پر هیجان می تواند آغاز یک عشق طولانی مدت باشد، به شرط آن که این رابطه احتمالی تنها بر اساس علاقه شما به ظاهر طرف مقابلتان شکل نگیرد و چشم هایتان را خوب باز کنید تا بعدا پشیمان نشوید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *