خانه > زیبایی و آرایشی > آرایش صورت و مو > مدل موی چتری مناسب شما کدام است؟

مدل موی چتری مناسب شما کدام است؟

چتری ها از جمله مدل های مویی هست که همیشه مطرح و محبوب بوده. با اینکه چتری ها مدل هایی هستند که از گذشته طرفداران زیادی داشته است اما هیچگاه از مد نیفتاده است.

 

چتری مدل های متفاوتی دارد که شما با توجه به فرم صورت و نوع و جنس موهایتان می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و چهره ای جدید و متفاوت برای خود بسازید.

 

چتری صاف و یکدست 

چتری صاف و یکدست

 

این مدل چتری به شکلی است که کاملا صاف روی پیشانی قرار می گیرد. این مدل معمولا تا روی ابرو ادامه دارد حتی برخی علاقه مند هستند بلندتر از آن نیز باشد. چتری های صاف باعث می شوند توجه به فرم صورت و چشم ها جلب شود. این مدل چتری برای موهای سبک و نازک مناسب است . نرمی و لختی مو باعث می شود چتری صاف و منظم بایستد.

 

چتری نامنظم 

چتری نامنظم

 

چتری هایی که به صورت حالت دار و نامنظم در صورت قرار می گیرند برای موهای پر و ضخیم مناسب است. این مدل چتری نیز روی پیشانی را می پوشاند اما همانند چتری های مدل قبل صاف و یکدست نیست. در این مدل معمولا قسمتی از سنگینی مو با کوتاهی های نامنظم گرفته می شود و مو حالت بیشتری نسبت به مدل چتری های صاف دارد. هرچند همانند چتری های صاف، این مدل چتری نیز توجه را به چشم ها و فرم صورت جلب می کند.

 

چتری خیلی کوتاه یا پیکسی

چتری خیلی کوتاه یا پیکسی

 

این مدل چتری فقط قسمت کمی از بالای پیشانی را می پوشاند. این مدل چتری برای افرادی که فرم صورتشان حالت بیضی دارد مناسب است. چتری های خیلی کوتاه با موهای کوتاه سازگاری بیشتری دارند. چتری کوتاه صورت را بازتر و روشن تر نشان می دهند.

 

چتری نامتقارن

چتری نامتقارن،موی چتری

 

این مدل چتری با چتری هایی که به یک سو قرار می گیرند متفاوت است، در این مدل به جای اینکه موها را از سمتی به سمت دیگر بیاورید، به همان شکل که مو در صورت قرار گرفته است نامتقارن کوتاه می شوند و شکلی ایجاد می کنند که گویا موها را به یک سمت شانه کرده اید. این مدل بسیار توجه را به خود جلب می کند چرا که خیلی فشن و مدلی جدید است.

 

چتری جدا شده

چتری جدا شده،مدل های چتری

 

این چتری معمولا فرق از وسط هستند برای همین به آنها چتری های جداشده می گویند چرا که از وسط از یکدیگر جدا شده و به دو قسمت تقسیم می شوند. این مدل چتری معمولا برای مواقعی که چتری های شما بلندتر از حد ابروها می شود، مناسب است.

 

منبع: banooyeshahr.com

 

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *