خانه > سرگرمی > فال روزانه چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که ۲۷ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد خوش قلبی هستید و این خصوصیت شما به زودی زبانزد خاص و عام می شود طوری که دوستان بیشتری را پیدا خواهید کرد و زندگی برایتان شیرین تر خواهد شد. در انتهای تابستان، پیشنهادهای زیادی به شما می شود که بخش اعظم آن وابسته به کار و مسائل مالی است. اگر بیشتر از عقل و منطق تان استفاده کنید احتمال موفقیت شما افزایش خواهد یافت. شما نعمت های زیادی در اطراف تان دارید، خدا را بابت آنها شکر کنید. برای موفقیت باید به آینده نگاه جامع تری داشت باشید. گذشته را رها کنید و تمرکزتان را به پیش رو بگذارید. بی شک نتیجه تلاش هایتان را تا انتهای سال خواهید گرفت.
فال روزانه
امروز روز ایده آلی برای شماست از این رو که ایده های ناب و خلاقانه ای در ذهن دارید. وقت آن است که اولین قدم را برای به واقعیت رساندن آنها بردارید. شما فردی هستید که شایستگی های زیادی دارید اما روحیه محتاط کارانه شما کمی مانع تان می شود. اگر جسارت لازم را داشته باشید، پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید داشت. تغییرات بزرگی در چند روز آتی در زندگی تان رخ خواهد داد.
فال روزانه
جذابیت شما به شدت افزایش یافته به همین دلیل چشم های زیادی را امروز به سمت تان جذب خواهید کرد. اگر دوست دارید که فردی را به متوجه خود کنید، حال بهترین زمان است. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد. آنچه امروز خوشحالتان می کند نشستن در خانه و تماشای فیلم های رمانتیک است. اگر از دوستان تان بخواهید شما را همراهی کند، لذت بیشتری خواهید برد. به زودی یک تغییر بزرگ در محیط کارتان خواهید داشت.

فال روزانه

 امروز دوست دارید که انرژی تان را صرف زیباسازی خانه و محیط اطراف تان کنید. شاید تغییر دکوراسیون یا خرید گلدان های رنگی بتواند روحیه کنجکاوانه و هیجان شما را ارضا کند. امروز در انتظار فردی باشید که بی خبر نزد شما می آید. اگر چه سرتان شلوغ است و دورتان بهم ریخته، اما دیدن او و خوردن یک استکان چای با او آرامش خاصی به شما می بخشد. پیشنهاد ما به شما این است که ازین به بعد وقت بیشتری را با دوستان تان بگذرانید.
فال روزانه
امروز افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد.. بد نیست که بهترین لباس تان را به تن کنید و آماده سورپرایزهای دوستان تان باشید. شما تا به حال قلب تان را به روی خیلی ها بسته بودید اما اگر کمی مهربان تر باشید خواهید دید که چه انرژی مثبتی را از آنها دریافت می کنید. خبر خوبی از طرف یکی از اعضای خانواده تان به شما می رسد. بهتر است قبل از هر گونه پاسخ مثبتی، خوب در موردش فکر کنید.
فال روزانه
 به زودی پولی به دست تان می رسد. اگر چه این مقدار چشمگیری نیست اما می تواند خوشحال تان کند. شاید بد نیست که با آن برای خودتان هدیه ای بخرید و سختی هایی که این چند وقته اخیر کشیده اید را جبران کنید. کتاب می تواند گزینه خوبی برای این کار باشد. دوستی قدیمی باز به سمت شما باز می گردد، اگر فکر می کنید که اشتباهات گذشته خود را قبول دارد، بهتر است که بار دیگر راه زندگی تان را برایش باز کنید.
فال روزانه
امروز احساس خوبی دارید از این رو که مهارت های اجتماعی تان به بالاترین حد خود رسیده و می توانید ایده هایتان را آزادانه با دوستان تان به اشتراک بگذارید. از میان آنها فردی با شما تفاهم زیادی دارد. اگر ارتباط تان را با او بیشتر کنید، دوستی پایداری را برای خود خواهید ساخت. وقت آن است که یک میهمانی بگیرید و دوستان تان را دعوت کنید. این کار نه تنها جبران محبت های آنهاست بلکه روحیه شما را نیز از این رو به آن رو می کند.
فال روزانه
نه تنها قدرت تخیل شما بلکه قدرت جسمانی تان نیز فزایش یافته و همین امر باعث شده که با دیگران مهربان تر از همیشه باشید. مطمئن باشید که آنها نیز روزی محبت های شما را جبران خواهند کرد. ایده ای در سر دارید اما احساس می کنید که استعداد کافی را برای آن کار ندارید. بهتر است که خودتان را قضاوت نکنید. استارت کار را بزنید آنقوقت خواهید دید که چگونه همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت.
فال روزانه
جمعی از دوستان تان شما را به مراسمی دعوت می کنند که برایتان هیجان زیادی را به همراه خواهد داشت. حتی شما در آن جمع دوستان جدیدی را پیدا خواهید کرد. شما روحیه حساسی به خصوص در مورد  حقوق انسان ها و حیوانات دارید. بی عدالتی شما را به شدت عصبی و ناراحت  می کند اما سعی کنید که در این مورد مدام با دیگران بحث نکنید زیرا تنها ذهن تان را درگیر تر می کند. آرامش حق شماست پی برای به دست آوردن آن تلاش کنید.
فال روزانه

 شما بالقوه فرد مهربانی هستید اما امروز این روحیه مهربانانه شما از محدوده خانواده و دوستان تان فرا می رود طوری که دوست دارید به همه کمک کنید. اما حواس تان باشد که خودتان را به دردسر نیاندازید. نوشتن و به اشتراک گذاشتن حرف های دلتان می تواند شما را آرام تر کند. این روزها وقت زیادی را در بیرون از خانه می گذرانید. احساس می کنید که از دیگران متفاوت اید و در کهکشانی گم شده اید. اگر این موضوع روحیه تان را بهم می ریزد، آنها را به حال خودشان رها کنید.

فال روزانه
دوست دارید که به سمت عشق بدوید. این عشق می تواند عشق به خانواده، دوست یا حتی همسرتان باشد. در نهایت هر فرمی که دارد شما را غرق شادی خواهد کرد. روحیه شما این روزها حساس تر از همیشه شده است طوری که با دیدن صحنه ای شاد یا حتی غمگین اشک هایتان سرایز می شود. انجام کارهای هنری مانند نوشتن، نقاشی یا ساز زدن می تواند کمی از احساسات تان را تخلیه کند. به زودی یک میهمانی مهم در راه دارید که اتفاقات خوبی را برایتان رقم خواهد زد.
فال روزانه

در مورد رابطه عاطفی تان تصمیم های جدی گرفته اید و برای عملی کردن آنها دل تو دلتان نیست. توصیه ما به شما این است که قبل از هر کاری خوب با دیگران مشورت کنید. هر چه باشد آنها چند پیراهن بیشتر از شما پاره کرده اند. در محیط کار فردی موجب ناراحتی شما شده است اما بهتر است که تا مدت ها با او هم کلام نشوید. با این رفتار او به اشتباه خود پی می برد و خودش به سمت شما باز خواهد گشت. اسفند

فال روزانه
امروز بهترین زمان برای تقویت رابطه عاطفی تان است. اگر با همسرتان به مشکلی برخورده اید، مکانی مناسب را پیدا کنید و با او صحبت کنید. اگر هم مجردید، برای پیشنهاد به فردی که دوستش دارید، پیش قدم شوید. روزهای جاری از نظر کاری روزهای خوبی برایتان خواهد بود. افزایش حقوق چشمگیری را به همراه خواهید داشت که بسیار خوشحال تان می کند. به پیشرفت خود برای رسیدن به موقعیت های بهتر ادامه دهید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *