خانه > سرگرمی > فـال روزانـه جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

فـال روزانـه جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۹ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال شما به شدت به ضرب المثل قدیمی « از تو حرکت از خدا برکت» اعتقاد دارید و به همین خاطر هم از هیچ تلاش و زحمتی برای رسیدن به خواسته ها و اهدافتان فروگذار نیستید. علاقه و توجه همیشگی شما نسبت به خانواده تان امسال برای شما نتایج فوق العاده ای به همراه خواهد داشت و حمایت بی نظیری از جانب عزیزانتان دریافت خواهید کرد. شما دریایی از انرژی در اختیار خواهید داشت و حتی آماده اید تا قبل از انجام کارها و وظایف خودتان به عشقتان نیز در انجام کارها و رسیدن به اهدافش کمک کنید. امسال شعار «پیشگیری بهتر از درمان است» را سرلوحه خود قرار داده و مرتب وضعیت سلامت خود را تحت نظر داشته باشید و هر قدامی که برای حفظ شلامتیتان لازم است را انجام دهید. از لحاظ اقتصادی شما امسال فرصت های فوق العاده ای برای بهبود بخشیدن به وضعیت فعلیتان خواهید داشت و هیچ محدودیتی برایتان وجود نخواهد داشت. شاید امسال به طور خیلی یر منتظره ای آتش عشق بین شما و همبازی بچگی هایتان جرفه بزند.

فـال روزانـه جمعه 29 اردیبهشت 1396

امروز برای آنهایی که بخواهند حساس باشند و حرف هایشان را در لفافه و به صورت غیر قابل درک بگویند روز خوبی نخواهد بود و هر چقدر افکار و خواسته هایتان را با صدای بلندتری به زبان بیاورید نتایج بهتری به دست خواهید آورد. البته تحمل خشونت و رفتار تهاجمی از جانب دیگران برای شما ساده نخواهد بود و به نفعتان است که خودتان را در چنین موقعیتی قرار ندهید زیرا نسبت به همیشه احساس آسیب پذیری بیشتری دارید. امروز کمی بیشتر در مورد زمینه علمی تازه ای که به آن علاقمند شده اید مطالعه کنید، این کار علاوه بر این که اطلاعات جالبی را در اختیارتان قرار خواهد داد ممکن است شما را وسوسه کند که تحصیلات خود را در شاخه جدیدی ادامه بدهید.

فـال روزانـه جمعه 29 اردیبهشت 1396

امروز ممکن است برخی اختلاف نظرها در مورد رابطه عاطفیتان بین شما و کسی که دوستش دارید پیش بیایند. شما احساس می کنید که طرف مقابلتان بیش از اندازه خودش را آزاد می گذارد و در برابر شما بیش از حد خودتان را محدود کرده اید. قرار نیست که هیچ کس در یک رابطه عاطفی خودش را اسیر و زندانی کند، پس به جای مواخذه کردن طرف مقابلتان شما هم سعی کنید به آزادی های فردیتان توجه بیشتری داشته باشید و محدودیت های بیهوده برای خودتان ایجاد نکنید. امروز می تواند برای شما دقیقا همان اتفاقات و موقعیت هایی را به همراه داشته باشد که خودتان می خواسته اید، به شرط آن که چشم هایتان را خوب باز کنید.

فال روزانه

امروز از آن روزهای مورد علاقه شما نیست. محدودیت هایی که در محل کارتان دارید ذهن شما را به طرز عجیبی به خود مشغول کرده اند و به این فکر می کنید که در برابر این همه سختی ها و محدودیت هایی که دارید تحمل می کنید باید حداقل پاداش و تحسین و تایید بیشتری دریافت کنید. با این حال امروز می تواند روز خوبی برای تعیین اهداف حرفه ای جدید باشد. شاید بتوانید نقشه بهتری برای پیشرفت کاری خود بکشید یا به این نتیجه برسید که باید از رئیستان بخواهید ترفیع رتبه ای که فکر می کنید لیاقتش را دارید به شما بدهد. بهر حال حواستان باشد که تمام روزتان را صرف فکر کردن به مسائل کاری نکنید و آخر هفته تان را به بهترین شکل ممکن بگذرانید.

فـال-روزانـه-daily-omen

شما این اواخر با لجبازی و سرسختی بسیاری اصرار به انجام کارهایی داشته اید که با وضعیت اقتصادی فعلی شما جور در نمی آیند. ممکن است با خودتان فکر کنید که نباید هدفتان را رها کنید، اما گاهی واقعا کمبود مادیات خیلی قویتر از آن چیزی است که شما بتوانید با دست خالی در برابر آن بایستید. شاید بهتر باشد فعلا به پیشرفت وضعیت اقتصادی خود پرداخته و افکار و انرژی خود را روی آن متمرکز کنید. این کار در نهایت شما را یک قدم و حتی بیشتر به سمت هدف اصلیتان پیش خواهد برد. شاید امروز در خانه آنقدر کار برای انجام دادن داشته باشید که اصلا به یاد عشق و عاشقی هم نباشید، اما طرف مقابلتان قطعا شما را به خاطر این موضوع سرزنش خواهد کرد.

فـال-روزانـه-daily-omen

شاید شما در حال حاضر در وضعیتی قرار گرفته باشید که در آن مجبور هستید در رابطه با آینده رابطه عاطفی خود تصمیم گیری کنید. شاید خاطرات دوران مجردیتان به سراغتان آمده باشند و شما را به یاد آزادی های گذشته تان انداخته و تردیدهایی را در شما به وجود آورده باشند. به این وسوسه های احمقانه و تردیدهای بیهوده توجهی نکنید، شما در مقابل محدود شدن بعضی آزادی های نه چندان مهم خود چیزهای بسیار مهمتری به دست آورده اید و اگر الان بخواهید تسلیم این افکار بچگانه بشوید بجای پیشرفت کردن ده ها قدم به سمت عقب پس خواهید رفت. همیشه انسان باید یک چیزهایی را قربانی کند تا چیزهای بهتری را به دست بیاورد.

فـال-روزانـه-daily-omen

شما از آن دسته آدم هایی نیستید که از کار کردن در شرایطی که آنها را محدود می کنند خوششان بیاید، اما امروز برای این که یاد بگیرید چگونه در کارهایتان نظم بیشتری داشته باشید و با برخی مسائل کنار بیایید، روز خیلی خوبی خواهد بود. شما در حال حاضر بهتر می توانید تغییرات و محدودیت ها را بپذیرید و این موضوع برایتان همچون برگ برنده ای خواهد بود. اگر اهمیت این مسائل را یاد بگیرید همه چیز برایتان خیلی راحت تر و بهتر خواهد شد. امروز به طور اتفاقی و در حین گردش در سایت های مختلف ناگهان به اطلاعاتی برخواهید خورد که مدت ها به دنبالشان بوده اید، اگر وقت ندارید آنها را درست و کامل بخوانید حتما یک جا ذخیره شان کنید تا سر فرصت به سراغشان بروید.

فـال-روزانـه-daily-omen

آیا به اندازه کافی به بدن خود توجه دارید؟ آیا ورزش می کنید؟ رژیم غذایی مناسبی دارید؟ وقتی از لحاظ جسمانی با مشکلی روبرو هستید به پزشک مراجعه می کنید؟ اگر جوابتان به این سوال ها منفی است حقی برای شکایت از وضعیت موجود برایتان باقی نمی ماند. شما وقتی از لحاظ جسمی و تناسب اندام به وضعیت دلخواه خود خواهید رسید که مراقبت های لازم را انجام دهید و تا ابد منتظر رسیدن بهترین روز برای رفتن به باشگاه و شروع رژیمتان نمانید. امروز عشقتان با دوستان صمیمی اش به تفریح رفته و این موضوع حسادت شما را به شدت برانگیخته است. اگر شما در این جمع حضور ندارید حتما دلیل قانع کننده ای دارد، پس خودتان و عشقتان را با رفتارهای بچگانه عصبانی نکنید!

فـال-روزانـه-daily-omen

اگر منتظر این هستید که یک نفر پیدا شود و تمام نیازهای شما را تأمین کند به احتمال زیاد حالا حالاها مجبور خواهید بود که منتظر بمانید. اصلا طبیعت عشق این است که درست در زمانی که اصلا انتظارش را ندارید و به شکلی که فکرش را هم نمی کنید از راه برسد. شما باید یاد بگیرید که مستقل باشید و هر کاری لازم است را انجام دهید تا خودتان نیازهای خود را برآورده سازید. در غیر این صورت تا ابد شخصیتی وابسته خواهید داشت که اصلا به شما نمی آید و هیچ کسی را هم به خودش جذب نمی کند. شاید امروز در خانه کارهای بسیاری برای انجام دادن داشته باشید، اما حتما زمانی را برای سر زدن به مادرتان کنار بگذارید، او شدیدا دلتنگ شماست!

فـال-روزانـه-daily-omen

اگر فرزندی دارید امروز مشکلات او شما را به یاد دوران کودکی و نوجوانی خودتان خواهد انداخت، شاید هم این مشکلات او شبیه به مشکلاتی باشند که همین حالا هم خودتان دارید با آنها دست و پنجه نرم می کنید. این فرصت خیلی خوبی برای رویارویی با مشکلات و خاطراتی خواهد بود که ذهن شما را از گذشته تا بحال به خود مشغول کرده اند. جوابی که برای این افکار خود پیدا خواهید کرد نه تنها مشکل خودتان را حل خواهد کرد، بلکه این فرصت را نیز برای شما فراهم خواهد کرد که به فرزند خود نیز به بهترین شکل ممکن کمک کنید. راستش را بخواهید شاید دلیل اصلی مشکلات فعلی کودکتان ریشه در مشکلات دوران کودکی خودتان داشته باشد.

فـال-روزانـه-daily-omen

امروز باید کمی بیشتر از همیشه حواستان به جیبتان باشد، مخصوصا اگر با آن دسته از دوستان خود به گردش و تفریح می روید که عاشق خرید و پول خرج کردن هستند؛ در غیر این صورت ممکن است وسوسه شده و همگام با آنها پیش بروید و در نهایت با خرج کردن پولی که برای کار مهمی کنار گذاشته بودید برای خودتان دردسر درست کنید. البته این که حال و هوای خودتان را با خریدن یک هدیه کوچک عوض کنید اصلا بد نیست، اما به شرط آن که کمی خودتان را محدود کنید. ایده های خلاقانه شما همیشه دوستانتان را تحت تأثیر قرار می دهند، اما امروز بهتر است این ایده ها را برای خودتان نگه دارید، زیرا به آن خوبی ها که خودتان فکر می کنید هم نیستند!

فـال-روزانـه-daily-omen

امروز ممکن است با تنش هایی روبرو باشید که باعث عصبی شدن شما خواهند شد. یکی از نزدیکانتان که به احتمال زیاد شریک زندگی و یا یکی از والدینتان است سعی دارد شما را قانع به نشان دادن رفتاری کند که شما علاقه ای به آن ندارید و از نظرتان با شخصیت واقعی خودتان مطابقت ندارد. سعی کنید به جای این که در مورد این موضوع بحث به راه بیندازید با آرامش و ملایمت درباره آن صحبت کرده و راه حلی برای این وضعیت پیدا کنید. شما هدف بزرگی در زمینه فعالیت های حرفه ای برای خودتان تعریف کرده اید که به دانش و اطلاعات بیشتری نیاز دارد و به همین دلیل هم باید مطالعه خود را بیشتر کنید و تفریحاتتان را تا اطلاع ثانوی کمتر کنید.

فـال-روزانـه-daily-omen

پس از رویارویی با چالش هایی که در چند روز گذشته سر راهتان قرار داشته اند طبیعی است که دلتان بخواهد امروز را در کمال آرامش و همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید، اما کارهایی برای انجام دادن دارید و انتظاراتی از شما می رود که باعث می شوند احساس محدودیت کنید. شاید دلتان بخواهد از زیر همه این کارها در رفته و به یک جایی فرار کنید که کسی دستش به شما نرسد، اما بهتر است منطقی باشید و وظایف خود را انجام دهید. اگر کمی سرعت عمل داشته باشید بعدازظهرتان به خودتان تعلق خواهد داشت. به جای این که به خانه دوستانتان بروید یا آنها را به خانه دعوت کنید با هم در پارک ها و فضای سبز قرار بگذارید و از انرژی طبیعت بهره مند شوید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *