خانه > اخبار ایران و جهان > مفتی داعش دلیل حمله نکردن به ایران را فاش کرد!

مفتی داعش دلیل حمله نکردن به ایران را فاش کرد!

ناجی گفت: «اختلاف میان رهبران داعش، القاعده و دیگر گروه‌های تندرو، درباره مسائل جزئی بود نه مسائل اصلی. ایمن الظواهری رهبر گروه داعش دستگیر شده بود.»
مفتی داعش دلیل حمله نکردن به ایران را فاش کرد

به گزارش جام نیـوز به نقل از العربیه، حسام ناجی مفتی داعش در مصاحبه با العربیه، درباره آغاز رابطه‌اش با ابوبکر البغدادی می‌گوید: «برای نخستین بار او را در زندان آمریکایی بوکا در عراق (کمپ ششم) دیدم، سال ۲۰۰۴ بود. آن زمان به تازگی مدرک لیسانس زبان عربی را دریافت کرده بودم، دانش شرعی داشتم.»

 

حسام ناجی می‌افزاید: «هنگامی که از زندان خارج شدم، در یک مسجد محلی امام جمعه شدم، خطبه می‌خواندم. یک روز مشاهده کردم که ابوبکر البغدادی و یکی دیگر از رهبران داعش به نام مناف الراوی، در صف نماز ایستاده‌اند و پشت سرم نماز می‌خوانند.»

 

ناجی گفت: «اختلاف میان رهبران داعش، القاعده و دیگر گروه‌های تندرو، درباره مسائل جزئی بود نه مسائل اصلی. ایمن الظواهری رهبر گروه داعش دستگیر شده بود و این یکی از دلایل جدا شدن داعش از القاعده بود.»

 

درباره ایران و هدف قرار ندادن آن توسط داعش، حسام ناجی فاش کرد که این گروه تلاش کرد با حمله کردن به ایران، جبهه جدیدی علیه خود باز نکند.

 

مفتی داعش اذعان کرد که این گروه در نتیجه برخی از سیاست‌ها و اقدام‌های اشتباه رهبرانش، پشتوانه مردمی خود را از دست داد و در حال حاضر، به تدریج در حال از میان رفتن است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *