خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار انتخابات > «قالیباف» مرتکب تخلف محرز انتخاباتی شد

«قالیباف» مرتکب تخلف محرز انتخاباتی شد

«قالیباف» مرتکب تخلف محرز انتخاباتی شد

تخلف محرز انتخاباتی قالیباف

غلامرضا تاج‌گردون در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ثبت سامانه پرداخت کارانه از سوی آقای قالیباف یک تخلف محرز انتخاباتی است و حتما موضوع باید در جلسه هیأت اجرایی انتخابات مطرح شود چرا که تطمیع مردم به حساب می آید.

 

وی افزود: اگر محرز شود که ثبت این سامانه رسما از سوی ایشان انجام شده به عنوان یک تخلف محرز و اقدام ناشایست تبلیغاتی باید با آن برخورد جدی صورت گیرد.

 

تاج‌گردون خاطرنشان کرد: شاید طرح چنین موضوعاتی از جمله پول دادن به افراد جویای کار در جوانان بیکار، تاثیرگذار باشد اما این رفتار در قامت یک رئیس‌جمهور نشان می‌دهد که برخی افراد شایستگی لازم را برای این کار ندارند و حاضرند از هر ابزار غیراخلاقی برای کسب یک کرسی استفاده کنند. ما پیش از این شاهد طرح این ادعاها به شکل سنتی بودیم اما حالا شکل مدرن آن را هم تجربه می‌کنیم!

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم هم بدانند که این از اختیارات یک رئیس‌جمهور نیست که بخواهد چنین اقدامی انجام دهد بلکه رئیس‌جمهور برای هر کاری نیاز به بودجه و اعتبار مشخصی دارد و طرح این ایده و برنامه از اختیار رئیس‌جمهور خارج است.

 

وی با اشاره به تصمیم دولت احمدی‌نژاد در سال آخر فعالیت برای افزایش یارانه نقدی به ۲۵۰ هزار تومان گفت:‌ آقای احمدی‌نژاد می خواست به هر ایرانی ۲۵۰ هزار تومان یارانه بدهد که ما در مجلس جلوی آن را گرفتیم زیرا می دانستیم که این کار فاجعه ای است که مملکت را به ورطه نابودی می کشاند.

 

نماینده مردم گچساران در مجلس در پایان تاکید کرد: مهم نیست که چه کسی پیروز انتخابات باشد بلکه مهم این است که حواسمان باشد کشور را در سراشیبی نیندازیم.

♦ سایت کارانه قالیباف فیلتر شد + دلیل فیلتر شدن سایت قالیباف

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

ماجرای جنجالی وعده انتخاباتی کریم زمانی کاندید مجلس

وعده یک کاندیدا برای «ارضای حلال غریزه جنسی جوانان» کریم زمانی از نامزدهای انتخابات مجلس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *