خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اقتصادی > قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان ۹۶

قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان ۹۶

قیمت زولبیا و بامیه یکی از شیرینهای خوشمزه در ماه مبارک رمضان توسط صنف قنادان و شیرینی فروشان اعلام شد.

قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان ۹۶

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‎فروشان با اشاره به پیشنهاد افزایش ۱۲ درصدی قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان گفت: قیمت پیشنهاد شده برای هر کیلو زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

علی بهره‌مند در خصوص قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان گفت: پیشنهاد ما برای افزایش قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان ۱۵ درصد بوده که این رقم هنوز از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده تایید نشده است.

وی در ادامه افزود: پیش‎بینی می‌شود قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه با احتساب افزایش ۱۵ درصدی به ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان برسد که با وجود مخالفت‎های سازمان حمایت باید درانتظار رقم کمتری برای این کالا باشیم.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‎فروشان در توضیح علت مخالفت سازمان حمایت با افزایش ۱۵ درصدی قیمت زولبیا و بامیه تصریح کرد: سازمان حمایت افزایش ۱۵ درصدص قیمت زولبیا و بامیه را به علت بالا رفتن نرخ هر کیلو از این شیرینی تصویب نمی‎کند و این در حالی است که این نرخ از سوی کمیسیون فنی در روزهای قبل به تصویب رسیده بود.

بهر‌ه‌مند درانتها خاطر نشان کرد: با توجه به عدم تایید افزایش ۱۵ درصدی نرخ زولبیا و بامیه از سوی سازمان حمایت این رقم به ۱۰ درصد و قیمت آن نیز به کیلویی ۱۲ هزار تومان برسد ولی قیمت نهایی این محصول در جلسه روز آینده مشخص خواهد شد.

♦ دستور تهیه زولبیا خوشمزه خانگی برای ماه رمضان

♦ طرز تهیه بامیه شیرینی مخصوص ماه رمضان

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

التماس دعا | جملات التماس دعا در ماه رمضان

اس ام اس التماس دعا در ماه رمضان در میان مردم متعارف و مرسوم است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *