خانه > ورزشی > دنیای ورزشکاران > وقتی که کی روش مچ دو بازیکن را در اتاق شان گرفت!

وقتی که کی روش مچ دو بازیکن را در اتاق شان گرفت!

کی روش مچ دو بازیکن را در اتاق شان گرفت

ماجرای اخراج 2 بازیکن تیم ملی از سوی کی روش

ماجرای اخراج ۲ بازیکن تیم ملی از سوی کی روش

قبل از جام‌جهانی برزیل. تیم ملی ایران به آفریقای جنوبی رفته است. فکر و ذکر همه تلاش است و تلاش. رقابت شدید برای رسیدن به جام جهانی. رقابت بالایی بین بازیکنان وجود دارد. همه به موقع بیدار میشوند، به موقع میخوابند. برنامه غذاییشان را رعایت میکنند که مبادا به مشکل بخورند.

در این بین اما دو بازیکن هستند که انگار درک نمیکنند در چه موقعیت ویژه‌ای هستند. انگار درک نمیکنند اینجا تیم ملی است و هرکس آرزو میکند در جایگاه‌شان باشد. آنها فکر میکنند ژوهانسبورگ تهران است و کارلوس کیروش هم یکی مثل مربیان ایرانی که حواسش به بعضی چیزها نیست و اگر هم باشد، گاهی زیر سیبلی رد میکند.

هر کس یک چیز نوشت

کمی جلوتر میرویم. به بعد از اردوی آفریقای جنوبی. وقتی تیم ملی به تهران میرسد، این دو بازیکن به نزدیکان خود میگویند بعید است دیگر دعوت شوند. دلیلش را هم نمیگویند. تیم ملی پس از اردوی آفریقا، قصد دارد عازم اتریش هم شود. این اردوی نهایی تیم ملی است و بازیکنان پس از آن عازم برزیل میشوند. در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ کارلوس کیروش لیست بازیکنان را برای اردوی اتریش اعلام میکند و نام دو بازیکن فوق در لیست نیست.

رسانه‌ها به این مسئله میپردازند و برای خط خوردن‌شان دلیل‌ها میآورند. یکی مینویسد مشکل افراد دیگری بودند، یکی مینویسد چون در آفریقای جنوبی خوب کار نکردند و یکی مینویسد کیروش از آنها خوشش نمی‌آید. واقعیت اما هیچ‌کدام از اینها نبود….

کی روش ظاهر میشود

درست در روزهایی که بازیکنان فقط به جام‌جهانی و حضور در برزیل فکر میکردند، این دو بازیکن معروف به فکر چیزهایی بودند که معمولاً در تهران به آن فکر میکردند. در یکی از روزها، وقتی کیروش بازیکنان را آزاد میگذارد، این دو بازیکن دست به اقدام عجیبی میزنند. آنها از هتل خارج نمیشوند و در اتاق‌شان میمانند‌؛ با این فکر که کیروش حواسش نیست اما آنها کاملاً در اشتباه بودند.

کیروش که میدانست در اردوی تیم ملی چه میگذرد و چه کسانی به آنجا رفت‌وآمد میکنند، به ناگهان مچ این دو بازیکن را میگیرد! کارلوس عادت ندارد به اتاق بازیکنان برود ولی این بار آنقدر از همه چیز مطمئن است که در چشم به هم زدنی جلوی اتاق‌شان ظاهر میشود و وقتی در را باز میکنند، سریعاً به داخل میرود و چیزی را که نباید میبیند.

در این لحظه، دو بازیکن شوکه هستند و نمیدانند باید چه‌کار کنند. اتفاقی که نباید، رخ داده. بهت در چهره دو بازیکن موج میزند. کیروش هم با عصبانیت چیزهایی میگوید. آنها بدون اینکه انگلیسی بدانند، میفهمند معنای جملات کیروش اخراج است. کی روش میخواهد آنها را همان لحظه اخراج کند.

او میگوید: «اینها در تیم ملی من جایی ندارند، بیرون!» ولی چون روزهای پایانی اردوست، دیگران دخالت میکنند و سرانجام کارلوس اجازه میدهد بمانند ولی تمرین نکنند. هر دو بازیکن همراه با تیم ملی به تهران برمیگردند ولی میدانند دیگر راه برگشتی وجود ندارد.

کیروش روی نام هر دو آنها خط قرمز میکشد و وقتی در آستانه اردوی اتریش خط میخورند، به هیچ عنوان تعجب نمیکنند. فقط رسانه‌ها ماندند و یک علامت سؤال‌؛ چرا؟ چرایی که بعد از گذشت نزدیک به سه سال حالا جوابش را فهمیده‌ایم!

سکوت یکی از بازیکنان

از بین این دو بازیکن یکی بعدها اعتراض میکند. نفرین میکند اما منظور او به عامل خط خوردنش نیست، بلکه به کسی است که انگار آمار‌شان را به کیروش داده بود! بازیکن دیگر هم لام تا کام حرفی نمیزند. این بازیکن هنوز هم در لیگ خوش میدرخشد و جالب اینجاست با وجود این درخشش، حتی یک بار هم به غیبتش در تیم ملی اعتراض نکرده است. او میداند چه کاری کرده و اگر قرار باشد اعتراض کند، چه جوابی خواهد شنید!

منبع: خبرورزشی

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

مزایای جالب دویدن رو به عقب

مطالعات جدید محققان نشان می دهد دویدن به سمت عقب بسیار بیشتر از دویدن معمولی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *